Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Riippuu siitä, miten vapaa suhde määritellään. Jos se on kahden aikuisen yhdessä sopima satunnainen yhdessäolo, mikäs siinä. Soveltuu parhaiten ihmisille, jotka ovat vapaita (vapautuneita, vapautettuja) ja syystä tai toisesta haluttomia tiiviimpään yhdessäoloon tai yhdessä asumiseen. Jos se tarkoittaa jommankumman/molempien samanaikaisia satunnaissuhteita, ei kiitos jo tautivaarankin takia. Ja sairastuuhan siitä sielukin, jossain vaiheessa.
Jatketaan vaan samalla (ja perustelen tätä sillä, etten osannut vastata kysymykseen tyhjentävästi vaan omalta osaltani).
Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
(Jos aihe ei enää kiinnosta, niin vaihtoehtokysymys. Kun katsot keskustelun etusivulta, kuka on viimeksi mihinkin aihepiiriin vastannut, pystytkö nimimerkistä arvaamaan, mihin ketjuun ko. henkilö on vastannut ja osuuko arvauksesi miten usein oikeaan?)
Jatketaan vaan samalla (ja perustelen tätä sillä, etten osannut vastata kysymykseen tyhjentävästi vaan omalta osaltani).
Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
(Jos aihe ei enää kiinnosta, niin vaihtoehtokysymys. Kun katsot keskustelun etusivulta, kuka on viimeksi mihinkin aihepiiriin vastannut, pystytkö nimimerkistä arvaamaan, mihin ketjuun ko. henkilö on vastannut ja osuuko arvauksesi miten usein oikeaan?)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tokihan suhteet (ja eritoten toisten suhteetMariacka kirjoitti:
Jos aihe ei enää kiinnosta, niin vaihtoehtokysymys. Kun katsot keskustelun etusivulta, kuka on viimeksi mihinkin aihepiiriin vastannut, pystytkö nimimerkistä arvaamaan, mihin ketjuun ko. henkilö on vastannut ja osuuko arvauksesi miten usein oikeaan?
Luulisin pystyväni, jos malttaisin katsoa tuota etusivua tarkemmin. Itse nimittäin kirjaudun heti sisään ja käytän sitä "Näytä uudet viestit"- nappia, niin näen heti, kuka on kirjoittanut mihinkin.
Kuinka monen kanssaminfoilijan kommentteja luet aktiivisesti? (=luet kaikki ko. kirjoittajan kommentit)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Noin 10. Nimimerkkejä eikai tarvitse mainita?
Pistetän sama vielä eteenpäin, mutta hieman muuteltuna.
Eli kuinkamonen minfolaisen viestit ovat ns.suurennuslasisi alla.. JA mainitse ne nimimerkit!
Pistetän sama vielä eteenpäin, mutta hieman muuteltuna.
Eli kuinkamonen minfolaisen viestit ovat ns.suurennuslasisi alla.. JA mainitse ne nimimerkit!
"Yöperho on koteloitunut"
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Edit-Jee, lukihaira iski minullakin... AsiaanSolmu kirjoitti:Eli kuinka monen minfolaisen viestit ovat ns.suurennuslasisi alla.. JA mainitse ne nimimerkit!
Pakko vastata, että en kyttäämällä kyttää yhdenkään kirjoittajan tekstejä asiavirheitä tms. etsien, vaan keskityn tiettyihin topiceihin, joita seuraan...
3-5 kirjoittajaa on sellaisia, että käyn ohi mennessani hiukan vilkaisemassa sivusilmällä mitä he ovat kirjoitelleet, jos tekstit on muissa topiceissa, kuin mitä itse seuraan.
Seuraatko pääasiassa topiceja vai kirjoittajia tällä foorumilla, jos mitään mehevää uutista ei ole vatvottavana?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Mä oon ihan perus-stalkkaaja
Rieska vai ruisleipä ??
Rieska vai ruisleipä ??
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Tällä hetkellä menossa sellainen kausi että käyn katsomassa lähinnä vain tiettyjen nickien kirjoittelut,ajankohtaisista lukemassa otsikot ja mahdollisesti uutisen jos kiinnostava.Monet ketjut menny väittelyksi niin ei jaksa enää paneutua ja seurata.Ehkäpä sitä itsekkin taas aktivoituu syksyllä ja talvella murhaavampiin aiheisiinMike Manner kirjoitti: Seuraatko pääasiassa topiceja vai kirjoittajia tällä foorumilla, jos mitään mehevää uutista ei ole vatvottavana?
edit
Rieska jos tarkoitat OIKEAA rieskaa etkä mitään lepuskaagravedigger kirjoitti: Rieska vai ruisleipä ??

Oikea rieska ^
Tupakoitko?
