Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kaivonkatsoja

Re: Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman

Viesti Kirjoittaja Kaivonkatsoja »

No Somerollahan mopopoikia riittää 😅 Anteeksi, huono kevennys tähän väliin.

Portman, kun syyllistät Millaa, niin oletko ajatellut, että joitakin asioita hän olisi joskus joutunut tekemään pakotettuna eikä vapaaehtoisesti? Enkä puhu nyt ajeluille lähdöstä viimeisenä viikonloppunaan.
Kaivonkatsoja

Viesti Kirjoittaja Kaivonkatsoja »

Tällaisissa tapauksissa kyllä todella tympii joidenkin Mitäs läksit -asenne.

Vähän sama kuin lähtisin nyt viemään roskapussia, ja ajoittain hieman kiivasluontoiseksi tietämäni naapuri, jonka olen tuntenut 15 vuotta, osuisi roskapusseineen samaan hissiin. Juteltaisi kuten aina ennenkin ja käveltäisi yhtä matkaa roskahuoneeseen. Yht äkkiä roskahuoneessa naapuri iskisi mua kirveellä päähän ja kuolisin. Naapuri viimeistelisi surmatyön paloittelemalla minut ja nakkaamalla roskiin. Myöhemmin joku minfolainen aloittaisi syyllistämisen, että miten kuitenkin olen niin kauan asunut surmaajan naapurissa ja miksi menin samaan hissiin tappajan kanssa ja jopa vapaaehtoisesti kävelin hänen kanssaan surmapaikalle. Niinpä. Olisinhan voinut viedä roskat vasta aamulla.
piipertäjä
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja piipertäjä »

Taitaa portman vetää saman kortin esiin joka tapauksessa. Jopa siinä tapauksessa kun alkoholistikuski jyrää jonkun kuoliaaksi sittenpä pidetään meteliä siitä et noh mitäs oli just sil hetkel liikenteessä ja jäi alle. Jännä ajatusmaailma tollanen kyllä.. aina kun ei voi asioida valita kun on niitä kieroja ihmisiä jotka vetää toista ihan kuus nolla... Sellasia ne juopotki on ja melkovarmasti tämä tekijän kaltanen henkilö myös.
HDvaimentaja
Susikoski

Viesti Kirjoittaja HDvaimentaja »

Terve kaikille! Olen uusi täällä ja olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua ja tapausta. Erityisen selvästi silmiin on pistänyt portmanin murhaajan puolustelu ja kuolleen uhrin syyllistäminen, joka itsessäni herättää kaikenlaisia epäilyksiä portmanin henkilöllisyydestä.
Asiasta kolmanteen. Olen tässä viitisen päivää pohdiskellut onko kyseinen pyörä jyrvän mopo / myynti-ilmoitus? https://m.nettimoto.com/honda/cbr/25618 ... 2&vifNav=Y
Viittaisi kaikki merkit vahvasti sinnepäin.
Itse en omaa instagramia enkä ole kiinnostunut tekemäänkään tunnusta sinne niin en ole kyseisen mätäpaiseen mopedia nähnyt.
Oletteko muuten miettinyt kannattaisiko jalkautua joku viikonloppu isommalla porukalla ja lähteä metsään katselemaan "marjasatoa"? Ja mikä voisi olla varteenotettava paikka?
piipertäjä
Agentti Scully

Näköjään on itse kyseinen tapaus... Wappi ja Telegrammi kurkattu.
Kalle-Ville
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

portman kirjoitti: La Heinä 11, 2020 9:54 pm
Te jotka olisitte läsnä oikeudenkäynnissä kaikki ne päivät jotka oikeudessa tätä käsiteltiin tiedätte että erään moottoripyörä jengin epäilystä osuudesta sitä ei missään varsinaisesti mainittu mutta yhteyksiä on/oli eräällä Millan lähipiirin henkilöllä
Vai moottoripyöräjengi ...
piipertäjä kirjoitti: La Heinä 11, 2020 9:36 pm
En ylläty jos kyseessä on UB. Mutta sillä tuskin on mitään väliä onko Millan tutulla jotakin yhteyksiä. Vai onko tää uusi keino taas saada näyttään Milla syylliseltä. Koita jo keksii uusi juttu tää rupee maistuun liikaa betonille.
UB ei ole moottoripyöräjengi vaan parhaillaan lakkautettavana olena rikollisjengi, joka tosin yritti välttää tuon lakkauttamisoikeudenkäynnin lakkauttamalla itse itsensä, joskin he käyttivät liivejä tunnuksinaan.

