En tiedä että onko noita miestenkin kalsareita kehitetty, mutta ainakin joskus oli ihan käyttökelvottomia, Tokmannilta vaikka nykyään saisi femmalla paremmat. Muuten ihan ok asukokonaisuus oli 90-luvullakin mutta aika budjettilinjalla kuitenkin, mutta pärjäsi talvellakin mettässä. Maiharit eli maihinnousukengät oli taas tosi hyvät ja maksaisi kaupassakin vastaavat aika paljon. Mutta ei ne vaatteet mitään sellaisia ole kuin jossain USA:n erikoisjoukoissa, eikä mitään niin teknisiä materiaaleja, maksaisi liikaa kun Suomessa niin moni käy sen armeijan. Ja noi alusvaatteet joka tapauksessa sellaisia että moni käyttää kuitenkin sellaisia itse ostamia mitkä tuntuu mukavilta, meneehän niihin tosin sitten rahaa, jos muutamankin viikon on kiinni, mutta eipä sitä nyt joka päivä ainakaan tosi mies kalsareita vaihteleSipi kirjoitti: Ma Elo 11, 2025 10:04 pmTottakai viedään ja puhdasta saa tilalle. Eikä niitä intin vaatteita saa itse asiassa edes pestä himassa. Kotoa lähtee aina omissa alusvaatteissa, mutta ei koskaan muista tuoda niitä kotiin. Ja sitten koko alusvaatekerta on ns. vaihtunut niin, että mä pesen niitä perjantaisin jalassa olleita inttikalsareita ja kaikki kunnon kalsarit on varuskunnassa. No, kyllä se niitä sieltä aika ajoin kotiinkin tuo.Lauha kirjoitti: Ma Elo 11, 2025 7:39 pm Minä en käyttänyt intin tarjoamia alusvaatteita kertaakaan. Jos jostain syystä niitä haluaa käyttää, ei niitä tarvi äidin pestä. Siellä tiäks viedään likaiset pyykit pois ja sä saat puhtaat tilalle.
Ja pesen ihan mielelläni. Kun ei lapset enää asu kotona (paitsi tämä viikonloppupoika), mulla on 8 kilon kone ja yhden naisen pyykit. Joten mieluummin niitä pojan vaatteita pesee siinä samalla kun pyörittää tyhjää konetta muutamien stringien ja hellemekon kanssa.
Edit. Löysin linkin, jossa esitellään puolustusvoimien naisille tarjoamia alusvaatteita.
https://yle.fi/a/74-20083969
Varusmies tumputti punkassaan - sakot tuli
-
vanhellsing
Re: Varusmies tumputti punkassaan - sakot tuli
No ne on sellaset veltot, hiostavasta keinokuitusekoitteesta tehdyt, maastonvihreän/harmaan väriset, bokserimalliset housut jotka ulottuu yllättävän alas (siis pidemmät puntit kuin ns. normaaleissa siviiliboksereissa). Se materiaali on outo, samoin kuin niissä t-paidoissakin. Ne eivät ole puuvillaa, vaan jotain paksua ja tosiaan hiostavaa puuvillasekoitetta. Varmaan ihan helvettiä pitää sellaisia helteellä. Tottakai se materiaali liittyy jotenkin hygieniaan eli siihen, että niitä voi tosiaan huoletta sitten pestä jossain 90 asteessa pesulassa toisin kuin perinteisiä, puuvillaisia t-paitoja, jotka saattaisivat kutistua ja kulua nopeammin reikäisiksi.vanhellsing kirjoitti: Ma Elo 11, 2025 10:31 pm
En tiedä että onko noita miestenkin kalsareita kehitetty, mutta ainakin joskus oli ihan käyttökelvottomia, Tokmannilta vaikka nykyään saisi femmalla paremmat.
Luojan kiitos ei kuitekaan enää speedoja tarjoa sentään edes valtio.
Ei ne ilmeisesti kuitenkaan ihan lempparikaliisit ole, koska kyllä tuo aina lomilaan riennoille lähtee ihan omilla kalsareilla ja suihkun kautta. Luulen että varautuu siihen jos käy sitten flaksi. Koska niillä pv:n kalsareilla se on kyllä kokonaan poissuljettu vaihtoehto
Tosi sotilaat lopsauttaa sen lastinsa siihen nuoreen naikkoseen. Pitäähän tykinruuan jatkuvuus taata. Putler osaa tämänkin Stubeloa paremmin.vanhellsing kirjoitti: Pe Elo 08, 2025 8:03 pm Ihmettelen kyllä tässä ketjussa runkkarin puolusteluja, ihan vastaava tapaus kuin vaikka tämä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/18c7 ... cdc2befb36Yhtenä esimerkkinä, ei tuollaisessa toiminnassa ole mitään puolusteltavaa, vaikka nyt sitten intin punkassa olisi tekopaikka, vielä nuori nainen oli siinä vastapäätä. Menkää hoitoon jos on sun mielestä jotenkin soveliasta runkkailla muitten läsnäollessa. Tosi sotilaat osaa tehdä sen salassa.Sarjaonanoija iski jälleen – Nyt metrossa
Viime vuoden aikana mies jäi kiinni julkisella paikalla masturboimisesta ainakin kuudesti.
Just saying.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."