Viimeksi muokannut Chopper, Ke Huhti 22, 2009 10:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Välikommentti: Jos tuon oli tarkoitus olla piikki minulle, koska tuola toisessa topicissa mainitsin lievästä lukihäiröstäni. Niin voin sanoa ettei kannata. Tiedän että kirjottelen välillä hieman väärin.. niin kieliopillisestikin kuin aihe sisällönkin kannalta (ajatus päässäni muuttuu tekstissäni toisen näköiseksi). Myönnän sen, enkä ole siitö moksiskaan.Mike Manner kirjoitti:Edit-Jee, lukihaira iski minullakin... AsiaanSolmu kirjoitti:Eli kuinka monen minfolaisen viestit ovat ns.suurennuslasisi alla.. JA mainitse ne nimimerkit!![]()
Ja Manner, pidän sinun aloittamistasi ketjuista paljonkin.. harmi etten itse osaa vastaavia alustuksia tehdä.
Ja tämä oli ihan totta, ei mitään piilokettuilua tai vastaavaa.
Seuraan pääasiassa topicin aiheen mukaan.Mike Manner kirjoitti: Seuraatko pääasiassa topiceja vai kirjoittajia tällä foorumilla, jos mitään mehevää uutista ei ole vatvottavana?
Edit Chopper: En tupakoi,en ole koskaan oppinut siihen.
Joko olet grillikauden avanut?
"Yöperho on koteloitunut"
En ole avannut grillikautta. Kesemmällä katselen vahingoniloisena ja partaani naureskellen, kun naapurin perheenisä loihtii perheelle sapuskaa grillissä. Sen seuraaminen käy ihan viihteestä. Itsekin pääsen "tunnelmaan", kun grillinesteen (vai mitä se on) käry ulottuu meille asti. Huom. olemme tosi hyvissä väleissä naapurin kanssa, eikä isäntä voi kuvitellakaan että minulla on pimeä spotti tässä grilliasiassa. Hih!
Ohra- vai perunarieska tuoreena?
Ohra- vai perunarieska tuoreena?
Nothing is quite what it seems
Ohra, ehdottomasti, vaikka vähän vähemmänkin tuoreena.
Sekoitatko kaksi eri kirjoittajaa toisiinsa? (Esimerkkejä saapi mainita)
Sekoitatko kaksi eri kirjoittajaa toisiinsa? (Esimerkkejä saapi mainita)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Aloittaessani kirjoittelun täällä sekoitin Aarielin ja Ailarin aika pahasti toisiinsa, mutta nykyään kiinnitän muutenkin enemmän huomiota kirjoittajien nimimerkkeihin, etten sekoittaisi kahta kirjoittajaa toisiinsa.Kylli kirjoitti:Sekoitatko kaksi eri kirjoittajaa toisiinsa? (Esimerkkejä saapi mainita)
Jos sinun pitäisi nimetä yksi ja vain yksi tapaus, joka on sinulle tärkein täällä palstalla, mikä se olisi ja miksi?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
OffTopic -
Jatketaan...
Eipä ollut ilkeilyä ja lähetin sulle YV:n...Solmu kirjoitti:Välikommentti: Jos tuon oli tarkoitus olla piikki minulle, koska tuola toisessa topicissa mainitsin lievästä lukihäiröstäni. Niin...Mike Manner kirjoitti:Edit-Jee, lukihaira iski minullakin... AsiaanSolmu kirjoitti:Eli kuinka monen minfolaisen viestit ovat ns.suurennuslasisi alla.. JA mainitse ne nimimerkit!![]()
Jatketaan...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
(Toivottavasti ymmärsin kysymyksen oikein)Jos sinun pitäisi nimetä yksi ja vain yksi tapaus, joka on sinulle tärkein täällä palstalla, mikä se olisi ja miksi?
Kyllähän tuo Oriveden vainaja kiinnostaa kovasti, kun lähikunnasta on löydetty ja jokseenkin tuttuja ovat nuo seudut, joilla hän viimeisinä hetkinään liikkui. Surullinen ja mystinen tapaus kerta kaikkiaan.
Millä aihealueella minfossa et ole koskaan tai juuri koskaan vieraillut, eli mikä aihe ei-vois-vähempää-kiinnostaa?
Moottoripyöräjengien rikokset ja kaikki niihin liittyvä: EVVK. Tykkään rehellisistä tapoista, murhat vielä parempia, selvittämättömät parhaita.
Hyvä kysymys ansaitsee jatkon:
Hyvä kysymys ansaitsee jatkon:
Millä aihealueella minfossa et ole koskaan tai juuri koskaan vieraillut, eli mikä aihe ei-vois-vähempää-kiinnostaa?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Jo mainitsemasi Järjestäytyneiden lisäksi Huu haa ja Muut rikokset.Maybrick kirjoitti: Hyvä kysymys ansaitsee jatkon:Millä aihealueella minfossa et ole koskaan tai juuri koskaan vieraillut, eli mikä aihe ei-vois-vähempää-kiinnostaa?
Mitä kevään merkkejä olet jo nähnyt luonnossa? muuttolintuja/perhosia/kuplivia kyläteitä/jotain muuta?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
^ Kaikkia yllämainittuja: omalle pihalle johtaa kupliva kylätie, ja joutsenet lensivät just aamulla pihan yli meren rantaan. Perhonenkin lensi jo eilen pihalla.
Mitä ajattelet, kun näet joutsenauran lentävän yläpuolellasi?
Mitä ajattelet, kun näet joutsenauran lentävän yläpuolellasi?