Tuossa otsikossa oleva linkki kertoo aika paljon hra assmanin menneisyydestä.Hessu52 kirjoitti:Kuka on nähnyt?
Jostain olen lukenut, että Assmannin "tupa" olisi sijainnut noin viiden kilsan päässä Bodomilta, joka on kuitenkin melkoinen matka vaikkapa munamankelilla sotkemiseen. Mutta mitenkäs sitten ne Assmannin oleskelut Helsingissä samaan aikaan, miten hän olisi sinne ehtinyt, sillä kyllähän hänen vaatteensa olisi tuossa tappotouhussa vereentyneet, ai niin, mutta sehän meni ne veriset haalarit päällä sinne "Kirraan".
Ei ole tainnut Assmanni, maailman salaisin akentti 000, tainnut käydä murharetkellä Bodomin niemellä 5.6.60, joten tekijä lienee joku toinen henkilö.
Kannattaa muuten lukea ihan huolella tuo bodomjarvi.com sivustoilla oleva artikkeli.
Toteat taannoin että tuskin on ollut edes sotavankina.
Jos tätä epäilet, voin skannata hallussani olevan assmanin kortin kotipuoleeen sotavankeudesta. Minulla sellainen nimittäin on.
En nyt vaan yhden hassun hessun takia ala kamalasti töitä tekemään, eli linkitä halutessasi mulle joku sivu, jonne se on helppo pistää.
Kortti kun sattuu olemaan duunipöydän kirjoituslaatikossa ja duunissa mulla on aika kiire. Mutta kun sinä hessu tai joku pistää paikan minne siirtää niin skannaan toki hallussani olevan kortin. Kotona kun nyt just ei satu oleman skanneria.
Pääsisit ainakin pohtimaan onko se väärennös.
Koska keskustelun tason takia en tätä kamalasti seuraa, niin yksityisviesti nappaa nopeiten.
n