Voisi kuvitella että tuon ikäisellä 14-vuotiaalla hoituu suurimmat kaverisuhteet netin kautta, pyöritään irc-galleriassa, facebookissa, ii2, kuvake.net.. mitä noita nyt on.. Kyllä siellä helposti tutustumaan toisiin pääsee, etenkin vanhempiin miespuolisiin koska profiilin luominen on todella helppoa ja ikääkään ei ole pakko laittaa esille noihin. Ja toisekseen juuri tässäkin tapauksessa tyttö ei näytä 14-vuotiaalta vaan vanhemmalta, ainakin omasta mielestäni. Nykyajan teinit (etenkin tytöt) kyllä kehittyy hirveen nopeasti jos ajattelee sitä mitä se oli silloin 10vuotta sitten, kun itse oli tuon ikäinenjoey kirjoitti:Miten 14-vuotias tutustuu 18-vuotiaaseen?
Toinen on taas, että silloin kun itse olin 14-vuotias, kyllä sitä silloinkin tuli ryypiskelyä kaupungilla, kännissä tunnetustu estot katoaa, on helppo mennä juttelemaan tuntemattomienkin kanssa ja tuon ikäisenä etenkin ne kaveripiirit on suhteellisen laajat, koska silloin luodaan paljon eri kytköksiä koulukaverien/harrastuskavereiden kavereihin ja heidän kavereihiin.. jne jne..