Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

sorsake kirjoitti:
Joissakin tutkimuksissa on todettu myös tuo ADHD ja vaikutukset oppimiskykyyn. Kukaan teistä ei ole silmiinpistävästi vammainen, mutta oletko esim. verrannut sairasteluhistoriaanne tai syntymäpainojanne keskimääräisen tupakoimattoman äidin lapsen vastaavaan (eikä johonkin yksittäiseen tuttavaan, jonka äiti ei polttanut)? Todennäköisempää on, että eroja löytyisi sieltä, jos on löytyäkseen.
Mikäli tosiaan itseäni pitäisi tässä tarkastella äidin tupakoinnin tiimoilta, niin eikö paras vertailukohta ole se sisareni, jonka aikaan äiti ei tupakoinut? Meissä ei ole juurikaan eroja, mutta tosiasiassa minä sairastan meistä kaikista vähiten, myös verraten toisiin sisaruksiin joiden aikana on tupakoitu. Minulla ja tuolla "ei- tupakkasisarella" on perussairauksina atopia ja allergioita, ei siis äidin tupakoinnista ainakaan ja tuolla sisarella myös muita perussairauksia, joihin syynä ei taida olla hänen muutamaa vuotta suurempi ikäkään. Syntymäpainoissa ei eroja meidän kenenkään kesken.
sorsake kirjoitti:

En löytänyt tarkkoja prosenttilukuja vaikutuksista, mutta todettakoon, että on tietenkin äidin päätös haluaako ottaa noita ylimääräisiä riskejä vai ei. Listaamistasi mahdollisista haittatekijöistä tupakointi lienee kuitenkin niitä, joiden vaikutuksesta on eniten tutkimustietoa, muista mainituista riskeistä ainakin osan vaikutukset lienevät pelkkää spekulaatiota.
Minusta tuntuu, että tuollaisia asioita kuten listeria ei edes mainittaisi, mikäli se olisi pelkkää spekulaatiota. Sama luonnollisesti koskee myös tupakkaa, eli käsitit väärin, mikäli ajattelit minun asian hyväksyvän.
Terveyshysteriaa tai ei, niin tämän ketjun selkeintä antia on markjan naishysteria :lol:
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Tarkoitin spekulaatiolla esim. mainittuja yrttiteen ja hiuslakan vaikutusta, en niinkään listeriaa. Yrttiteetä on monenlaista, osa taatusti hyvin mietoja, samaten ns rohdoksia, joten tuossa on vain varmuuden vuoksi kielletty kaikki. Tiedän että esim. Englannissa suositellaan inkiväärin syöntiä raskaudenaikaisen pahoinvoinnin hoitoon nimenomaan turvallisena konstina, kun taas suomalainen ystäväni, jolla on kokemuksia sanoi raskaudenaikaisesta terveydenhuollosta, että Suomessa luultavasti lääkäri sen kieltäisi, koska kyseessä on jonkunsortin rohdos (riippuu ehkä lääkäristä tosin). Eli tällaisista asioista tuskin on mitään edes puoliksikaan tieteellistä evidenssiä, jos suositukset ovat noin ristiriitaisia. Hiuslakasta en tiedä, mutta epäilen, että erityisesti sen vaikutukseen keskittyviä tutkimuksia ei juuri ole, vaikka siinä lieneekin jotain kemikaaleja, joilla jossain olosuhteissa saattaa olla vaikutuksia biologisten organismien kehitykseen.

Muutoin sisareen vertaaminen olisi hyvä idea samojen geenien takia, mutta kahden henkilön otos on aivan liian pieni, jotta sillä olisi todistusarvoa suuntaan tai toiseen. Optimaalisesti pitäisi olla suuri määrä sisaruspareja, joista toisen aikana äiti on tupakoinut ja toisen ei, ja sitten katsottaisiin keskimääräinen ero sairastavuudessa ja syntymäpainossa. Olettaisin, että osa tutkimuksista on saattanutkin perustua tällaiseen asetelmaan.

