Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

debbie kirjoitti:
Lapsen etu ei ole koko aikana ollut etusijalla, tai siis tältä tämä minusta näyttää.
No voi hitsi! Siltä se sitten sinusta näyttää. Jonkun muun mielestä se voi näyttää joltain ihan muulta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, en ole huomannut lapsen edun olevan tässäkään ketjussa mitenkään etusijalla. Haluan seuraavaksi faktaa, että vanhemmat ovat pistäneet pystyyn tuon krääsäbisneksen, eikä joku muu henkilö. Ja mitä tulee lasten yksinjättöön, miksi et epäile, että he valehtelevat senkin, koska olet sitä mieltä, että he valehtelevat muunkin?

Aivan, Marsalkka, tekee vanhemmat niin tai näin, aina voidaan asia kääntää väärinpäin.
Alethes doksa meta logu
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Marsalkka kirjoitti:
debbie kirjoitti:
Lapsen etu ei ole koko aikana ollut etusijalla, tai siis tältä tämä minusta näyttää.
No voi hitsi! Siltä se sitten sinusta näyttää. Jonkun muun mielestä se voi näyttää joltain ihan muulta.
Niin voi, omasta puolestanihan minä sanoinkin.
Marsalkka
Horatio Caine

debbie kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
debbie kirjoitti:
Tärkeä kommentti olikin ja vakuuttava!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Marsalkka kirjoitti:
debbie kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: No voi hitsi! Siltä se sitten sinusta näyttää. Jonkun muun mielestä se voi näyttää joltain ihan muulta.
Tärkeä kommentti olikin ja vakuuttava!
Tärkeilyn jätän mieluusti vaikka sinulle.
Minä olen tässä vain juttelemassa siitä, miltä tämä juttu minusta vaikuttaa.
Marsalkka
Horatio Caine

debbie kirjoitti: Minä olen tässä vain juttelemassa siitä, miltä tämä juttu minusta vaikuttaa.
Ja vakuuttavasti argumentoiden sekä laittamattomasti sen teetkin!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Sirpa kirjoitti:No, en ole huomannut lapsen edun olevan tässäkään ketjussa mitenkään etusijalla.
Totta. Täällä on kiihoittuneimmat vaatineet jo vuosien rangaistuksia vanhemille, koska jättivät Maddyn yksin. Eivä ole sitten kuitenkaan ehdottaneet, että mitä kaksosille tehtäisiin? Myydän adoptiomarkkinoilla?
Sirpa

En tarkoittanut tuota lasten yksinjättämistä minään vinoiluna, vaan olen oman pääni sisällä tullutkin siihen tulokseen, että jospa heillä olikin hoitaja, mutta ilmeisen epäluotettava, jota nyt suojellaan. Tästä tarinasta on kyllä täysin motiivit hukassa. Muiden vaihtoehtojen puuttuessa ehdotan epäluotettavaksi hoitajaksi täti-Philomenaa, mutta mahtoiko hän olla tuolloin Algarvessa?

Ehkä täti-Philomena olisi sitten adoptoinut kaksoset.

Aivan, Konsta, tämä ketju onkin keskittynyt pääasiassa kivittämiseen...
Alethes doksa meta logu
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

:lol: Helo,tässä tullaan taas pitkästä aikaa.Ja mitä tänne,ei mitään uutta.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Sirpa

Pitkästä aikaa minäkin tulin katsomaan tilannetta, ja kehittelen uusia teorioita, kun vanhat alkaa kulua jo puhki ilman minkäänlaista lopputulosta! Tiedätkö sinä oliko Philomena 3.5. Algarvessa?
Alethes doksa meta logu
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

tämä ketju onkin keskittynyt pääasiassa kivittämiseen...
niin joo ja riippuen siitä kuka sanoo mitä niin myös sitten sinne päin kivitetään... näin olen huomannut.

eli jos ei vanhempia niin sitten kivitetään portugalin poliisia, Mitchelliä, lastenhoitajia, lehdistöä, Muratia ja tyttöystävää, Tapas 9. jne.

ja sehän se on tarkoituskin, jokainen KAI saakin olla ihan sitä mieltä tästä jutusta ja motiiveista kuin haluaakin, kunhan vain ilmoittaa, että on ITSE sitä mieltä.

jotenkin vain jotkut haluavat täällä tehdä tästä tälläisen kahden vastakkaisen leirin Madeleine ketjun, eli jos olet jotain mieltä jostain niin sitten olet joko vanhempien puolella tai heitä vastaan.

