Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja serialist »

markja kirjoitti: Olen esittänyt perustellut, asiatietoihin pohjautuvat loogiset väitteeni. Kumoa ne, tai myönnä niiden paikkaansa pitäminen, pelle.

Voisit mennä ja vetää itsesi kiikkuun. Olet täysin hyödytön idiootti.
Täysin tarpeettomat ja turhat solvaukset boldattuna. Tuo olisi ollut asiallisempi ilman noita, mutta ilmeisesti sinun on AIVAN PAKKO solvata miltei jokaisessa viestissäsi kanssakeskustelijaa. Ensimmäinen askel on ongelman myöntäminen. winkwink.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Juliet Jones kirjoitti: Peruskoulun kielioppimäärällä pitäisi jokaisen osata muotoilla lauseensa selkeään ja oikeaan muotoon, josta tarkoitus tulee selväksi, mutta sinä et osaa.
"Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi."
Sama lause olisi oikein vaikkapa näin:
"Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi, tai tehdä aborttia jos tulee vahingossa raskaaksi."
Tai:
"Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi, eikätehdä aborttia jos tulee vahingossa raskaaksi."
Tai:
"Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi mutta jos tulee vahingossa raskaaksi kannattaa tehdä abortti."

Vieläkin epäselvä tuo ajatuksesi asiasta, ihan vain siksi että jälleen hiillyit, kua asiaa kysyin.
Jos nyt joutuu tulkitsemaan tuota käytöstäsi, niin sanoisinpa, ettet edes uskalla selventää mitä tarkoitit. Naisen "hankkiutuessa" raskaaksi hänellä olisi mahdollisuus itsenäiseen päätökseen, minkä puolesta tietysti et voi ottaa kantaa, kun siitä naisen oikeudesta päättää raskaudesta(kin) täällä jatkuvasti vikiset.
Voi hyvänen aika. Mulla ei ihan oikeasti ollut mitään vaikeutta oikolukea markjan alkuperäisen viestin sisältöä. Korjaamiseksi riittää yhden sanan lisäys, "Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai kannattaa tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi." Ajatus on täysin ymmärrettävä ja mielestäni myös arvo- ja asiatasolla oikea. Mä olen taipuvainen pitämään (markjan tavoin?) kilometripiuhaiseksi dorkaksi heittäytymistä yhtenä vittuilun muotona- ellei sitten ole sitä ihan heittäytymättä, jolloin "idiootti", vaikkei kaunis määritelmä olekaan, on valitettavan oikea.
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kirsi kirjoitti: Voi hyvänen aika. Mulla ei ihan oikeasti ollut mitään vaikeutta oikolukea markjan alkuperäisen viestin sisältöä. Korjaamiseksi riittää yhden sanan lisäys, "Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai kannattaa tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi." Ajatus on täysin ymmärrettävä ja mielestäni myös arvo- ja asiatasolla oikea. Mä olen taipuvainen pitämään (markjan tavoin?) kilometripiuhaiseksi dorkaksi heittäytymistä yhtenä vittuilun muotona- ellei sitten ole sitä ihan heittäytymättä, jolloin "idiootti", vaikkei kaunis määritelmä olekaan, on valitettavan oikea.
Hyvänen aika sentään, tosiaan! Hienoa, että sinä Kirsi suomensit markjan kirjoituksen tällaiselle "dorkalle". Tosin joku korjaus se sinunkin piti markjan tekstiin laittaa :lol:
Asia oli epäselvä ja siksi kysyin, -kirjoittajalta itseltään vastausta saamatta. Epäselvyys huonosti muotoillun tekstin tarkoituksen suhteen johtuu ihan vain markjan itsensä kommenteista, eli että naisten oikeus aborttiin polkee miesten oikeuksia. Hän siis on useaan kertaan painottanut, ettei naisella tuota yksipuolista oikeutta saisi olla, mutta kiitos sinun, Kirsi: "markja kannattaa ehdottomasti naisten oikeutta aborttiin vahinkoraskauksissa."
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Juliet Jones kirjoitti: Hienoa, että sinä Kirsi suomensit markjan kirjoituksen tällaiselle "dorkalle". Tosin joku korjaus se sinunkin piti markjan tekstiin laittaa :lol:
Asia oli epäselvä ja siksi kysyin, -kirjoittajalta itseltään vastausta saamatta. Epäselvyys huonosti muotoillun tekstin tarkoituksen suhteen johtuu ihan vain markjan itsensä kommenteista, eli että naisten oikeus aborttiin polkee miesten oikeuksia. Hän siis on useaan kertaan painottanut, ettei naisella tuota yksipuolista oikeutta saisi olla, mutta kiitos sinun, Kirsi: "markja kannattaa ehdottomasti naisten oikeutta aborttiin vahinkoraskauksissa."
Tuossa lauseessa on ajatuksen tasolla kyse ja puhe tulkintani mukaan ensisijassa lapsen oikeuksista, ja silloin mahdolliset aiemmat perusajatukset mies-nainen suhteesta voivat olennaisemman edun tai asian vuoksi väistää, ilman että tämä kokonaisuuden hahmottavaa lukijaa sanottavasti sekoittaa tai jää vaivaamaan.
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Juliet Jones kirjoitti:Vieläkin epäselvä tuo ajatuksesi asiasta
Ei, sinä vaan olet niin helvetin tyhmä, ettet tajua, mitä sinulle sanotaan. Turhaa urputat. Lue mitä kirsi sanoi jo.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=840
^Tuossa se tapahtui taas.
Vastaukseksi saa aina vittuilua ja vinkumista, kun on tuon pöhöttyneen nettinörtin kanssa erimieltä jostain...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Jepjep, siltähän tuo alkaa pahasti näyttää, että sopuisan alun jälkeen markjan napit ovat pysyvästi vastakkain varsinkin palstan naisväen kanssa. Mikä kuitenkaan ei mun mielestäni oikeuta muita kirjoittajia sortumaan markjan tasolle henkilökohtaisiin solvauksiin.

