Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Gigai
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 8:02 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gigai »

Moona kirjoitti:
Raid kirjoitti:
Moona kirjoitti:Avatar on kadonnut, enkä saa laitettua uutta - joko linkin osoite on epäkelpo tai liian pitkä. Mitä tehdä vai olla ilman? :oops:
Etsi netistä uusi ja kun loydat kuvan niin paina viela siita kuvasta ja kopioi se linkki....

RAID
Juurikin noin olen tehnyt, mutta aina tulee teksti, että linkin osoite on epäkelpo tai osoite on liian pitkä........ No, eipä se mitään, kun on näin kädetön kandee olla myös kuvaton :?
Tallenna haluamasi kuva koneellesi, lisää se esim. aijaa.comiin tai vastaavaan kuvapalveluun ja kokeile kokeile käyttää siitä saatua osoitetta. Tällöin kuvan osoite on ainakin lyhyt ja luulisi sen olevan ihan kelvollinenkin.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Miksi jotkin avatarit eivät näy? Tilalla lukee avatar. Joskus saman henkilön avatar näkyy jossain ketjussa mutta ei toisessa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Voisiko tämän tilalla olla vaikka jokin minfo-logo?

Kuva

Eli header kyseessä.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3587
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Pidetäänkö Hommasta potkut saaneiden kokoontumisajot nykyään Murha.infossa?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Dr. Sloan
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 8:22 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr. Sloan »

Toistan jonkun aiemmin esittämän itseänikin kiinnostavan kysymyksen (johon ei tullut vastausta): Miksi "Petri Gerdt ts. Myyrmannin pommi" ketju on lukittu? Saako asiasta avata uuden, mikäli vanha ei avaudu?
annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ samaan sarjaan kysymyksiä.

Tämä ketju Pohjanmaan poliisia epäillään rikoksista
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=13678
on lukittu jostakin kumman syystä, joten tapauksen jatkoa, josta uutisoitu esim. Iltasanomissa http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 73657.html ei voi ketjuun liittää.

Missä tuota käsitellään, onko siirretty jonnekin?

Ei tuota ole siihen tolkuttomilla poliiseilla ei ole rajoja -ketjuunkaan liitetty (eikä mun mielestä ole ylläpidolla oikeutta siirrellä sinne kuulumattomia juttuja). Ei alunperin ole tarkoitettu yksittäisten poliisimiesten toilailujen arkistoksi se ketju.
kuutar
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Su Touko 24, 2009 3:40 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kuutar »

Luupää kirjoitti:^ Aikavyöhyke on [UTC + 1] (Keski-Eurooppa, Länsi-Afrikka). Löytyy asetuksista.

Salasana ei täsmää? Yritän suomentaa vähän noita ohjeita. Naputat ensin uuden salasanan kenttiin "salasana" ja "varmista salasana". Sitten kirjoitat vanhan (eli nyt käytössä olevan) salasanasi alimmaiseen kenttään eli kenttään "käytössä oleva salasana". Enteriä perään ja uuden salasanan pitäisi astuman voimaan.
No kun sehän se tässä onkin,kun olen kirjoittanut uuden salasanan kirjain kerrallaan tekstikenttään ja silti ei mukamas täsmää! :?
Ai,että tällä sivustolla aikavyöhykkeenä on tuo keski-eurooppa.No enpä tiennyt kiitos infosta!
"Elämän mittainen on äidin huoli kehto on hiljaa nyt ja keinutuoli
kuka voi tehdä äidin pikkuiselle pahaa?
"Pmmp kovemmat kädet
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

kuutar kirjoitti:
Luupää kirjoitti:^ Aikavyöhyke on [UTC + 1] (Keski-Eurooppa, Länsi-Afrikka). Löytyy asetuksista.

Salasana ei täsmää? Yritän suomentaa vähän noita ohjeita. Naputat ensin uuden salasanan kenttiin "salasana" ja "varmista salasana". Sitten kirjoitat vanhan (eli nyt käytössä olevan) salasanasi alimmaiseen kenttään eli kenttään "käytössä oleva salasana". Enteriä perään ja uuden salasanan pitäisi astuman voimaan.
No kun sehän se tässä onkin,kun olen kirjoittanut uuden salasanan kirjain kerrallaan tekstikenttään ja silti ei mukamas täsmää! :?
Ai,että tällä sivustolla aikavyöhykkeenä on tuo keski-eurooppa.No enpä tiennyt kiitos infosta!
No Luupäältä harvoin onnistuu mikään muu, kuin copy&paste.
annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vastausta kysymykseeni ylläpidolta odottaessani (tai oikeastaan vain toimenpiteitä) kysyn aikani kuluksi reijoreippalta, että oletko ns. palstan paluumuuttajia (jo kertaalleen poispotkittu).
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

