Mikä ilahduttaa tänään?
- devil_doll
- Axel Foley
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli ... 5266482701
Vihdoinkin joku sanoo totuuden. Yhteiskunnan tehtävä on turvata ihmisarvoinen elämä kaikille jäsenilleen, ei suosia sellaista järjestelmää, joka sallii yhden osan ihmisistä käyttää hyväksi toisia ja ahnehtia itselleen omaisuutta, jota eivät edes tarvitse!
Vihdoinkin joku sanoo totuuden. Yhteiskunnan tehtävä on turvata ihmisarvoinen elämä kaikille jäsenilleen, ei suosia sellaista järjestelmää, joka sallii yhden osan ihmisistä käyttää hyväksi toisia ja ahnehtia itselleen omaisuutta, jota eivät edes tarvitse!
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Tänään alkoi pitkä viikonloppu, omissa oloissa viihtyvän möllöttelijän unelma...
No, toisaalta huomiset "treffit" ilahduttavat myös. Toivottavasti myös huomenna.
No, toisaalta huomiset "treffit" ilahduttavat myös. Toivottavasti myös huomenna.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Viime metrien puristus on tehonnut, näytän upeelta biksuissa. ^^
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Teitkö gallupin rannalla?^^^Miten äänet jakautui?
Itse asiassa tulevan lauantain riennot ja tanhut joihin minutkin on pyydetty osallistumaan.
Itse asiassa tulevan lauantain riennot ja tanhut joihin minutkin on pyydetty osallistumaan.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Mä mitää muiden mielipidettä tarvi, riittää ku oon ite tyytyväinen.
(Jos tekisin niin kyl porukkakin tykkäis)
(Jos tekisin niin kyl porukkakin tykkäis)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Se on oikein et itse tykkää. Silloin useinmiten toisetkin tykkää.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Hattujaisvalmistelut loppusuoralla ja leipomukset onnistuneet hyvin, myös lasten tekemät. Huomenna vielä hiuskarvantupsuttajalle ja olen valmis! 
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Neljä tassua, kaksi pystyä korvaa, kippurahäntä ja märkä kirsu 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Saan olla ihan yksin kotona lähes kahteenkymmeneen vuoteen. Ylioppilas veljineen lähtee erämaahan kalareissulle, kaksi pienintä matkustivat kauas Savvoon, mies kertausharjoituksissa kaukana Lapissa ja vanhin tytär lähti tyttökaverin luo pariksi päiväksi. Ihme tunne

Nothing is quite what it seems
Kesä. Loistavasti onnistuneet juhlat. Sukulaisten ja ystävien tapaaminen. Työkuvioiden selkiintyminen. Oikeastaan ihan kaikki, kärpäsetkin.
+ 27 pihalla ja arska paistaa, lisäksi sain life on mars (brittiversio) DVD:t katsottavaksi. 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ilahduttaa, että ennätin edes vähän jarruttaa, niin että kärkikolmion takaa eteeni änkeytyneelle mummelikuskille ei tullut ruumiillisia vammoja. (henkisistä kolhuista en menisi valalle, sen verran pontevasti mummeli yritti selvää arviointivirhettään minun viakseni väittää).
-pari puskurinvieruspeltiä ehkä uusiksi, mutta vastapuolen vakuutukseen-
-pari puskurinvieruspeltiä ehkä uusiksi, mutta vastapuolen vakuutukseen-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Sää: nyt +31c ja sama pitäisi jatkua lauantaihin saakka! 
Sää ilahduttaa! Mutta påivisin työssä liiankin kuuma.