En saanut sitä käsitystä, että varauksettomasti hyväksyisit tupakoinnin raskauden aikana. Keskustelu vaan ylipäänsä tuntui polveilevan vähän kummallisesti. En minäkään sano, että äiti, joka ei kykene jostain syystä lopettamaan tupakointia raskauden aikana olisi väistämättä huono ihminen, mutta riskit ovat nykyisin hyvin tunnettuja.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mielenkiintoista olisi päästä näkemään n. puolen vuosisadan päähän kuinka meitä ympäröivät kemikaalit ovat vaikuttaneet ihmiskuntaan. Kuinka suuri vaikutus ihmisen genetiikkaan, ja vaikkapa lisääntymiskykyyn tällä kaikella ympäröivällä on.
Olet varmaan joskus kuullut/ lukenut niistä ihmisistä, jotka sairastuvat sähköstä? Kun ottaa huomioon kuinka mittavat määrät erilaista säteilyä jo pelkästään kotiympäristössä on, niin riskiksi kai senkin voisi arvioida.

Nuo erilaiset yrtit ja rohdokset käsittääkseni vaikuttavat suoraan verenkiertoon, kulkeutuvat sitä kautta tehokkaasti ympäri kehon ja osa niistä vaikuttaa keskushermostoon. Osa niistä on päihdyttäviä. Niistä ei tosiaan liene yhtäpitäviä tutkimuksia, joten niiden välttäminen melko varmasti perustuu juuri "varmuuden vuoksi"- menetelmään.

Otannasta tässä tapauksessa jälleen on todettavana vain, että vastustuskykyni on aina ollut erittäin hyvä, tosin vaihtelee vuosittain. Samoin kaikenkaikkiaan meillä sisaruksilla on hyvä terveys ja kunto, mihin luonnollisesti vaikuttavat elintavat, ei pelkkä sikiöaika. Sairaalloisia meistä ei ole kukaan ja ihmisten yleiseen sairastavuuteen verraten kuulumme siihen erittäin huonosti infektoituvaan ryhmään. Minulla oli viimeinen antibioottikuuri n. 10 v. sitten.

Tuli mieleen sellainen asia, kuin rokotukset. Omassa lapsuudessa tavallisia rokkoja vastaan ei rokotettu, eli ne on kyllä sairastettu. Nykylapset taas rokotetaan niitä tavallisiakin vastaan.
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.

Niin, lipsahti jo perimään ja elintapoihin, vaikka ketjun aihe oli markja vs. naiset. Minä en pidä yksiviivaisesta yleistämisestä ollenkaan. En muutenkaan pidä miesten ja naisten vastakkainasettelusta, se on turhan negatiivista ja estää yhteistyön kehittymisen ja ymmärryksen näiden kahden sukupuolen välillä.
Minulla ei ole tarpeen puuttua jokaiseen typeryyteen, heikkouteen, tai sukupuoliseen ominaisuuteen vain siksi, että saisin korostettua naisten ylivertaisuutta ja paremmuutta miehiä vastaan. Mielipiteet on jokaisella omat.. mutta sanottakoon nyt näin, että ketjussa korostuu markjan toimesta kaikkien naisten leimaaminen kelvottomiksi, tai miehiä tasa- arvoisemmiksi, parempiosaisiksi ja mitä vain samansuuntaista...