annaanna kirjoitti:Vastausta kysymykseeni ylläpidolta odottaessani (tai oikeastaan vain toimenpiteitä) kysyn aikani kuluksi reijoreippalta, että oletko ns. palstan paluumuuttajia (jo kertaalleen poispotkittu).
Ensimmäistä kertaa täällä.(rekisteröityneenä)
Toki olen lukenut palstaa jo pari vuotta.
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3860
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

reijoreipas kirjoitti:
kuutar kirjoitti:
Luupää kirjoitti:^ Aikavyöhyke on [UTC + 1] (Keski-Eurooppa, Länsi-Afrikka). Löytyy asetuksista.

Salasana ei täsmää? Yritän suomentaa vähän noita ohjeita. Naputat ensin uuden salasanan kenttiin "salasana" ja "varmista salasana". Sitten kirjoitat vanhan (eli nyt käytössä olevan) salasanasi alimmaiseen kenttään eli kenttään "käytössä oleva salasana". Enteriä perään ja uuden salasanan pitäisi astuman voimaan.
No kun sehän se tässä onkin,kun olen kirjoittanut uuden salasanan kirjain kerrallaan tekstikenttään ja silti ei mukamas täsmää! :?
Ai,että tällä sivustolla aikavyöhykkeenä on tuo keski-eurooppa.No enpä tiennyt kiitos infosta!
No Luupäältä harvoin onnistuu mikään muu, kuin copy&paste.
Ainakin minulta onnistuu lainausten seuraaminen edes sen verran että tiedän kuka kirjoitti ja mitä.

Ei näköjään reijoreippaan äly riitä helpossakaan keskustelussa mukana pysymiseen. Jos oikein tarkkaan jaksat lukea ja oikein kovasti asiaa pohtia niin ehkä huomaat että minähän en tässä ollut ongelmissa vaan ihan joku muu.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Luupää kirjoitti:
kuutar kirjoitti:
Luupää kirjoitti:^ Aikavyöhyke on [UTC + 1] (Keski-Eurooppa, Länsi-Afrikka). Löytyy asetuksista.

Ai,että tällä sivustolla aikavyöhykkeenä on tuo keski-eurooppa.No enpä tiennyt kiitos infosta!
Ainakin minulta onnistuu lainausten seuraaminen edes sen verran että tiedän kuka kirjoitti ja mitä.

Ei näköjään reijoreippaan äly riitä helpossakaan keskustelussa mukana pysymiseen. Jos oikein tarkkaan jaksat lukea ja oikein kovasti asiaa pohtia niin ehkä huomaat että minähän en tässä ollut ongelmissa vaan ihan joku muu.
Lueppa luupää tuo lainaus uudestaan.
Väität, että foorumin aika on UTC+1.
Kuutar sitten piilokettuili sinulle siitä, etkä tajunnut.
Sitten minä kettuilin, jotta ymmärtäisit korjata virheesi, mutta et siltikään tajunnut.
Kenen äly ei riittänyt ?
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3860
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Nyt ei sitten minun älyni enää riitäkään. Minulla nimittäin on asetuksena [UTC + 1] ja piilo- ynnä varsinaisista vittuiluista huolimatta viestit näkyvät oikein ajoitettuina.

Väärin sammutettu?
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Luupää kirjoitti:^ Nyt ei sitten minun älyni enää riitäkään. Minulla nimittäin on asetuksena [UTC + 1] ja piilo- ynnä varsinaisista vittuiluista huolimatta viestit näkyvät oikein ajoitettuina.

Väärin sammutettu?
Olet Ruotsissa?
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

reijoreipas kirjoitti:
Luupää kirjoitti:^ Nyt ei sitten minun älyni enää riitäkään. Minulla nimittäin on asetuksena [UTC + 1] ja piilo- ynnä varsinaisista vittuiluista huolimatta viestit näkyvät oikein ajoitettuina.

Väärin sammutettu?
Olet Ruotsissa?
En ole seurannut keskustelua, mutta mulla näkyy tuo +1h. Kun olen kirjautuneena, kello täsmää, mutta jos en ole, on tunnin heitto. Suomessa.
Vastaa Viestiin