Tästäkään ei KAI näin mustavalkoisesti täällä kuitenkaan kukaan ajattele.

Juttu on harvinainen siksikin, että olisihan aika ennenkuulumatonta, että lapsi kaapataan hotellihuoneesta, vartioidulla hotellialueella, vanhempien rampatessa siellä puolen tunnin välein.

Moni tosiaan toivoo, että vanhemmat osoittautuisivat syyllisiksi, koska jos kaapparit käyvät näin röyhkeiksi tulevaisuudessa, miten lapsia enää pystyy valvomaan? Nukkuessakin hotellissa täytyisi olla jonkinlaiset vahtivuorot läpi yön. Tuskin siinä enää pari nukkuvaa vanhempaakaan olisi esteenä kaappareille.

Se olisi jotain uutta lapsikaappauksissakin. Yleensä kaapparit eivät toimi niin. Kyllähän poliisikin sen tietää.

Vanhemmat ovat sitäpaitsi nyt ilmoittaneet, etteivät lähde portugaliin niin kauan kuin ovat arquidos statuksen alaisia. Uudet keskusteluthan poliisi käynnistää ihan lähiaikoina.

Olen ymmärtänyt, että poliisi aika varmasti epäilee edelleen eniten vanhempia lapsen katoamisesta.
Sirpa

Niinpä, kaikki kivittää kaikkia, näinhän se on. Kiva olisi joskus spekuloida vähän siitä, että mitä olisi voinut tapahtua, mutta usein se vain täällä ketjussa jää syyttelyjen asteelle. Olen kyllä tällä hetkellä taipuvainen erottamaan sen mitä vanhemmat sanoo tai mitä joku muu sanoo vanhempien sanoneen, enkä muista vanhempien puhuneen mitään Portugaliin lähdöstä ilman syytäepäillä-titteliä tai muutenkaan. Korkeintaan asiasta on puhunut tämä PR-mies. En tiedä olenko oikeassa, kun en ole asiaa nyt seurannut. Vai sanoiko vanhemmat ihan itse sen?
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Maalis 04, 2008 8:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Hande
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Hande »

Anteeksi jos tyhmä kysymys, olen uusi täällä. Olen kyllä seurannut tapausta Maddie alusta saakka.

Onko lapsia kuulustelu missään vaiheessa? He voisivat kai jotenkin kertoa oliko Maddie siellä missä piti?
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

enkä muista vanhempien puhuneen mitään Portugaliin lähdöstä ilman syytäepäillä-titteliä tai muutenkaan. Korkeintaan asiasta on puhunut tämä PR-mies.

McCannit sanovat (en tiedä sanovatko enää mitään itse?) mutta ainakin Mitchell ei varmaan puhu mitään sellaista mitä ei olisi hyväksyttänyt Katella ja Gerryllä, onhan hän heidän puhemiehensä. Joten myös hänen sanomisensa ovat laskettavissa vanhempien mielipiteiksi.
Après la rencontre entre la PJ et la police de Leicester, la semaine dernière, l'équipe juridique des McCann a demandé l'accès aux dossiers de l’affaire en possession de la police britannique, afin de pouvoir réfuter les preuves contenues dans les dossiers donnés à la police britannique et aux résultats des investigations spécifiques qui ont eu lieu au Royaume-UniLes avocats ont conseillé les McCann de ne pas revenir au Portugal, tant qu’ils seront considérées comme des suspects formels, et ils prévoient de défendre le fait que, avec le nouveau code pénal portugais, il ne serait pas possible de designer les McCann comme des suspects formels, vu les preuves existantes
Sirpa

Tervehdys Hande, ei mikään tyhmä kysymys ollenkaan, mutta näistä ketä on kuultu, koska ja missä yhteydessä ei vain oikein ole mitään faktatietoa. Kaikki taitaa perustua aika pitkälle luuloihin ja kuvitelmiin tämän asian ympärillä, kuten usko siihen, että kenen suulla PR-mies puhuu; vanhempien vaiko esim. hänen palkanmaksajansa - kuka sitten lieneekin.

Itse olen bongannut kolme ristiriitaista lausuntoa viime kuukausilta, joissa PR-mies antoi toisen lausunnon, ja vanhemmat korjasivat sen toiseksi. Jos PR-mies puhuisi sitä mitä vanhempien kanssa on sovittu, miksi he sitten korjaavat lausunnon? Ristiriitaista. Tässä syy, mistä johtuen en usko vain PR-miehen puheisiin.

Annatko, mankeli, linkin tuohon kopioimaasi tekstiin?
Alethes doksa meta logu
Lukittu