Ei se nähtävästi helppoa ole olla, miehenä naisten maailmassa :wink:
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:Sivulta 114 poimittua:
markja kirjoitti:
Sinä et tajua pointtiani, et olleenkaan. Äidin ei pitäisi saada tehdä raskausaikana mitään, minkä tiedetään voivan vahingoittaa sikiötä.
Eli seuraavaksi voisit alkaa painottaa kaikkia noita ylempänä listattuja aineita/ tekemisiä, ja valistaa odottajia myös noista "uusimmista" mahdollisista riskeistä, niistä jotka voivat vahingoittaa sikiötä.
Nussi vapaasti pilkkua vitun idiootti. Jos sinun mieltäsi helpottaa ja pienet aivosi tajuavat paremmin, niin voit lisätä tuonne sanomaani vaikkapa sanoja "selvästi" "todistettavasti" "merkittävästi" jne. jne.
Juliet Jones kirjoitti:Mielenkiintoista olisi päästä näkemään n. puolen vuosisadan päähän kuinka meitä ympäröivät kemikaalit ovat vaikuttaneet ihmiskuntaan. Kuinka suuri vaikutus ihmisen genetiikkaan, ja vaikkapa lisääntymiskykyyn tällä kaikella ympäröivällä on.
Hysteriaa. Luonnossa on omasta takaa mieletön määrä kemikaaleja ja myrkkyjä, joita ei vieläkään tunneta. Muutama ihmisen kehittämä, pitkään ja huolellisesti tutkittu yhdiste siihen lisää ei tee kesää eikä talvea.
Olet varmaan joskus kuullut/ lukenut niistä ihmisistä, jotka sairastuvat sähköstä?
ROFTLOL! Täyttä luulosairautta ja huuhaata. Aivan täyttä paskaa.
Otannasta tässä tapauksessa jälleen on todettavana vain, että vastustuskykyni on aina ollut erittäin hyvä, tosin vaihtelee vuosittain. Samoin kaikenkaikkiaan meillä sisaruksilla on hyvä terveys ja kunto, mihin luonnollisesti vaikuttavat elintavat, ei pelkkä sikiöaika. Sairaalloisia meistä ei ole kukaan ja ihmisten yleiseen sairastavuuteen verraten kuulumme siihen erittäin huonosti infektoituvaan ryhmään. Minulla oli viimeinen antibioottikuuri n. 10 v. sitten.
Eli et tajua otannasta, tilastoista ja todennäköisyydestä vieläkään mitään, kun lauot anekdoottejasi. Just.
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Rokottamatta jättäminen on törkeätä terveyden laiminlyöntiä. Nyt on toki kiva ratsastaa laumaimmuniteetillä. Omasta mielestäni tuollainen toiminta pitäisi rinnastaa esimerkiksi siihen, että syöttää lapselle vain kasvisruokaa tms. eli törkeäksi lapsen pahoinpitelyksi, josta pitäisi seurata tarpeen vaatiessa lapsen huostaanotto, mieluiten pysyvä.
En muutenkaan pidä miesten ja naisten vastakkainasettelusta, se on turhan negatiivista ja estää yhteistyön kehittymisen ja ymmärryksen näiden kahden sukupuolen välillä.
Minulta sinä et saa hevon vittuakaan "ymmärrystä" ja "yhteistyön kehittymistä" ja muuta ympäripyöreätä paskaa NIIN KAUAN, kuin naisilla ja miehillä ei ole samoja oikeuksia ja velvollisuuksia, esimerkiksi asevelvollisuuden suhteen (tai kunnes niitä edes oikeasti ajetaan).
Mielipiteet on jokaisella omat.. mutta sanottakoon nyt näin, että ketjussa korostuu markjan toimesta kaikkien naisten leimaaminen kelvottomiksi, tai miehiä tasa- arvoisemmiksi, parempiosaisiksi ja mitä vain samansuuntaista...
Haista vittu idiootti. En ole missään leimannut kaikkia naisia tuollaisiksi. Kirjoittelet tuollaista paskaa, kun roskaväitteesi on taas kerran ammuttu alas ja sinua vituttaa, kun sulla ei ole mitään asiallista sanottavaa esittämiini tosiasioihin. Ammu ittes, vitun tyhmä lehmä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Rokottamatta jättäminen on törkeätä terveyden laiminlyöntiä. Nyt on toki kiva ratsastaa laumaimmuniteetillä. Omasta mielestäni tuollainen toiminta pitäisi rinnastaa esimerkiksi siihen, että syöttää lapselle vain kasvisruokaa tms. eli törkeäksi lapsen pahoinpitelyksi, josta pitäisi seurata tarpeen vaatiessa lapsen huostaanotto, mieluiten pysyvä.
Niin, sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti, missä minä kirjoitin rokottamatta jättämisestä?
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:
markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Rokottamatta jättäminen on törkeätä terveyden laiminlyöntiä. Nyt on toki kiva ratsastaa laumaimmuniteetillä. Omasta mielestäni tuollainen toiminta pitäisi rinnastaa esimerkiksi siihen, että syöttää lapselle vain kasvisruokaa tms. eli törkeäksi lapsen pahoinpitelyksi, josta pitäisi seurata tarpeen vaatiessa lapsen huostaanotto, mieluiten pysyvä.
Niin, sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti, missä minä kirjoitin rokottamatta jättämisestä?
Ei vittu miten tyhmä oikeasti olet. Missä minä kirjoitin, että sinä kirjoitit rokottamatta jättämisestä? En missään. En yhtään missään. Minä vain viittasin rokotuksiin, joista puhuit vähättelevään sävyyn ja totesin, että rokottamatta jättäminen on vastuutonta pelleilyä. Et osaa edes lukea. Painu helvettiin täältä sekoilemasta, vitun tyhmä lehmä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Juliet Jones kirjoitti:
Tuli mieleen sellainen asia, kuin rokotukset. Omassa lapsuudessa tavallisia rokkoja vastaan ei rokotettu, eli ne on kyllä sairastettu. Nykylapset taas rokotetaan niitä tavallisiakin vastaan.
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Niin, jälleen sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti väität jotakin vain omien harhojesi perusteella. Missä minä vähättelen rokotuksia?
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja serialist »

