Suldaan Said Ahmed - poliittinen toiminta, ilma-asejupakka ja hirttoköysi

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TieD
Sabrina Duncan
Viestit: 371
Liittynyt: To Helmi 18, 2016 12:58 pm
Paikkakunta: Viljandi

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja TieD »

Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta...Iltasanomissa oli kuva paketista/kirjekuoresta jossa silmukka tullut.

En tiedä kuinka tarkkana Posti on painorajojen suhteen, mutta kuoressa oli vain 1 postimerkki?

Itse postittelen aika paljonkin kirjekuoria, ja aina saa paksummissa lähetyksissä punnita ettei vain yhden postimerkin 50g painoraja ylity,jolloin tarvitaan lisää merkkejä...

Ja kun tuollainen mötikkä on kuoressa,niin luulisi että olisi sen verran postilaista kiinnostanut että heittänyt lähetyksen vaa'an kautta.

Plus vielä se että mitenkäs ne maksimimitat (lähinnä kuoren paksuuden suhteen) lähetykselle jossa yksi merkki.
___________________________________________________________________
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6883
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Välillä tässä tosiaan häiritsee se, että näitä hirttosilmukoita lähetetään juuri näille ulkomaalaistaustaisille kansanedustajille.
Nettikeskustelujen pohjalta kun miettii, niin kyllä hallitusviisikkoa tällä hetkellä inhotaan enemmän, kuin random kansanedustajaa.
Toivottavasti poliisi selvittää, kuka kirjeen on lähettänyt, jotta saadaan selville onko taustalla joku sekopää vai onko järjestetty operaatio.
Sitä voi pohtia, tulisiko tapauksessa painottaa 'teon rasistisuutta' vai 'viharikosta'.
Olisiko teko viharikoksena vähemmän paha, jos hirttosilmukka olisi postitettu esimerkiksi valkoiselle naiskansanedustajalle tai naisministerille?

https://yle.fi/uutiset/3-12184128?origin=rss

Vasemmistoliitto: Kansanedustaja Suldaan Said Ahmedille postitettiin hirttosilmukka

"Tämä vastenmielinen teko on vain osa siitä rasistista palautteesta sekä häirinnästä, jota olen politiikassa mukana ollessani saanut osakseni", Said Ahmed sanoo puolueen tiedotteessa.



Said Ahmed kertoo pohtineensa, toisiko tapauksen julkisuuteen. Todennäköisesti tekijän tarkoitus on ollut saada huomiota teolleen ja normalisoida rasistista uhkailua poliitikkoja kohtaan, hän toteaa.

– Tämä vastenmielinen teko on vain osa siitä rasistista palautteesta sekä häirinnästä, jota olen politiikassa mukana ollessani saanut osakseni, Said Ahmed sanoo tiedotteessa.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2263
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ita-Helsingin Musta Leijona, tama Sulttaani :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
JAMPPAsetä
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2019 12:13 am

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja JAMPPAsetä »

TieD kirjoitti: To Marras 11, 2021 2:28 pm Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta...Iltasanomissa oli kuva paketista/kirjekuoresta jossa silmukka tullut.

En tiedä kuinka tarkkana Posti on painorajojen suhteen, mutta kuoressa oli vain 1 postimerkki?

Itse postittelen aika paljonkin kirjekuoria, ja aina saa paksummissa lähetyksissä punnita ettei vain yhden postimerkin 50g painoraja ylity,jolloin tarvitaan lisää merkkejä...

Ja kun tuollainen mötikkä on kuoressa,niin luulisi että olisi sen verran postilaista kiinnostanut että heittänyt lähetyksen vaa'an kautta.

Plus vielä se että mitenkäs ne maksimimitat (lähinnä kuoren paksuuden suhteen) lähetykselle jossa yksi merkki.
Eipä mene yli 30mm kirje postilaatikosta sisään eikä postitytsyn kirjemitasta eikä myöskään lajittelukoneesta... näyttäis tuo solmu olevan ainakin 40 mm paksu, on tainnut neekeri itte tuoda mukanaan
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5127
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Lyijykynällä kirjoitettu, yksi postimerkki (hyvä havainto TieD) eikä leimaa.

