Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Destiny kirjoitti:Minulle saa laittaa videot. Jospa niitä katsomalla ymmärtäisin edes jotenkin näitä nuoria. .
Haluaisin nähdä nuo myös, jossain kohistiin että Mia olisi sanonut pelkäävänsä tulevansa hakatuksi sairaalakuntoon/tapetuksi.
Jaha trolli reissussa,eka posti ja heti alkaa? Ite katsoin ne kaikki kokonaisuutenaan ja missään vaihessa ei tuollasta sanonu.
Katso koska olen tilini luonut, en oo vaan uskaltanut postata kun pelännyt kivitystä.
Eräässä fbryhmässä oli näistä ketju jossa tuli tuokin puheeksi. Enkä tuota totuutena tietääkseni sanonutkaan koska en videoita ole nähnyt > haluaisin nähdä ne.
Pyhimys kirjoitti:Katso koska olen tilini luonut, en oo vaan uskaltanut postata kun pelännyt kivitystä.
Eräässä fbryhmässä oli näistä ketju jossa tuli tuokin puheeksi. Enkä tuota totuutena tietääkseni sanonutkaan koska en videoita ole nähnyt > haluaisin nähdä ne.
Voit varmaan ne kopsata tai jopa ottaa screenshotin siitä jos näin on ja myös ne jatko vastaukset kyseiseen ketjuun niin pääset trollin maineesta eikä mörökölli syö sinua
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Pyhimys kirjoitti:Katso koska olen tilini luonut, en oo vaan uskaltanut postata kun pelännyt kivitystä.
Voit varmaan ne kopsata tai jopa ottaa screenshotin siitä jos näin on ja myös ne jatko vastaukset kyseiseen ketjuun niin pääset trollin maineesta eikä mörökölli syö sinua
'Mulla meni yöunet kokonaan ku piti tutkia tätä tapausta pari pv sit, mut joo tosiaan jännää. Se muijahan selitti aiemmissa lähetyksissä kuinka sen henkeä uhataan ja sillä oli ihan viillellyt jalat ja turvonnut käsi'
'Kuten mainitsin tuo muijahan sano jossain vaiheessa että hänen henkeään uhataan ja että ei tiedä että hakataanko hänet sairaalakuntoon vai tapetaanko.'
Kyseisestä ryhmästä saa bannit jos screenshotteja ryhmästä postailee ryhmän ulkopuolelle, mutta tuossa ne oleelliset kommentit kopioituna.
Saanen kysyä että mistä ne tietää kuka jäsen on ottanu screenshotin? vai bannaako ne kaikki varmuuden vuoksi? ja tarkkailevatko he murha.infoa kokoajan? Melkonen facebook ryhmä teillä pystyssä
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Muppe kirjoitti:Saanen kysyä että mistä ne tietää kuka jäsen on ottanu screenshotin? vai bannaako ne kaikki varmuuden vuoksi? ja tarkkailevatko he murha.infoa kokoajan? Melkonen facebook ryhmä teillä pystyssä
Ajattelin olla kiva ja noudattaa ryhmän sääntöjä.
Onhan tämä topic tuohon ketjuun linkattuna ja sen verran iso ryhmä että joku näkisi. Terkut vaan naistenhuoneelle!
Destiny kirjoitti:Minulle saa laittaa videot. Jospa niitä katsomalla ymmärtäisin edes jotenkin näitä nuoria. .
Haluaisin nähdä nuo myös, jossain kohistiin että Mia olisi sanonut pelkäävänsä tulevansa hakatuksi sairaalakuntoon/tapetuksi.
Jaha trolli reissussa,eka posti ja heti alkaa? Ite katsoin ne kaikki kokonaisuutenaan pätkimättä ja missään vaiheessa ei tuollasta sanonu.Ainoa missä näin sanotaan on sun posti,melko typerää tulla foorumille trollaan ja lietsomaan kohua lisää.
Nyt on mupelta jäänyt video väliin, sillä kyllä vaan videolla puhuttiin Mian kohdistuvasta uhkailusta. Uhkailijana joku Hedy ja asia liittyi Mian ystävyyteen Pihlan kanssa. Asiaan liittyen Kaius tekstaili jonkun kyseisen Hedyn miespuolisen ystävän kanssa, joka oli istunut vankilassa, josta lähti Kaiuksen uhoilu, muka 6 vuoden linnatuomiosta, jota oli lähtemässä istumaan.
Destiny kirjoitti:Nyt on mupelta jäänyt video väliin, sillä kyllä vaan videolla puhuttiin Mian kohdistuvasta uhkailusta. Uhkailijana joku Hedy ja asia liittyi Mian ystävyyteen Pihlan kanssa. Asiaan liittyen Kaius tekstaili jonkun kyseisen Hedyn miespuolisen ystävän kanssa, joka oli istunut vankilassa, josta lähti Kaiuksen uhoilu, muka 6 vuoden linnatuomiosta, jota oli lähtemässä istumaan.
Onko?Kyllä mä uskon sinua,en tiiäkään sitten kaikkia.Pahoittelut,luulin kattoneeni ne kaikki periscopessa jo.Tai sitten mulla on ollu joku kohtaus ja blackout päällä?
Destiny kirjoitti:Nyt on mupelta jäänyt video väliin, sillä kyllä vaan videolla puhuttiin Mian kohdistuvasta uhkailusta. Uhkailijana joku Hedy ja asia liittyi Mian ystävyyteen Pihlan kanssa. Asiaan liittyen Kaius tekstaili jonkun kyseisen Hedyn miespuolisen ystävän kanssa, joka oli istunut vankilassa, josta lähti Kaiuksen uhoilu, muka 6 vuoden linnatuomiosta, jota oli lähtemässä istumaan.
Onko?Kyllä mä uskon sinua,en tiiäkään sitten kaikkia.Pahoittelut,luulin kattoneeni ne kaikki periscopessa jo.Tai sitten mulla on ollu joku kohtaus ja blackout päällä?
En ihmettele, vaikka olisit nukahtanut kesken. Tylsä pätkä, yli 1,5h lähinnä istumista ja puhelimen näpräämistä.
Tytön IG:n kommenteissa joku tytön tuttu väitti, että Mia on normaali nuori nainen ennen kuin tutustui Kaiukseen ja Kaius pilasi tytön. Väitti myös, että Kaiuksen psykiatri-isällä olisi joku osuus asiaan... kuulemma perästä kuuluu. En väitä, että olisi totta, mutta näin joku kirjoitti. Käykää katsomassa.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Berlin kirjoitti:Tytön IG:n kommenteissa joku tytön tuttu väitti, että Mia on normaali nuori nainen ennen kuin tutustui Kaiukseen ja Kaius pilasi tytön. Väitti myös, että Kaiuksen psykiatri-isällä olisi joku osuus asiaan... kuulemma perästä kuuluu. En väitä, että olisi totta, mutta näin joku kirjoitti. Käykää katsomassa.
Tytön ig-kuvista (ajalta ennen Kaiusta ilmeisesti) paistaa kuitenkin jonkintyyppinen syömishäiriö eräässä kuvassa. Luurangonlaiha tyttö sinertävässä tunikamekossa. Ei Mialla asiat ole olleet tasapainossa ennen Kaiustakaan, mutta ehkä Kaiuksen kanssa mahdollistuin uusia reittejä sekoittaa päätä ja toteuttaa "tuhoutumista", johon ilmeisesti tunsi kaipuuta.
Tuhotumisella viitattiin ennemminkin kännäämiseen ja kännissä/päihteissä olemiseen. Pihla-kaverikin kirjoitti periscopessa olleensa joku ilta "ihan tuhotunut". Suomikäännös wrecked-sanasta jolla slangissa viitataan myös päihtymiseen.
Destiny kirjoitti:Tuhotumisella viitattiin ennemminkin kännäämiseen ja kännissä/päihteissä olemiseen. Pihla-kaverikin kirjoitti periscopessa olleensa joku ilta "ihan tuhotunut". Suomikäännös wrecked-sanasta jolla slangissa viitataan myös päihtymiseen.
Destiny kirjoitti:
Nyt on mupelta jäänyt video väliin, sillä kyllä vaan videolla puhuttiin Mian kohdistuvasta uhkailusta. Uhkailijana joku Hedy ja asia liittyi Mian ystävyyteen Pihlan kanssa. Asiaan liittyen Kaius tekstaili jonkun kyseisen Hedyn miespuolisen ystävän kanssa, joka oli istunut vankilassa, josta lähti Kaiuksen uhoilu, muka 6 vuoden linnatuomiosta, jota oli lähtemässä istumaan.
Omaankin silmään pistää tuo Mian muodonmuutos, alkaen 2016 alkukesältä. Sitä ennen Mian kuvat ovat siistimmän ja fiksumman oloisia, meikkaaminen vähemmän rajua/yliampuvaa ja itse asiassa en tuota vanhemmissa kuvissa näe viiltelyn jälkiä enkä muita itsetuhomerkkejä kuvissa(?). Kommenttien perustella täsmäisi melko tarkalleen myös tuohon aikaan, kun on alkanut Kaiuksen kanssa aikaa viettämään, ensimmäisiä instasydämiä on Kaius lähetellyt Mian profiiliin tuolloin alkukesästä, toukokuussa 2016. Jos nyt some-salapoliisitoimien pohjalta mitään voi päätellä, niin aika hyvinhän nämä tapahtumat ja muodonmuutos, sekä itsetuhoisuus ajallisesti täsmäävät.
Indeksi, jos nyt joskus satut täällä vielä lukemaan ketjua, niin minä ainakin kiitän sua kaikista niistä kuvista ja videoista. Se piti mun kyllä tehdä jo heti alussa, mutta "unohtu" ja ehkä vähän laiskuuttakin jäi tekemättä. Jokaikinen kuva ja video kyllä katsottu, että kiitos niistä vielä kerran. Ikävää, että keskustelua ei osata käydä asiallisesti, monesti jää osa tilityksistä lukematta, kun ne toistaa samaa tuubaa...Omat mielipiteet ( pohdinnat ) ei sitä tietenkään ole, ja jokaisella niihin oikeus, mutta samojen asioiden toistaminen lähinnä ärsyttää. Ja varsinkin se, jos faktaa tuodaan esiin faktana ja se ei sitten sitä olekkaan... Eri asia on se, jos muistaa jotain väärin, kuten minä tuolla aiemmin muistelin ehkä liikennevalojen määrän väärin..No big deal, ei niillä olis nyt tässä tapauksessa kuitenkaan ollut merkitystä.
Itse toivoisin tähän keissiin jossain vaiheessa jonkinmoista rekonstruktiota, miten auto ajetaan noin pahaan kuntoon ja missä vauhdissa, missä kulmassa jne. Ei mitään spekuja, vaan selvät sävelet. Ei nuo auton kuvat tai rengas-/suistumisjäljetkään oikein auta mua hahmottamaan, muutakuin sen, missä se lähti lapasesta. En ehkä sitä halua nähdä, mitä ruumiille on sitten tapahtunut ja mikä aiheuttanut sen kuoleman...