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
markja kirjoitti: Rokottamatta jättäminen on törkeätä terveyden laiminlyöntiä. Nyt on toki kiva ratsastaa laumaimmuniteetillä. Omasta mielestäni tuollainen toiminta pitäisi rinnastaa esimerkiksi siihen, että syöttää lapselle vain kasvisruokaa tms. eli törkeäksi lapsen pahoinpitelyksi, josta pitäisi seurata tarpeen vaatiessa lapsen huostaanotto, mieluiten pysyvä.
Niin, sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti, missä minä kirjoitin rokottamatta jättämisestä?
Ei vittu miten tyhmä oikeasti olet. Missä minä kirjoitin, että sinä kirjoitit rokottamatta jättämisestä? En missään. En yhtään missään. Minä vain viittasin rokotuksiin, joista puhuit vähättelevään sävyyn ja totesin, että rokottamatta jättäminen on vastuutonta pelleilyä. Et osaa edes lukea. Painu helvettiin täältä sekoilemasta, vitun tyhmä lehmä.
Nyt taisi Markja olla se, joka ei osannut lukea. =)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:
rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Niin, jälleen sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti väität jotakin vain omien harhojesi perusteella. Missä minä vähättelen rokotuksia?
Tekstistäsi tulee selvästi sellainen näkemys TUON lauseen pohjalta, että rokotteista on ollut haittaa, eli että vähättelet niiden hyötyjä suhteessa haittoihin. Vittu miten tyhmä olet. Etkä mitenkään pysty taaskaan puhumaan ITSE ASIASTA ja kommentoimaan olennaiseen sanomaani, eli siihen, että rokottamatta jättäminen on vaarallista ja typerää. Keksit keksimällä kaikenlaisia hevonpaskaa sanottavaa, siis aivopieruja, minun teksteihini liittyen, vääristellen ja selitellen kaikkea, etkä pysty itse asiaan sanomaan mitään, koska olet oikeasti niin vitun tyhmä ämmä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Niin, jälleen sinä vitun debiili impotentti idioottijuntti väität jotakin vain omien harhojesi perusteella. Missä minä vähättelen rokotuksia?
Tekstistäsi tulee selvästi sellainen näkemys TUON lauseen pohjalta, että rokotteista on ollut haittaa, eli että vähättelet niiden hyötyjä suhteessa haittoihin. Vittu miten tyhmä olet. Etkä mitenkään pysty taaskaan puhumaan ITSE ASIASTA ja kommentoimaan olennaiseen sanomaani, eli siihen, että rokottamatta jättäminen on vaarallista ja typerää. Keksit keksimällä kaikenlaisia hevonpaskaa sanottavaa, siis aivopieruja, minun teksteihini liittyen, vääristellen ja selitellen kaikkea, etkä pysty itse asiaan sanomaan mitään, koska olet oikeasti niin vitun tyhmä ämmä.
Kuule vitun debiili impotentti imbesilli pierusäkki, työskentelet terveydenhoitoalalla, etkä tiedä mitä tarkoittaa sana "rokotusreaktio", heh! KVG ja tule sitten takaisin haisemaan..
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:Kuule vitun debiili impotentti imbesilli pierusäkki, työskentelet terveydenhoitoalalla, etkä tiedä mitä tarkoittaa sana "rokotusreaktio",
Miten rokotusreaktio liittyy siihen, että rokottamatta jättäminen on vastuutonta ja typerää? Idiootti.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

