Mistä sinä tiedät, että kyseessä on "yritysjohtaja" Kun minusta kyse on yksityisestä elinkeinon harjoittajasta, eli ns. t:mi. Ei pidä loukkaantua kenenkään, mutta minulla on sellainen tuntuma kuitenkin, että tämän tyypiset on hirmukaukana yritysjohtajasta. En voi tietää, mutta uskoisin asian oleva niin, että tällä firmalla ei miljoonia tehdä. Nämä on tätä nykyä yleensä pitkälti ns. alihankita firmoja ja näitä monesti yhdistää sana "velka" kunnes lopettavat joku 2 vuotta joku 5vuotta. Tähän aikaan vuodesta valmistuu tilinpäätös ja monesti näillä yrittäjillä ei ehkä kuitenkaa epyktin matka ole oikeasti mielessä, muutenkin monesti nuosee sellanen esittäminen, että on mukamas kaikkea...No...Minulla on omat harhani, sen suhteen mitä tuo FB profiili minulle kertoo.saippuakauppias kirjoitti:Tuonnäköisen yritysjohtajan ei todellakaan tarvitse tappaa jotain nuorta pimua koska uusia aina vaan kauniimpia ilmenee iholle jatkuvasti. Eli ei mitään sellaista syytä miksi pitäisi vaimentaa yksi normi nainen. Muistutuksena vielä kerran. Noille kelpaa vaan täydellinen !
Minun uskoni itsemurhaan alkaa nyt olla ihan just, kohtapuoliin 0%. Kukaan ei kai tiedä mitä tuon 17 päivä Fb kirjoituksen ja 21 päivän välissä on tapahtunut. Meinaan vaan, että JOS JOS JOS olis henkirikos niin ei tekijällä mikään kiire olis ollu missään nimessä, varsinkin jos likka on sen tyyppinen, joka ei olis ihan kokoajan yhteyksissä jonnekkin. Minullakin on sellainen tuttu, joka vois olla helposti viikon pois, ainoastaan työkaverit, poikaystävä ja fb mihin pitää yhteyttä noin pävittäin. Ei sen menoista tiiätäs kun poikaystävä jos ei töissä ole, eikä fb päivittänyt.