Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Karoliina Kesti 15v, Tampere
Sitten on vielä se toinen numero, pienellä salapoliisityöllä epäilen, että voivat olla samalle henkilölle.
-
Talontytär
- Remington Steele
tj_eme kirjoitti:Valitettavasti vaikuttaa siltä, että joudutaan käsittelemään vielä jossain muussakin osiossa tai täällä loputtomasti. Poliisin tiedossa olevat asiat eivät tietenkään ole yleisön tiedossa, joten täällä joudutaan spekuloimaan vajailla tiedoilla.
Jos kännykkä on oikeasti ollut verkossa viimeisen kerran jossain ihan muualla, eiköhän kaikki tielaitoksen, poliisien ja muitten kamerat ole käyty reitin/reittien varrelta läpi. Kertakaiikkaan oudon oloinen tapaus näillä tiedoilla ja spekuloinnissahan on aina mahdollista päätyä kamalimpiin mahdollisiin. Toivottavasti niin ei ole.
Kyllä minustakin tuntuu, että tämä osio vielä vaihtuu tässä ellei ole piilossa, että oli juonut ja salaa sitä. En voi kuitenkaan ymmärtää millään tavoin, että 15 vee kulkee yksin 02.30. Minkälainen koti asettaa noin löysät ajat tuon ikäiselle???? Ei minusta kandeisi enää ihmetellä, jos ei tulijaa ei kuulu kotiin.
Optimum et pessimum in homine est lingua.
Mahdollista, mutta voiko 15 vuotiaalla olla tänä päivänä kännykkä liittymä omissa nimissään. No,preipaid tietty, mutta tuleeko ne näkyviin yleiseen tiedusteluun ?
Mietin vain sitä, kun päivän paperi-Iltalehdessä mainittiin, että skootterin liepeiltä oli löytynyt myös vaatteita... Oliko skootterin penkkiboksi auennut ja sieltä levinnyt mahdollisesti kamppeita kentälle vai oliko löytyneet vaatteet olleet Karoliinan yllä kyseisenä iltana? Toisaalta on annettu tiedotus myös tytön vaatetuksesta, miksi mainita että Karoliina oli puketunut nahkatakkiin, jos se olisikin löytynyt skootterin luota. Vai olivatko vaatteet ensinkään Karoliinan?
"Yksi vastaus minulla oli, mutta se ei sopinut kysymykseen"
Kaiketi voi, mulla ainakin teininä oli liittymä omissa nimissä: minä olin haltija ja täysi-ikäinen veljeni oli liittymän omistaja. Eli mun nimellä löytyi numero, josta minut tavoittaa. Ja laskut tuli myös mun nimellä.Kari77 kirjoitti:Mahdollista, mutta voiko 15 vuotiaalla olla tänä päivänä kännykkä liittymä omissa nimissään. No,preipaid tietty, mutta tuleeko ne näkyviin yleiseen tiedusteluun ?
Muoks. Prepaid-liittymän tiedothan eivät näy, kun niitä ei nimelle rekisteröidä eli käytännössä numero on silloin salainen.
Hyvä pointti tuo...Täs aika monta vähän "hämärää" asianhaaraa jokka hankaloittavat....Mutta toivoittavasti karoliina löytyy, niin saatais tähänkin asiaan totuus et miten on käynyt.hsk kirjoitti:Mietin vain sitä, kun päivän paperi-Iltalehdessä mainittiin, että skootterin liepeiltä oli löytynyt myös vaatteita... Oliko skootterin penkkiboksi auennut ja sieltä levinnyt mahdollisesti kamppeita kentälle vai oliko löytyneet vaatteet olleet Karoliinan yllä kyseisenä iltana? Toisaalta on annettu tiedotus myös tytön vaatetuksesta, miksi mainita että Karoliina oli puketunut nahkatakkiin, jos se olisikin löytynyt skootterin luota. Vai olivatko vaatteet ensinkään Karoliinan?
Kyllä tuo isä taitaa sama olla joka kertoo vieneensä tyttärensä lentokentälle, tämä EK ainakin kertoo avoimessa FB ryhmässä lähtevänsä LA:iin, tosin kesällä 2010 kertoo siitä. Ja tämä isä kertoo 23.6. että "tänään ostettiin kypärä ja skootteri tyttärelle". Omituisinta tässä on se, että isä on tänään? kirjoittanut Norjan joukkomurhasta seinälle, muttei mitään tyttärestään??!! Onkohan nuo ajat jotenkin väärin mun tai jonkun muun asetuksissa 
There are no crimes behind enemy lines
-
Hairahtelija
- Remington Steele
Tytön vanhemmat ei olleet kotona, joten ei ollut pelkoa kiinnijäämisestä, kun tuleekin myöhemmin.Talontytär kirjoitti:En voi kuitenkaan ymmärtää millään tavoin, että 15 vee kulkee yksin 02.30. Minkälainen koti asettaa noin löysät ajat tuon ikäiselle???? Ei minusta kandeisi enää ihmetellä, jos ei tulijaa ei kuulu kotiin.
Mitä tarkoitat sillä, ettei tarvitse ihmetellä? Onko tyttö mielestäsis ns. huonosta kodista, koska oli klo 2.30 yksin ulkona?