markja kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:Kuule vitun debiili impotentti imbesilli pierusäkki, työskentelet terveydenhoitoalalla, etkä tiedä mitä tarkoittaa sana "rokotusreaktio",
Miten rokotusreaktio liittyy siihen, että rokottamatta jättäminen on vastuutonta ja typerää? Idiootti.
:lol: Pikkuinen röppöperse, hyvä kysymys johon sinun pitäisi antaa vastaus.

Alunperin minä kirjoitin rokotusreaktiosta, johon sinä ilmeisestikin termiä tuntemattomana liitit rokottamatta jättämisen ja mielipiteesi juuri siitä. Nuo asiat kun eivät alunperinkään liittyneet toisiinsa, enkä rokotuksia vähätellyt, se oli sinun harhainen käsityksesi.

Tuskinpa kukaan muu kuin sinä onnistui jälleen sotkemaan kaksi asiaa oman tulkintansa mukaan toisiinsa, enkä tässä alkuperäisessä lauseessa kirjoittanut mitään siitä, että rokotuksia en hyväksyisi. Tai että niitä millään tavalla vähättelisin.
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Kipitäpä nyt äipälle pyyhittämään perseesi.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:Tuskinpa kukaan muu kuin sinä onnistui jälleen sotkemaan kaksi asiaa oman tulkintansa mukaan toisiinsa, enkä tässä alkuperäisessä lauseessa kirjoittanut mitään siitä, että rokotuksia en hyväksyisi. Tai että niitä millään tavalla vähättelisin.
Omat lapseni sairastavat erittäin vähän ja harvoin, meillä on ollut todella helppoa siinä suhteessa, mutta rokotuksista heille kaikille on tullut tosi pahat rokotusreaktiot.
Miksi sinun pitää taas valehdella? En ole missään väittänyt, että et hyväksyisi rokotuksia. Olen vain todennut, että puhut vähättelevään sävyyn rokotuksista, kun oikein korostat niistä tulleita reaktioita.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

Janssoni se vaan jatkaa pulassa olemistaan.
Hoitoalalta tuli Janssonille aiheesta kenkää ja Janssonin piti oikein kaupunkiakin vaihtaa, niin vähemmästäkin sitä menee Googlen hakutulokset ja lähteet sekaisin Janssonin päässä.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Porin kirjoitti:Janssoni se vaan jatkaa pulassa olemistaan.
Kukakohan tässä pulassa on? LOL.
Hoitoalalta tuli Janssonille aiheesta kenkää
Ei tullut. Valehtelet taas tapasi mukaan. Pelle.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Lukittu