Eli jos joku ei halua jakaa tietoa muille ei yllapito voi siihen asiaan vaikuttaa.
RAID
Niin, minä skoone olen myös nainen. Enkä silti ole koskaan ajatellut epäloogisestiSariola kirjoitti:Olen kyllä ymmärtänyt, että ainakin Loka ja awa ovat naisia tai ainakin naismaisesti ajattelevia, siis epäloogisesti. Tosin löytyyhän sieltä epäloogisesti ajattelevia miehiäkin. Löytyyhän sieltä esim. Hessu52, joka on asevelvollisuutta suorittaessaan käyttänyt kertomansa .
Ne periaatteessa pitäisi olla kakikiien käytössä, mutta pari pientä ongelmaa siihenkin liittyy. Niin kauan kun ne ovat "yksityisiä" ei tekijänoikeusongelmat liity palstaan ja sen ylläpitoon. Itse en usko, että niissä olisi merkittäviä ristiriitoja, mutta mainontaa harjoittavalla sivustolla voidaan jotakin katsoa taloudelliseksi hyödyksi.Loka kirjoitti:^No mutta ylläpitohan voisi hommata sen etpk:n ja liittää sinne. Kuka kannattaa? Minä.
edit. Mites nuo kuvat ja artikkelit jotka ollaan yksissä tuumin jokainen omista arkistoistaan liittänyt buckettiin? Onko ne nyt tarkoitus jakaa murha.infolle?
Sariolalla on perustellut syyt muille epäilyilleen. Tosin onnettomuusteoria ei ole uskon asia muille kuin joillekin niistä jotka eivät usko sen olevan mahdollinen. Se selttää hyvin tapauksesta jääneitä jälkiä. Teorian laajemmat yhteydet ovat tuntemattomia.Sariola kirjoitti: ... Parin kolmen muunkin miehen tarkat liikkeet kyseisenä aikana olisivat kiinnostavia. Itse en usko liikenneonnettomuuteen hiljaisessa niemessä - mielestäni se on naurettava olettamus. Kyllä teko on ollut harkittu ja kysymyksessä on todellakin nimenomaan murha. Se on minun mielipiteeni.
Serverin kokoa ja ominaisuuksia kehitellaan koko ajan. Jo nykyisellaan meilla on kayttamatonta tilaa palvelimella. Isojenkaan pakettien vieminen jarjestelmaan ei ole ongelma. Kaistan kaytto rajaa jonkin verran sita missa muodossa ja milla tavalla eri tiedostot laitetaan jarjestelmaan.konsta kirjoitti: Raidilta en mielestäni vielä saanut kannaottoa siihen, että voisiko info tarjota melko ison suvuston ja tilan tuolle paketille?
Olen bodomiin liittyvien surmien kanssa palstatauolla, kommentoinkin vain etpk:n hankintaan liittyviä asioita ja tätä Sariolan kommenttia.Sariola kirjoitti:Olen kyllä ymmärtänyt, että ainakin Loka ja awa ovat naisia tai ainakin naismaisesti ajattelevia, siis epäloogisesti.
Miten on sitten, jos on tällainen "satunnainen" mutta pitkäaikinen bodomlainen? Jääkö sitä sitten tuosta keskustelusta paitsi, jos ei osallistu kustannuksiin? Skanneri on kyllä minullakin. Ja tarkistin tänään vanhoja juttuja, joita on tallella vanhassa koneessani.teemu kirjoitti:Kuulostaa hyvältä.Raid kirjoitti:
VASTAUS: Kylla tila loytyy tai rakennetaan lisaa tilaa
RAID
Etp-keskustelu on auki.
Haluatteko rahottaa paketin oston, vai kerätäänkö kolehti? Jos maksatte, niin silloin teillä on paljon sanomista alusta alkaen. Muuten maksajat miettivät mm. aikatauluja keskenään.
Sikäli aika mielenkiintoinen ajatus, kun olemassahan on se ns hautajaiskuva, jossa hypnoosikertomuksen (tai sen perusteella tehdyn kuvatuksen) tuntomerkit täyttävä hahmo kököttelee väenpaljouden seassa. En muista missä sen viimeksi näin, mutta jos muistelut menevät paljonkin pieleen, niin asiasta enemmän ymmärtävä varmaan korjaa. Kyseisen tyypin henkilöllisyyttä pohdittiin netissä joskus paljonkin, mutten muista tultiinko siinä sen kummempaan johtopäätökseen vai syrjäytetiinkö se vain "hauskana" yhteensattumana.skoone kirjoitti:Omia ajatuksia syntyi:
Jospa NGn "hypnoosikuva" tulikin esim. jostain ekana paikalle tulleesta pelastajasta? Tokkurassa kun oli, saattoi esim. metsurinpusero jäädä muistiin (vaikka sen kantaja olisikin tullut paikalle vasta myöhemmin?)