https://www.aamulehti.fi/a/b9bae0e0-b46 ... a3c5f1183e

Oikeus alkaa puida United Brotherhoodin lakkauttamista – Lakkautus olisi merkittävä rikosjengien vastainen ennakkopäätös, jonka UB yrittää estää lopettamisilmoituksellaan
Kerta on ensimmäinen, kun viranomaiset hakevat rikollisjengin lakkauttamista. Sen nojalla poliisi voisi hakea muiden rikollisjengien lakkauttamista. UB yrittää estää lakkauttamisen maanantaisella tiedotteellaan, jossa jengi kertoo lopettavansa itse toimintansa.
8.1.2020 06.00
Elpram
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elpram »

HDvaimentaja kirjoitti: Su Heinä 12, 2020 1:29 am Terve kaikille! Olen uusi täällä ja olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua ja tapausta. Erityisen selvästi silmiin on pistänyt portmanin murhaajan puolustelu ja kuolleen uhrin syyllistäminen, joka itsessäni herättää kaikenlaisia epäilyksiä portmanin henkilöllisyydestä.
Asiasta kolmanteen. Olen tässä viitisen päivää pohdiskellut onko kyseinen pyörä jyrvän mopo / myynti-ilmoitus? https://m.nettimoto.com/honda/cbr/25618 ... 2&vifNav=Y
Viittaisi kaikki merkit vahvasti sinnepäin.
Itse en omaa instagramia enkä ole kiinnostunut tekemäänkään tunnusta sinne niin en ole kyseisen mätäpaiseen mopedia nähnyt.
Oletteko muuten miettinyt kannattaisiko jalkautua joku viikonloppu isommalla porukalla ja lähteä metsään katselemaan "marjasatoa"? Ja mikä voisi olla varteenotettava paikka?
Varmaan vanhempien pihalta otetut myyntikuvat ja sopivasti näkyy myös tarinassa mukana ollut roskis taustassa.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
HDvaimentaja
Susikoski

Viesti Kirjoittaja HDvaimentaja »

Oho, katos vaan, noita pihakuvia en huomannutkaan silloin 7. pvä kun asiaa pohdiskelin. Ei ollut kuin nuo kaksi ekaa kuvaa. Nimi ja paikkakunta herätti epäilykseni kun muistin että tämä kyseinen henkirikoksentekijä on bongattu jostain moottoripyöräilemästä. Itse harrastan myöskin moottoripyöräilyä ja tulee selattua myynnissä olevaa kalustoa aika tiuhaan, koska tekisi mieleni ostaa toinen pyörä talliin. Mutta tämän jyrvän mopo on pilattu ylihintainen miina. Perää muokattu tökerösti ja maalattu perus mustaksi, tarrasarja puuttuu jne. Tommoset pommit ei itteäni kiinnosta.
Tietääkö joku onko tuolta tunarilta kortti oikeasti lähtenyt vai onko vaan klassisia myyntipuheita? Roina- / kropanjemmausvelat maksamatta ja kiire on muuttaa Honda rahaksi?
Rinu
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Oliskohan toi toinen mopo ite portmannin Hepin jatke ?
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Löytyykö Milla sitten jostain raunioista tai rakennuksen kivijalasta?
Rinu
Poliisikoira Rex

Onkohan siitä oinasjärvi-pusula akselin hommasta kuulunut mitään?
piipertäjä
Agentti Scully

Tohon tekijän myyntijuttuun liittyen pitäähän sitä rahaa saada kasaan jotta voi tätä toteuttaa. http://hack.teosto.net/uusenkka.jpg
Ja odotellaas me muut sit koska taas herralla kiehahtaa ja joku saa osumaa tai pahimmillaan pääsee hengestään.
Rinu
Poliisikoira Rex

Aika moni taitaa odottaa myös sitä että herra ite saa kunnolla osumaa.
Pinkku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

Kaivonkatsoja kirjoitti: La Heinä 11, 2020 10:19 pm No Somerollahan mopopoikia riittää 😅 Anteeksi, huono kevennys tähän väliin.

Portman, kun syyllistät Millaa, niin oletko ajatellut, että joitakin asioita hän olisi joskus joutunut tekemään pakotettuna eikä vapaaehtoisesti? Enkä puhu nyt ajeluille lähdöstä viimeisenä viikonloppunaan.
Varmaan jokaisen Somerolaisen lähipiiriin kuuluu joku jolla yhteyksiä mopopoikiin 😅
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
Pinkku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

Rinu kirjoitti: Su Heinä 12, 2020 8:09 am Mut asiaan taas. Onkohan siitä oinasjärvi-pusula akselin hommasta kuulunut mitään?
Mä en oo kuullut ees huhuja. Mut ihmetyttää et siellä suunnallakin palanut 🤔
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-
Vastaa Viestiin