No Peukaloista.. eli Nils HolgersoniaMaybrick kirjoitti: Mitä ajattelet, kun näet joutsenauran lentävän yläpuolellasi?
Sen hanhen nimi oli muuten Martti
Mikä lasteohjelma sinulle on jäänyt lapsuudesta parhaiten mieleen?
No Peukaloista.. eli Nils HolgersoniaMaybrick kirjoitti: Mitä ajattelet, kun näet joutsenauran lentävän yläpuolellasi?
Olisiko ollut Hinku ja Vinku (käytöskukka) jossa esiintyi myös suursyömäriMaybrick kirjoitti:Sellainen peikko tai sen tapainen, jolla oli soikion muotoinen ruumis ja sitä roikkui jalat. Niitä oli kai pari kaverusta. Piirtelin niitä aina itsekin ja laitoin jalkoihin poikittaisen "kapulan" ettei peikko karkaisi minulta. Sanoin sitä ohjelmaa "Suursyömäriksi" tai Pulsu-peikoksi, mutta mikä lie ollut sen oikea nimi. Oli varmaan melko vaatimatonta animaatiota, mutta mieleen on jäänyt mieluisena.
Niitä on niin monia,hyviä sekä huonoja...Mainittakoon yksi,karkasin tarhaan kun olin kipeänä ja vanhemmat lähteneet töihin.Soittivat sitten tarhalta isälle hakemaan lasta poisMaybrick kirjoitti:Minkä tilanteen tai tunnelman muistat parhaiten lapsuudestasi (kun olit ihan pieni)?
Kaksi, sisko ja veli.Chopper kirjoitti:Monta sisarusta sinulla on?
Riippuu missä ympäristössä.Clyde kirjoitti:Olisiko sinusta johtajaksi?
Sosiaalisessa paremmin, molemmissa menee.Toimitko paremmin auktoriteettisessa vai sosiaalisessa ymnpäristössä?
Kumpikin tapa luonnistuu, riippuen aiheesta. Esim. vaikka jos pitäisi joku käsityö tehdä, niin nautin enemmän siitä jos saan pähkäillä ja luovia itse ja käyttää omia ratkaisuja, mutta jos esimerkiksi pitäisi vaikka purkaa jokin esine osiin niin että se myös pysyy ehjänä, niin tarkat ohjeet kiitos.Maybrick kirjoitti:Osaatko toimia paremmin, jos saat tarkat ohjeet joltakin noudatettaviksi vai pähkäilemällä ja luovimalla itse (kyse asiasta joka on sulle ennestään outo)?
Itse asiassa yllätyksellisiä on ollut, sekä negatiivisessa ja positiivisessa mielessä. En oikein osaa juuri nyt nimetä yllättäen jotakuta yksittäistä.Maybrick kirjoitti:Kuka minfokirjoittaja on tarjonnut eniten yllätyksellistä tekstiä "uransa" aikana?
Kysymys ei ole oikeastaan kysymys, koska esim. itselleen rakkain henkilö voi olla myös lapsi, jolloin vastauskin lienee täysin selvä.Howler kirjoitti:Muuttuisiko ketjun "Pelastaisitko tuntemattoman lapsen vai lemmikkisi?" tekstit huomattavasti, jos vaihtoehtona olisikin "Pelastaisitko tuntemattoman lapsen vai sinulle kaikkein rakkaimman ihmisen" samoin ehdoin kuin mitä nykyisessä?
Howler kirjoitti:Muuttuisiko ketjun "Pelastaisitko tuntemattoman lapsen vai lemmikkisi?" tekstit huomattavasti, jos vaihtoehtona olisikin "Pelastaisitko tuntemattoman lapsen vai sinulle kaikkein rakkaimman ihmisen" samoin ehdoin kuin mitä nykyisessä?
Mike Mannerilta tulee ainakin aika usein sellaista offtopikkia mitä on hauska lukea, jos aiheessa ei ole muuten mitään tolkkua.Loka kirjoitti:Kenen murhalalaisen kirjoitukset saavat useinmiten hymyn huulillesi?
(Itse vastaan palstan Tiina)
Kokonaisuutena, pitkällä aikajänteellä ajatellen ja olosuhteisiin nähden kyllä. Olisin voinut hoitaa asiat paljon huonomminkin (en kyllä heti keksi mitenRetku kirjoitti:Oletko tyytyväinen itseesi?