Heh,valitsiko tyttöystävsi kassajonon aina sitten sillä perusteella missä on hänen mielestään rumin kassaneitonenMotiivitOn kirjoitti: Mulle käy aina niin, kun on kiva kassaneiti (tai edes kivan näköinen)! Sopivan hymyn jälkeen olenkin valmis unohtamaan kaikki ostokseni siihen kassalle!
Ja joskus joku silloinen tyttöystävä on saattanut ärsyyntyä jopa enemmän kuin Chopper, koska normaalisti itsekin pakkaan ostokset "vauhdista"..!
Mikä ärsyttää tänään?
Re: Re:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Nyt kyllä jo vähän ärsyttää se, että porukoilla on täällä Ärsyttää-ketjussa niin hauskaa

Täällähän pitää synkistellä ja näyttää hapanta naamaa, nih!
Täällähän pitää synkistellä ja näyttää hapanta naamaa, nih!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ainiin,sorry
Ei oikeen tuo synkistely ole parhaita puolia,ei jaksa aina joka asiasta valittaa
Mitähän keksis....Ööö...ärsyttää kun ei ärsytä mikään
Ei oikeen tuo synkistely ole parhaita puolia,ei jaksa aina joka asiasta valittaa
Mitähän keksis....Ööö...ärsyttää kun ei ärsytä mikään
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Lepo vaan, Chopper... kyllä mäkin nauroin melkein ääneen kuvitellessani MotiivitOn -ia toljottamassa sitä hymyilevää kassaneitiä tumput suorana
Oikeasti ärsyttää se, kun tuo Haku-toiminto ei näköjään pelaa
Oikeasti ärsyttää se, kun tuo Haku-toiminto ei näköjään pelaa
No voi viddusaatana. En tajua koko palstasta enää mitään. Mitkä ihmeen aktiiviset-listat teillä on käytössä??? Miten ihmeessä poistan yksäreitäni??? Ihan helvetin ärsyttävää. Perkele!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kukkakaali
- Lauri Hanhivaara
Kaikki. Eikä vähiten palstan uusi ulkoasu. Miks kaikki muutokset on aina perseestä... ja onko tämä vanhuuden merkki, kun muutokset on aina perseestä 
Ei muutos ärsytä vaan se etten osaa käyttää tätä. Yleistykset arsyttävät myös usein.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Yksäreitten poistamiseen en ole vielä perehtynyt, mutta tuon aktiivisuus-jutun voin selittää. Kurkistapa omaa profiiliasi, niin näet, millä alueella olet ollut aktiivisin (prosentteina viesteistäsi siis). Samaten siellä näkyy se ketju, mihin olet postannut eniten. Hämmästyksekseni huomasin, että sinullakin se aktiivisin ketju onkin joku ihan muu kuin Susanne L.
EDIT. Ehtisitkös muuten Prisoniin päiväkahville?
Mua ärsyttää se, että nää kirjoitukset hyppii ja pomppii näytöllä niin vietävästi
Ennen koko osion otsikkosivu aukesi nätisti kerralla, nyt nää otsikot poukkoilee ainakin 10 sekuntia, ennenkuin sivu aukeaa kokonaisuudessaan 
EDIT. Ehtisitkös muuten Prisoniin päiväkahville?
Mua ärsyttää se, että nää kirjoitukset hyppii ja pomppii näytöllä niin vietävästi
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Yleensä näin pääsi käymään... tosin yritin aina harhauttaa jollakin tekosyyllä, mutta huonolla menestyksellä.Chopper kirjoitti:Heh,valitsiko tyttöystävsi kassajonon aina sitten sillä perusteella missä on hänen mielestään rumin kassaneitonen
Onneksi tyttöystäväni ei ollut muuten silloin mukana, kun eräs kassaneiti, joka oli tottunut näkemään minut muussa yhteydessä ja työvaatteissa, totesi hymyillen minulle "AI MOII!!! En meinannut tuntea sua vaatteet päällä..."
Jostain syystä tämä herätti paheksuntaa mummoissa ja papoissa aina viereistä kassajonoa myöden. Eikä ko. kassa saanut punastukseltaan ja kikatukseltaan edes korjattua ääneen, että "en meinannut tuntea sua siviilissä..."!
Ja Off Topicin lisäksi ketju kaipaa jotain oikeaa ärsytystä; eli minua ärsyttää suunnattomasti vuorokauden lyhyys, eli päivän pituus.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Ärsyttää se, että nämä uudistuneet sivut latautuvat niin hitaasti. Samoin se, että eri osioiden ja ketjujen nimien vieressä pyörylät ovat punaiset, vaikka aiheeseen ei olisi tullut yhtään uutta viestiä edellisen kirjautumisen jälkeen. Toivottavasti nämä ongelmat katoavat, kun päivitys saadaan valmiiksi.
Kaikkein uusimmilla palstalaisilla tittelinä näyttää olevan "Alokas", mutta joillakin on edelleen "Aloitteleva besserwisser"? Ärsyttää, jos tästä vanhasta hyvästä arvonimestä ollaan luopumassa.
<edit>Näytän itsekin olevan taas Aloitteleva besserwisser. Ehdin kyllä välillä olla jo oikein Parranpäristäjä.
Kaikkein uusimmilla palstalaisilla tittelinä näyttää olevan "Alokas", mutta joillakin on edelleen "Aloitteleva besserwisser"? Ärsyttää, jos tästä vanhasta hyvästä arvonimestä ollaan luopumassa.
<edit>Näytän itsekin olevan taas Aloitteleva besserwisser. Ehdin kyllä välillä olla jo oikein Parranpäristäjä.
joey kirjoitti:Ei helvetti, äsken ärsytti vaikka mikä mutta jotenkin se onnistui iloisesti unohtumaan tätä lukiessaMotiivitOn kirjoitti: "AI MOII!!! En meinannut tuntea sua vaatteet päällä..."![]()
Sama juttu, repesin vielä ääneen kesken tunnin kun kaikki tekee kiltisti ja hiljaa tehtäviään. *katoaa pöytänsä alle*
-
Kukkakaali
- Lauri Hanhivaara
Se, että ilta menee töissä. Samoin huominen aamu ja sunnuntai-ilta. Se siitä viikonlopusta. 
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ilmeisesti ärsyttää se, että minfolle on uudistuksen myötä iskenyt hiljaisuus, eikä missään ole enää ketään koskaan, eikä uusia juttujakaan tule luettavaksi. Kenelläkään ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään todellista annettavaa tällä hetkellä.
Itse työstän pitkää ja todella laajaa juttua juuri ja toivon saavani sen piakkoin valmiiksi ja toivon mukaan käynnistäväni hieman keskusteluakin samalla. Aiheeni tosin ei taida kiinnostaa kuin harvaa ja valittua porukkaa, mutta hyvällä tuurilla joitakin uusiakin saadaan keskustelemaan sen avulla. Ei, ei koske kouluammuskeluja millään lailla. (
)
Lisäksi ärsyttää se, että en osaa puhua ihmisten kanssa. Olen yrittänyt moneen kertaan sanoa, etten osaa kysellä, eikä minua jollain tasolla edes kiinnosta (ainakaan kaikki, vaikka tosissaan haluaisin välillä että kiinnostaisi), joten joitakin tärkeitä kontakteja on kadonnut tätä myötä.
Lisäksi ärsyttää sekin, että muilla tuntuu aina menevän vähän paremmin. En sinällänsä ole kateellinen, mutta harras toivomus olisi, että joskus karma palkkaisi minuakin.
Itse työstän pitkää ja todella laajaa juttua juuri ja toivon saavani sen piakkoin valmiiksi ja toivon mukaan käynnistäväni hieman keskusteluakin samalla. Aiheeni tosin ei taida kiinnostaa kuin harvaa ja valittua porukkaa, mutta hyvällä tuurilla joitakin uusiakin saadaan keskustelemaan sen avulla. Ei, ei koske kouluammuskeluja millään lailla. (
Lisäksi ärsyttää se, että en osaa puhua ihmisten kanssa. Olen yrittänyt moneen kertaan sanoa, etten osaa kysellä, eikä minua jollain tasolla edes kiinnosta (ainakaan kaikki, vaikka tosissaan haluaisin välillä että kiinnostaisi), joten joitakin tärkeitä kontakteja on kadonnut tätä myötä.
Lisäksi ärsyttää sekin, että muilla tuntuu aina menevän vähän paremmin. En sinällänsä ole kateellinen, mutta harras toivomus olisi, että joskus karma palkkaisi minuakin.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Samanlaiset tuntemukset minullakin on palstan suhteen. Ja sen omankin aktivoitumisen tämä tekniikan väliaikainen toimimattomuus estää tehokkaasti. Hyvä, kun edes viitsii lukea ne vähätkin postaukset läpi...Ilmeisesti ärsyttää se, että minfolle on uudistuksen myötä iskenyt hiljaisuus, eikä missään ole enää ketään koskaan, eikä uusia juttujakaan tule luettavaksi. Kenelläkään ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään todellista annettavaa tällä hetkellä.
Lisäksi ärsyttää jo etukäteen se, että mulla on ensi viikonloppuna pitkä vapaa, mutta niillä ihmisillä, joita mä itse haluaisin silloin tavata, on muuta ohjelmaa
Vielä ärsyttää se, että oma nikki on alkanut näkyä tässä(-kin) ketjussa liian usein.