Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
Ilahduttaa paitsi ylellinen neljän päivän vapaa töistä, myös verojuttusysteemiin tutustuminen. Se tuli jo tossa viikko sitten, mutta nyt vasta syvennyin ja huomasin, että saan tänä vuonna veronpalautuksena 474 €. Ihan kiva. 
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Onnea siitä! 
Minua ilahduttaa suuresti tuo keväinen ilma. Haravan varsi on aamun sateesta nihkeä, mutta pysyypä paremmin kädessä.
Ja tähän vielä lempilauseeni: Vihree on mun lempiväri! (tänkin keväänä kuten kymmeninä ja kymmeninä aiempinakin)

Minua ilahduttaa suuresti tuo keväinen ilma. Haravan varsi on aamun sateesta nihkeä, mutta pysyypä paremmin kädessä.
Ja tähän vielä lempilauseeni: Vihree on mun lempiväri! (tänkin keväänä kuten kymmeninä ja kymmeninä aiempinakin)

Nuotio & Äreät Tiput
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Toi alkava kesä. tänään paukkuu varmaan 20 rikki.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
se että minulla on tässä useita kaljatölkkejä ja aion maistaa hieman kustakin 
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
-
Valdovas
- Axel Foley
Maukasta illan jatkoa!BlackFriday kirjoitti:se että minulla on tässä useita kaljatölkkejä ja aion maistaa hieman kustakin
Kesän ensimmäiset piharuohot leikattu, joten kesä on siis virallisesti alkanut!
Aiheeseen liittyen: http://www.youtube.com/watch?v=s1_8909dNJ0
Päivittäin ilahduttaa se, että näkee niinkin mainiota sarjaa kuin "maanalainen armeija iskee jälleen".
Varsinkin Ranskalaispoliisia esittävän Brittiagentin Crabtreen puheen suomennokset on varsin huvittavaa viihdettä.
"hyvää hometta!"
Varsinkin Ranskalaispoliisia esittävän Brittiagentin Crabtreen puheen suomennokset on varsin huvittavaa viihdettä.
"hyvää hometta!"
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
^Crabtree on mainio, se asperger-maneeri ja puhe yhdessä. Siinä on muitakin hyviä, se vanha kiihkeä herrasmies mm. Meillä mies usein kohottaa lukulasejaan ja sanoo mulle "It is me - Leclerc"
Tämä sarja tosin ilahduttaa useammin kuin vain tänään. Onneksi DVD on keksitty.
Tämä sarja tosin ilahduttaa useammin kuin vain tänään. Onneksi DVD on keksitty.
Nothing is quite what it seems
Työasiat (kerrankin)! Eräs hanke, minkä eteen olen viime kuukaudet puurtanut, otti tänään aimo askeleen kohti realistista toteutumistaan. Kaikki pään seinään hakkaaminen ei olekaan ollut turhaa!
Niin joo ja muutama satanen myös verottajalta luvassa.
Niin joo ja muutama satanen myös verottajalta luvassa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Siis ihan kaikki!Aivan ilahduttava ilma, olotilakin on taas ilahduttava, pihan viherrys on ilahduttava
ja oman kullan kauniit sanat heti aamutuimaan ne vasta ilahduttavatkin.Päivä jolloin mikään ei voi
mennä pieleen(tuota ei kyllä pitäisi sanoa).
ja oman kullan kauniit sanat heti aamutuimaan ne vasta ilahduttavatkin.Päivä jolloin mikään ei voi
mennä pieleen(tuota ei kyllä pitäisi sanoa).
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
^ Tuo sinun viesti ilahdutti. Virkistävää vaihtelua kaiken ruikutuksen jälkeen. Varmuuden varmistamiseksi voisit vielä kopauttaa päätä, että ei mitään ikävää sattuisi.
Minua ilahduttaa viikonloppu, aah! Olen ansainnut pienen tauon. Illemmalla syön jotain hyvää ja siemaan lasin punkkua sen kanssa. Ruusutkin on esihoidettu, leikattu ja peitetty kevään tuloa varten, joten nuo Damienin kuvailemat paratiisilliset asiat ovat tervetulleita.
Minua ilahduttaa viikonloppu, aah! Olen ansainnut pienen tauon. Illemmalla syön jotain hyvää ja siemaan lasin punkkua sen kanssa. Ruusutkin on esihoidettu, leikattu ja peitetty kevään tuloa varten, joten nuo Damienin kuvailemat paratiisilliset asiat ovat tervetulleita.
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Päällimmäisenä tuo Saksan yllätysvoitto, mutta myös vkonloppu joka tulee tarpeeseen!
Kolmosen punainen ilmapallo jota se kantelee kun suurinta aarrettaan.
Puhtaat petivaatteet ja lähes siisti kämppä, tulen myöhemmin hehkuttamaan kun se on täysin vappuvalmis
Kolmosen punainen ilmapallo jota se kantelee kun suurinta aarrettaan.
Puhtaat petivaatteet ja lähes siisti kämppä, tulen myöhemmin hehkuttamaan kun se on täysin vappuvalmis
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Täällä on muuten yritelty hieman samaa mutta saa nyt nähdä nousevatko nuo enää kukkaansa talvenMaybrick kirjoitti:Ruusutkin on esihoidettu, leikattu ja peitetty kevään tuloa varten, joten nuo Damienin kuvailemat paratiisilliset asiat ovat tervetulleita.
jäliltä.Tällä kun on viherpeukalo keskellä kämmentä ja välillä muuallakin minne se ei kuuluisi.
Eli kun baarista on palattu kotio, kaadettu viinipullo lattialle, kävelty kengät jalassa matolla, sapuskoitu keittiössä, unohdettu ruoat pöydälle ja oksennettu sänkyyn?Alice Cullen kirjoitti:Puhtaat petivaatteet ja lähes siisti kämppä, tulen myöhemmin hehkuttamaan kun se on täysin vappuvalmis
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Damien kirjoitti: Eli kun baarista on palattu kotio, kaadettu viinipullo lattialle, kävelty kengät jalassa matolla, sapuskoitu keittiössä, unohdettu ruoat pöydälle ja oksennettu sänkyyn?
Prisonia kauemmas en jaksa lähteä, ja unohdinkin tulla jo hehkuttamaan tätä ah-niin-puhdasta kämppää, ei viinejä lattialla, ei ruokaa ja ei onneksi oksennustakaan, eli pysynen "ilahduttaa" ketjussa yhäkin
Yhäkin ilahduttaa vkonloppu ja huominen kun saa vaan olla ja grillailla ja ennen kaikkea vaan olla
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Prisonihan se vasta onkin rappion pesä, tuo nettimaailman Sodoma.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Damien kirjoitti:Prisonihan se vasta onkin rappion pesä, tuo nettimaailman Sodoma.
No mutta kun olen vähentänyt siellä istumista
Se ilahduttaa nyt, huomaatko kuin hienosti en lankea offtopiciinkaan kun ilahdun niin kovasti kaikesta