Sinänsä kuitenkin hyvä, että joku vielä (Kirsin tavoin) jaksaa markjaa ymmärtääkin. Hän (siis markja) näköjään tarvitsee puolestapuhujia, koska ei itse kykene ottamaan vastaan rakentavaakaan kritiikkiä omasta tyylistään, vaan uppoaa aina vaan syvemmälle noihin solvauksiinsa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Mike Manner kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=840
^Tuossa se tapahtui taas.
Missä? Yhdellä sivulla?
Vastaukseksi saa aina vittuilua ja vinkumista, kun on tuon pöhöttyneen nettinörtin kanssa erimieltä jostain...
maija turjukka kirjoitti:^Jepjep, siltähän tuo alkaa pahasti näyttää, että sopuisan alun jälkeen markjan napit ovat pysyvästi vastakkain varsinkin palstan naisväen kanssa. Mikä kuitenkaan ei mun mielestäni oikeuta muita kirjoittajia sortumaan markjan tasolle henkilökohtaisiin solvauksiin. Sinänsä kuitenkin hyvä, että joku vielä (Kirsin tavoin) jaksaa markjaa ymmärtääkin. Hän (siis markja) näköjään tarvitsee puolestapuhujia, koska ei itse kykene ottamaan vastaan rakentavaakaan kritiikkiä omasta tyylistään, vaan uppoaa aina vaan syvemmälle noihin solvauksiinsa.
Kukahan tässä jauhaa paskaa, syyttelee ja selittelee, eikä esitä mitään konkreettista ja perustelua asiaa ja argumentteja itse aiheeseen liittyen? LOL.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti: Kukahan tässä jauhaa paskaa, syyttelee ja selittelee, eikä esitä mitään konkreettista ja perustelua asiaa ja argumentteja itse aiheeseen liittyen?
Sinä.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Porin kirjoitti:
markja kirjoitti: Kukahan tässä jauhaa paskaa, syyttelee ja selittelee, eikä esitä mitään konkreettista ja perustelua asiaa ja argumentteja itse aiheeseen liittyen?
Sinä.
Vai niin. Mitäpä jos hakisit sen pätkän köyttä jostain, sitoisit toisen pään kaulasi ympärille ja toisen vaikkapa lämpöpatteriin tai ikkunankarmiin ja hyppäisit ikkunasta? Voisi helpottaa montaa asiaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Annetaanko ihan oikeasti nyt olla tämän yhden oman elämänsä sankarin ihan omissa oloissaan...?
Tää tapakoulutus ei oikein tunnu tepsivän, koska markja on niin älykäs ja vahvan idologian omaava fiksu nuorimies...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

maija turjukka kirjoitti:^Jepjep, siltähän tuo alkaa pahasti näyttää, että sopuisan alun jälkeen markjan napit ovat pysyvästi vastakkain varsinkin palstan naisväen kanssa.
Tämä johtuu siitä, että Markja on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mike Manner kirjoitti:Annetaanko ihan oikeasti nyt olla tämän yhden oman elämänsä sankarin ihan omissa oloissaan...?
Tää tapakoulutus ei oikein tunnu tepsivän, koska markja on niin älykäs ja vahvan idologian omaava fiksu nuorimies...
Tämä olisi varmasti kaikista fiksuin vaihtoehto mutta tuskin tulee toteutumaan. Saahan sitä aina toivoa. Niin kauan kun markja jaksaa jatkaa niin aina löytyy uusia "kilpa"kumppaneita jotka haluaa kokeilla.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

Marsalkka kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:^Jepjep, siltähän tuo alkaa pahasti näyttää, että sopuisan alun jälkeen markjan napit ovat pysyvästi vastakkain varsinkin palstan naisväen kanssa.
Tämä johtuu siitä, että Markja on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.
Kiihotatko sinä minua kiihottumaan kansanryhmää kohtaan? Tunnen olevani kovinkin kiihottunut. ;)
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja rimma »

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:^Jepjep, siltähän tuo alkaa pahasti näyttää, että sopuisan alun jälkeen markjan napit ovat pysyvästi vastakkain varsinkin palstan naisväen kanssa.
Tämä johtuu siitä, että Markja on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.
Tunnen olevani kovinkin kiihottunut. ;)
No arvatenkin, koska Marsalkkahan on tietääkseni miespuolinen henkilö.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu