Kuvassa kiljumahainen muija.

Itsekin tuolle hörähdinOn Anoi Kaa kirjoitti:Mielestäni yksi ehdottomasti hauskimmista ja muutenkin erityisen hyvin soveltuvista "allekirjoituksista" on nimim. L'amourhan "Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä"!

Eikös se ole vähän niin kuin lautamiesosan tarkoitus, vittuilla toisille?Krum kirjoitti:Eiköhän Äityleiden tarkoituksena ole ovelaakin ovelammalla ja kekseliäällä tavalla saattaa toinen nimimerkki ivanalaiseksi, koska jossain toisessa ketjussa tuli eriäviä mielipiteitä.
Ilmeisesti on. ”Keskinäiset välienselvittelyt” mutta minun mielestä menee pikkuisen liian pitkälle ”äitis on huora” ja ”neekeri panee sinua molempiin reikiin kun niin haluat”ja ”keharien ammattikoulu” ja muut vastaavat. Lapsellista, säälittävää ylilaudan jonnejen tyylistä paskaa. Vittuilla voi myös asiallisesti kuten Doctor Lecter tai monet muut.Äitylit-Oulu kirjoitti:Eikös se ole vähän niin kuin lautamiesosan tarkoitus, vittuilla toisille?Krum kirjoitti:Eiköhän Äityleiden tarkoituksena ole ovelaakin ovelammalla ja kekseliäällä tavalla saattaa toinen nimimerkki ivanalaiseksi, koska jossain toisessa ketjussa tuli eriäviä mielipiteitä.
Huomasin, et meillä on melkein sama nimimerkkiTiina kirjoitti:^Minäkin haluaisin nauraa.
Voisiko joku siis selittää mikä tässä naurattaa?
Ei nyt oikein avautunut minulle.
Kiljumahaisen muijan ja soutavan miehen kuvan postaaminen menee alta kaikkien rimojen?Tiinas kirjoitti:Ilmeisesti on. ”Keskinäiset välienselvittelyt” mutta minun mielestä menee pikkuisen liian pitkälle ”äitis on huora” ja ”neekeri panee sinua molempiin reikiin kun niin haluat”ja ”keharien ammattikoulu” ja muut vastaavat. Lapsellista, säälittävää ylilaudan jonnejen tyylistä paskaa. Vittuilla voi myös asiallisesti kuten Doctor Lecter tai monet muut.Äitylit-Oulu kirjoitti:Eikös se ole vähän niin kuin lautamiesosan tarkoitus, vittuilla toisille?Krum kirjoitti:Eiköhän Äityleiden tarkoituksena ole ovelaakin ovelammalla ja kekseliäällä tavalla saattaa toinen nimimerkki ivanalaiseksi, koska jossain toisessa ketjussa tuli eriäviä mielipiteitä.
Ps. En tiedä oletko juuri noilla sanoilla haukkunut muita, enkä jaksa tarkistaa, mutta sinun jutut menee niin alta kaiken riman. Hanki apua
Berlin siellä altterilla kirjoittelee, kun oma nikki bannissa. Sinut tunnistaa off topic mamuöyhötyksestä ja siitä, että purat katkeruuttasi hyvin menestyneisiin ihmisiin.Tiinas kirjoitti:Huomasin, et meillä on melkein sama nimimerkkiTiina kirjoitti:^Minäkin haluaisin nauraa.
Voisiko joku siis selittää mikä tässä naurattaa?
Ei nyt oikein avautunut minulle.. Toivottavasti viestit ei sekoitu
Sinäpä tarkkaan seuraat muiden tekemisiä. Hanki itsellesi vaikka pumpattava neekeri niin saat ajatusta pois muiden kyttäämisestä.Julperi kirjoitti:Kiljumaha äityli Oulusta aktivoituu aina näihin aikoihin ja jatkaa aamuyöhön.Taitaa naapurin äijät olla lähteneet höyläämästä ja darra iskee päälle.Odottaa et kaupat aukee ja saa pari pirkkakaljaa ennen kuin ottaa puolikäymässä olevaa kiljua kun ei muutakaan ole.Ja paska lentää.![]()
![]()