^Ai katson vai. Ai en vai. Minusta näyttää vahvasti siltä, ettei kaikilla ole samanlaista huumorintajua kuin itselläni, mikä se toki vasta rikastuttavaa onkin.
Mikäs on minun analyysini Bodomista muiden mielestä, olisi hauska tietää?
Omasta mielestäni mielestäni on tapahtunut kolme murhaa, yksi murhayritys ja kolme ryöstöä. Tekijä on ollut omasta mielestäni mielestäni mieleltään sairas.
Omasta mielestäni mielestäni minua ei haittaa yhtään, kun joku ei "luota analyysiini".
Tekijän profilointi?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Tekijän profilointi?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
"Jos se jotakuta kiinnostaa niin en pidä Gustafssonia syyllisenä mutta mä oletan, että hän tietää tekijän/tekijät varsin hyvin. Mun mielestä todisteiden tuhoaminen "poliisin kehoituksesta" ja Nilsin jorinat antavat niin ilmiselvän vihjeen tiettyyn suuntaan, ettei tosikaan. Mä en usko niiden olevan sattumaa.LexVeritas kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:27 pm ^Ai katson vai. Ai en vai. Minusta näyttää vahvasti siltä, ettei kaikilla ole samanlaista huumorintajua kuin itselläni, mikä se toki vasta rikastuttavaa onkin.
Mikäs on minun analyysini Bodomista muiden mielestä, olisi hauska tietää?
Omasta mielestäni mielestäni on tapahtunut kolme murhaa, yksi murhayritys ja kolme ryöstöä. Tekijä on ollut omasta mielestäni mielestäni mieleltään sairas.
Omasta mielestäni mielestäni minua ei haittaa yhtään, kun joku ei "luota analyysiini".
Kirjoitti Eks-Ekstrovertti Hejaciin 10.12. 2017. Eks-Ekstrovertilla oli suht persoonallinen allekirjoitus:
"5 pro viis ja sil´ pläsi puli
Puu elon järvellä veliä
Jori joi Niveat
UiNeet aiEm puheis Isä
yks yö faija Rai s kas Kain kaa
Sepän veli Pieks Mester-
moralla
Luminol"
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Hyvä, että muiden kirjoittajien näkemykset kiinnostavat. Tuskin kuitenkaan minun jorinani kiinnostavat muita yhtä paljon kuin sinua.
Onko tuo siis mielestäsi minun analyysini tapauksesta?
Samana päivänä Ekstro-Eve ja will kirjoittelivat:
Onko tuo siis mielestäsi minun analyysini tapauksesta?
Samana päivänä Ekstro-Eve ja will kirjoittelivat:
by will » Sun Dec 10, 2017 4:40 am
Samaa mieltä: Keskustelu antaa mahdollisuuden pohtia järkyttävää tapahtumaa eri näkökulmista. Faktoja on hyvä ottaa mukaan vaihtoehtoiseenkin pohdintaan, koska muuten keskustelu osin hiipuu mahdottomuuksiin, samalla kun sille varattu tila on vaarassa täyttyä epäoleellisten yksityiskohtien toistamisesta. Niin paljon tarpeellista tietoa puuttuu, että aineistosta tuskin saa mitään testattavaa hypoteesia, saati, että tietoa kertyisi sellaisen viemiseen oikeuteen asti.Eks-EkstroVertti wrote:
... Bodomia ei tulla ratkaisemaan julkisoikeudellisesti koskaan; pelkästään täysin subjektiivisen oman arvion mukaan, kukin omana tykönään....
Gustafssonin kohdalla tutkinta mahdollisesti yritti koota mosaiikkia ja koppihoitaa mies kertomaan loput, muttei se onnistunut, koska epäiltiin syytöntä. Teltan verijälkiä todella kannattaisi tutkia lisää, mikäli asiaan paneudutaan uudelleen. Alkuperäisten veriryhmä-analyysien tulokset kiinnostaisivat keskustelussa, koska ne arvattavasti ovat olleet osa ongelmanasettelua Gustafssonin tutkintaan ryhdyttäessä.
- Ross Sullivan
^Olet vaihtanut mielipidettäsi, mikä on tietysti ihan normaalia. Ikävää sinällään, että nykyisin vahvistusharhasi on voimakkaampi kuin Hejac-aikoina.
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Ai olen vai, ja vai on. No, hauska kuulla mielipiteesi. Mutta eikös tämän ketjun aiheena ole oikeastaan Bodomin murhaajan profilointi eikä minun?
Mielestäni tekijä on ollut mieleltään sairas: hän on ollut kukaties persoonallisuushäiriöön asti ulottuvalla tavalla estynyt, ahdistunut sekä katkera. Hän on tiennyt uhrien määränpään ja saapunut alueelle jo illalla. Hänen odotuksensa ja toiveensa ovat olleet epärealistisia. Todellisuus on paljastunut hänelle nuorten touhuja stalkatessa. Hänpä on sitten vetäissyt hirmu pultit.
Mielestäni tekijä on ollut mieleltään sairas: hän on ollut kukaties persoonallisuushäiriöön asti ulottuvalla tavalla estynyt, ahdistunut sekä katkera. Hän on tiennyt uhrien määränpään ja saapunut alueelle jo illalla. Hänen odotuksensa ja toiveensa ovat olleet epärealistisia. Todellisuus on paljastunut hänelle nuorten touhuja stalkatessa. Hänpä on sitten vetäissyt hirmu pultit.
- Ross Sullivan
Mielipiteeni mielipiteestäsi liittyy ketjun aiheeseen.LexVeritas kirjoitti: Su Syys 01, 2024 11:16 pm ^Ai olen vai, ja vai on. No, hauska kuulla mielipiteesi. Mutta eikös tämän ketjun aiheena ole oikeastaan Bodomin murhaajan profilointi eikä minun?
"Jos se jotakuta kiinnostaa niin en pidä Gustafssonia syyllisenä mutta mä oletan, että hän tietää tekijän/tekijät varsin hyvin."
Oletatko edelleen Nissen tietävän tekijän/tekijät?
"Mun mielestä todisteiden tuhoaminen "poliisin kehoituksesta" ja Nilsin jorinat antavat niin ilmiselvän vihjeen tiettyyn suuntaan, ettei tosikaan."
Mikä tämä tietty suunta on?