Oletko ostanut jo kinkun,itse tuli ostettua se perinteinen harmaasuolattu joka paistetaan itse.Tiesitkö muuten,että juhlakinkku on itseasiassa huonompaa laatua ::lol:
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Leikata takki kahtia ja sanoa että ole ilman,tosin taitaa siirtyä siten sisätiloihin
Oletko ostanut jo kinkun,itse tuli ostettua se perinteinen harmaasuolattu joka paistetaan itse.Tiesitkö muuten,että juhlakinkku on itseasiassa huonompaa laatua ::lol:
Juu,tutkimus on tehty.
Totuus on tarua ihmeellisempää
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
En, enkä osta. Kinkku oksettaa ajatuksenakin.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Oletko ostanut jo kinkun,itse tuli ostettua se perinteinen harmaasuolattu joka paistetaan itse.Tiesitkö muuten,että juhlakinkku on itseasiassa huonompaa laatua ::lol:Juu,tutkimus on tehty.
Mikä soppa parasta riisipuuron kanssa?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
olen itseasiassa ihmetellyt kun uhreja ei ole ollut ainakin kymmeniä sillä saastuneen veden nauttiminen on todellakin vaarallista.Kuinka moni esim. maistaa vettä ennenkuin antaa lasillisen pikkulapselle....
voiko mielestäsi suruun kuolla? onko se mielestäsi käytännössä mahdollista?
voiko mielestäsi suruun kuolla? onko se mielestäsi käytännössä mahdollista?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
olin kesätöissä puhelinmyynnissä myymässä suomi75-kirjasarjaa kaksi kuukautta...never, never again
Koko kesän vielä töiden jälkeenkin päässä surisi ******weilin et göösiltä hyvää päivää, enhän häiritse......en suosittele!!!!
pilaako lumeton maa joulu-fiilikset?
pilaako lumeton maa joulu-fiilikset?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"