Mutta eikös tämmöisessä tapaukessa kun etsii tiedusteluista tietoja, niin näy myös liittymän omistaja, niin kuin tuolta enirosta kun etsii, niin näkyy karoliinan nimi sekä myös hänen iskänsä (?) nimi joka kaiketi siis liittymän omistaja ?hsk kirjoitti:Kaiketi voi, mulla ainakin teininä oli liittymä omissa nimissä: minä olin haltija ja täysi-ikäinen veljeni oli liittymän omistaja. Eli mun nimellä löytyi numero, josta minut tavoittaa. Ja laskut tuli myös mun nimellä.Kari77 kirjoitti:Mahdollista, mutta voiko 15 vuotiaalla olla tänä päivänä kännykkä liittymä omissa nimissään. No,preipaid tietty, mutta tuleeko ne näkyviin yleiseen tiedusteluun ?
Muoks. Prepaid-liittymän tiedothan eivät näy, kun niitä ei nimelle rekisteröidä eli käytännössä numero on silloin salainen.
20 km päästä?! Tuo skoban löytöpaikka on aikalailla mettää, että ei sieltä auton kyytiin niin vaan nousta. Tyttö on mahdolliseen autokyytiin väkisin otettu/noussut aikaisemmasta kohtaa ja nää kamat tuotu sitten vähän sen jälkeen paikalle? Kännykkä hiissattu mäkeen. Tuonne on suht helppo tulla jättään kamoja jälkikäteen, ei ole mitään kauhean vilkasliikenteistä mestaa.
No ei mustaka 15 ween kuulu toho aikaan kulkee!Mitä tarkoitat sillä, ettei tarvitse ihmetellä? Onko tyttö mielestäsis ns. huonosta kodista, koska oli klo 2.30 yksin ulkona?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Hairahtelija
- Remington Steele
Kuulu ja kuulu, monet silti kulkee. Eikä se tarkoita että on kotioloja paossa.
Päästiinhän tässäkin ikuisuuskeskusteluun lasten kasvatuksesta jne.. no sille on ihan oma ketjunsa täällä jo olemassa.Hairahtelija kirjoitti:Tytön vanhemmat ei olleet kotona, joten ei ollut pelkoa kiinnijäämisestä, kun tuleekin myöhemmin.Talontytär kirjoitti:En voi kuitenkaan ymmärtää millään tavoin, että 15 vee kulkee yksin 02.30. Minkälainen koti asettaa noin löysät ajat tuon ikäiselle???? Ei minusta kandeisi enää ihmetellä, jos ei tulijaa ei kuulu kotiin.
Mitä tarkoitat sillä, ettei tarvitse ihmetellä? Onko tyttö mielestäsis ns. huonosta kodista, koska oli klo 2.30 yksin ulkona?
Jos 15v. tyttö on vanhempien kotoa poissa ollessa palaamassa kotiin viikonloppuna n. klo 2.30 niin en minä siinä mitään erikoista näe ja tuo asiahan ei liity katoamiseen millään tavalla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Juurikin näin.Kari77 kirjoitti:Mutta eikös tämmöisessä tapaukessa kun etsii tiedusteluista tietoja, niin näy myös liittymän omistaja, niin kuin tuolta enirosta kun etsii, niin näkyy karoliinan nimi sekä myös hänen iskänsä (?) nimi joka kaiketi siis liittymän omistaja ?hsk kirjoitti:Kaiketi voi, mulla ainakin teininä oli liittymä omissa nimissä: minä olin haltija ja täysi-ikäinen veljeni oli liittymän omistaja. Eli mun nimellä löytyi numero, josta minut tavoittaa. Ja laskut tuli myös mun nimellä.Kari77 kirjoitti:Mahdollista, mutta voiko 15 vuotiaalla olla tänä päivänä kännykkä liittymä omissa nimissään. No,preipaid tietty, mutta tuleeko ne näkyviin yleiseen tiedusteluun ?
-
Hairahtelija
- Remington Steele
^^Yhtä paljon kun keskustelut kännykkäliittymistä.
-
dmn
Näin mä kans päättelin, että onhan sen oltava. Ja mulla näkyy päiväykset myös juurikin noin.Rezah kirjoitti:Kyllä tuo isä taitaa sama olla joka kertoo vieneensä tyttärensä lentokentälle, tämä EK ainakin kertoo avoimessa FB ryhmässä lähtevänsä LA:iin, tosin kesällä 2010 kertoo siitä. Ja tämä isä kertoo 23.6. että "tänään ostettiin kypärä ja skootteri tyttärelle". Omituisinta tässä on se, että isä on tänään? kirjoittanut Norjan joukkomurhasta seinälle, muttei mitään tyttärestään??!! Onkohan nuo ajat jotenkin väärin mun tai jonkun muun asetuksissa
Jotenkin hämäräksi toi FB-osasto ainakin pistää tän jutun... okei, eihän sitä nyt tollasista asioista ehkä haluta julkisesti puhua, ennenku tiedetään paremmin, että miten on käynyt, mutta silti,
en mäkään nyt mistään norjajutusta alkaisi puhua...
edit. ja siis viime kesänä EK on mennyt KIELIMATKALLE, nyt sit Highschooliin.
Viimeksi muokannut dmn, Ke Elo 03, 2011 9:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.