Samaa mieltä. Kaverit ovat kuulemma kolunneet kaikki paikat, mitä voivat ajatella eivätkä enää keksi mistä voisivat etsiä. Vedessä voi Hermanni tietysti olla.Chopper kirjoitti:Kyllä on villit kuvitelmat tuosta itärajasta sellaisilla ihmisillä kenellä ei ole hajuakaan mistä edes puhuu
Hermanni Vanhalakka
Re: Hermanni Vanhalakka
Ennustaminen on vaikeaa, etenkin tulevaisuuden ennustaminen
Juttua pohtiessä tietysti tulee jokaiselle mieleen omia käsityksiä tapahtuneesta, mutta itse en usko yhtään mihinkään elinkauppa teoriaan. Itärajan takana löytyy varmasti "materiaalia" omiin ja myynti tarpeisiin ilman, että täältä tarvitsee hakea. Pietarissa on katulapsia erittäin paljon ja luulisi, että on riskittömämpää sieltä napata kuin täältä.Chopper kirjoitti:Kyllä on villit kuvitelmat tuosta itärajasta sellaisilla ihmisillä kenellä ei ole hajuakaan mistä edes puhuu
Kyllä tuo elinkauppa kuulostaa vähän liian villiltä munkin makuun...
Hermanni on ollut jo harmittavan kauan kateissa, tietääkä joku kuinka aktiivisesti poliisi häntä enää etsii, vai onko se nyt sillä linjalla, että etsitään jos jotain uutta tulee tietoon?
Saisikohan sen Reijo Savukosken paikalle?
Hermanni on ollut jo harmittavan kauan kateissa, tietääkä joku kuinka aktiivisesti poliisi häntä enää etsii, vai onko se nyt sillä linjalla, että etsitään jos jotain uutta tulee tietoon?
Saisikohan sen Reijo Savukosken paikalle?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Sen tiedän, että kaverit ovat ainakin etsineet koko ajan hyvin aktiivisesti, enkä usko että aikovat luovuttaa ihan heti.
Jos vesistöön on päätynyt niin veikkaan että ennen joulua nousee pintaan jollei Saimaa ennen sitä jäähän mene.
niin siis itsehän asun täällä itärajan tuntumassa. lappeenranta on valitettavasti venäläistynyt paljon viime vuosina
ja aikaisempi kirjoitukseni oli vain yksi teoria muiden joukossa. itse en usko että hermanni on kadonnut oma-alotteisesti.
ja aikaisempi kirjoitukseni oli vain yksi teoria muiden joukossa. itse en usko että hermanni on kadonnut oma-alotteisesti.
Se että on venäläistynyt ei tarkoita että täällä kaapattaisiin ihmisiä elinkaupan takia
Yli kymmenen vuotta ja tuhansia kertoja rajan ylittäneenä voin sanoa ettei sitä tehdä suomalaisille edes siellä rajan toisella puolella,missä esim. suomalaisia humalaisia olisi helppo kidnappailla "elinkauppaan".
Viipurissakin käy päivittäin satoja suomalaisia ja osa jää sinne humalassa heilumaan,kyllähän niitä olisi helpompi teilata siellä puolella.
edit. Lumen tulo varmasti haittaa etsintöjä ja jos menehtynyt jonnekin maastoon niin alkaa olla viimeiset hetket käsillä löytää Hermanni.
Yli kymmenen vuotta ja tuhansia kertoja rajan ylittäneenä voin sanoa ettei sitä tehdä suomalaisille edes siellä rajan toisella puolella,missä esim. suomalaisia humalaisia olisi helppo kidnappailla "elinkauppaan".
Viipurissakin käy päivittäin satoja suomalaisia ja osa jää sinne humalassa heilumaan,kyllähän niitä olisi helpompi teilata siellä puolella.
edit. Lumen tulo varmasti haittaa etsintöjä ja jos menehtynyt jonnekin maastoon niin alkaa olla viimeiset hetket käsillä löytää Hermanni.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Juu-u, itsekkin tuossa juuri kävin viime viikonloppuna Lappeenrannassa. Hiljaista oli lauantai-iltana kaupungilla, riippuu tietysti mihin vertaa. Matkalla yöpaikkaan mietytti kyllä kovasti tuo Hermanni, samoilla kulmilla kun hiippailin missä Hermanni on viimeeksi nähty.
Itsekkin tullut käytyä monet monet kerran Venäjän puolella, johtuen juuri siitä että ennen tuli asusteltua Itärajan läheisyydessä. Vaikka Lappeenrannassa onkin venäläisiä aika paljon, niin kyllä siinä selvän eron näkee Lappeenrannassa ja siinä kun Venäjän puolelle siirtyy.
Elinkauppaan en siis itsekkään usko. Onnettomuus tuntuu loogisimmalle, tai sitten tässä jutussa on jotain perin kummaa....
Itsekkin tullut käytyä monet monet kerran Venäjän puolella, johtuen juuri siitä että ennen tuli asusteltua Itärajan läheisyydessä. Vaikka Lappeenrannassa onkin venäläisiä aika paljon, niin kyllä siinä selvän eron näkee Lappeenrannassa ja siinä kun Venäjän puolelle siirtyy.
Elinkauppaan en siis itsekkään usko. Onnettomuus tuntuu loogisimmalle, tai sitten tässä jutussa on jotain perin kummaa....
Totta, tuossa kunnossa kuin Hermanni oli poliisi-tv:n nauhalla ei kadota oma-aloitteisesti. Hermanni on pudonnut veteen tai makaa kuolleena jossain pöheikössä tai vastaavassa.nipsuli kirjoitti:niin siis itsehän asun täällä itärajan tuntumassa. lappeenranta on valitettavasti venäläistynyt paljon viime vuosina![]()
hukkunut tai pötköttää jossakin pusikossa..enemmän uskon tuohon vesistöön kuten olen alusta asti sanonut.
reino savukoski paikalle.
reino savukoski paikalle.
pienikin hetki on arvokas
Tää on nyt ihan kamalaa tuoda tämmöistä tänne esille, enkä todellakaan halua osoittaa syyttävää sormea mihinkään suuntaan, mutta haluan kuitenkin kirjoittaa yhden ajatuksen.
Kuinkä hyvin hänen isän tekemiset sinä iltana on tutkittu?
Tää on nyt sitten todellakin vain ajatus muiden joukossa, mutta ainakin uusi sellainen
Kuinkä hyvin hänen isän tekemiset sinä iltana on tutkittu?
Tää on nyt sitten todellakin vain ajatus muiden joukossa, mutta ainakin uusi sellainen
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
No varmaan on puhutettu kaikki läheiset tähän mennessä. Minä lisäksi erittäin paljon epäilen tuota aiempaa huhua siitä, että olisi soittanut ennen katoamistaan isälleen tavaroiden tuomisesta, ainakaan omalla puhelimellaan. Tämän perustan melkoisen luotettavana pitämääni tietolähteeseen.
En ymmärrä yhtään, miksi pyytää isää tuomaan tavaroita, jos on jäämässä vain yöksi vieraaseen kaupunkiin. Taitaa olla sepustettua tarinaa tuo soitto. Ymmärtäisin toki sen, että soittaa ja pyytää kyytiä kotipaikalle. Jotenkin tuntuu, että tapaus Hermanni jää selvittämättömäksi tai ....selviää keväällä jäiden lähdettyä.ada kirjoitti:No varmaan on puhutettu kaikki läheiset tähän mennessä. Minä lisäksi erittäin paljon epäilen tuota aiempaa huhua siitä, että olisi soittanut ennen katoamistaan isälleen tavaroiden tuomisesta, ainakaan omalla puhelimellaan. Tämän perustan melkoisen luotettavana pitämääni tietolähteeseen.
-
Piipii
Itsekin vahvasti epäilen tuota isään liittyvää tarinaa tavaroiden viemisestä Lappeenrantaan..ja tämä oli vain yksi mitä kummallisimmista huhusta, joita Taavetissa liikkui/liikkuu. Itse pahoin pelkään, että Saimaasta Hermanni aikanaan löytyy... 
Tuossa kunnossa ei varmasti tiedä missä menee tai missä on.olen joutunut vastaavaa humalatilaa,(ehkä kovempaakin) seuraamaan läheltä ja meno on päämäärätöntä! En usko omaehtoiseen katoamiseen humalatilasta päätellen. Harha askel vain ja saattaa olla Saimaassa.
Yhdyn "tyyppi85" ehdotukseen ottakaa Reino Savukoski paikalle Sonarin ja Radarin kanssa!
Voimia Hermannin omaisille ja kaikille kavereille!
Yhdyn "tyyppi85" ehdotukseen ottakaa Reino Savukoski paikalle Sonarin ja Radarin kanssa!
Voimia Hermannin omaisille ja kaikille kavereille!