Mahtaako tosiaan olla tullut postin kautta :roll:

Kuva
Avatar
Heisenberg420
Neuvoja-Jack
Viestit: 518
Liittynyt: Ti Elo 27, 2019 5:03 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Heisenberg420 »

Neekeri neekeröi, ei mitään uutta.
"Nauru pidentää ikää, ellei sitten satu nauramaan väärälle henkilölle."
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17163
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ettei vaan olis ollut oven vetolenkki. Versus se jenkkilässä ollut tapaus, joka sai koko valtakunnan vapisemaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3280
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Posti ei tuota lähetystä ole kuljettanut, taitaa olla vaan julkisuuskaipuu kyseessä.
DNA- testi postimerkistä ja ullatuuuus, kuka olikaan "lähettäjä".
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ei sitten osannut ottaa oppia Husun tapauksesta että ei kannata näitä false flag-silmukoita tehtailla. Nyt tosiaan postimerkkien vähäisyys käräytti Mustan Leijonan. Yhdellä merkillä posti kuljettaa korkeintaan 50 gramman kirjeen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
Rasvamaha
Neuvoja-Jack
Viestit: 561
Liittynyt: Ti Loka 13, 2020 2:05 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Rasvamaha »

Linkin takana juttu, ja kuva köydestä ja kuoresta https://www.is.fi/politiikka/art-2000008398045.html

Screenshot_20211111-150332_Gallery.jpg
Screenshot_20211111-150332_Gallery.jpg (142.05 KiB) Katsottu 2669 kertaa
Sairasta huumoria, oli kohde kuka hyvänsä, mutta väkisin tule emieleen että noinkin iso tavara kuoressa, ja postimerkissä ei ole leimaa , että onko ite järjestäny tälläisen yllätyksen, jolla hakea vähän huomiota aluevaalien alla.... Ja nyt saa kaiken sympatian
Muistakaa jatkossakin äänestää SDP, Vasemmistoliitto, tai Vihreät. Saamme näin paskemman Suomen.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3280
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Rasvamaha kirjoitti: To Marras 11, 2021 4:07 pm
Sairasta huumoria, oli kohde kuka hyvänsä, mutta väkisin tule emieleen että noinkin iso tavara kuoressa, ja postimerkissä ei ole leimaa ,
Eikä kuoressa postinumeroa, Suomessa posti kuljetetaan postinumeron mukaan.
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
Antsa
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: To Huhti 24, 2008 2:34 pm

Re: Sulttaani sai hirttosilmukan eduskuntaan

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Ei muuta kuin sormenjälkiä etsimään ja DNA jäämiä tarkistelemaan.

Vaikea uskoa tuollaisen kirjeen tulleen leimaamatta yhdellä merkillä Eduskuntaan kaverin postilaatikkoon? Mutta sitten jos ja kun paljastuu kusetukseksi, niin sanktioita ei tule ja sama kusetus ja rasismilla ratsastus jatkuu koska muutakaan ei osata.

Eikö se Jussie Smolletkin saanut vain näpäytyksen ranteelle koko maailmaa kohahduttaneesta kusetuksesta? Koska joillakin on oikeus perseillä niin paljon kuin haluaa. Siinä tapauksessa oli suojaväri tuplana kun oli tummaihoinen ja homoseksuaali.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3113
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Suldaan Said Ahmed - poliittinen toiminta, ilma-asejupakka ja hirttoköysi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Toivottavasti tämä tutkitaan nyt viimeistä milliä myöten - niin törkeää on kansanedustajan tai näkyvän poliitikon uhkaaminen. Ja totuus asiasta olisi syytä saada selville. Sinänsä vähän ihmetyttää, ettei Husun hirttosilmukan tutkinnasta ole kuulunut mitään...
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17163
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Suldaan Said Ahmed - poliittinen toiminta, ilma-asejupakka ja hirttoköysi

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kummisetä kirjoitti: To Marras 11, 2021 2:15 pm https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e ... b85d961bbe
Vasemmistoliiton kansanedustajalle Suldaan Said Ahmedille postitettiin tällä viikolla hirttosilmukka eduskuntaan.

– Se mitä sillä yritetään minulle sanoa on, että sinä et kuulu tänne. Jokainen Suomessa asuva ei-valkoinen tunnistaa tuon tavan koittaa alentaa meitä ja sulkea meitä ulos. Minulla on viesti teille rasistit: Me kuulumme tänne ja olemme osa suomalaista yhteiskuntaa halusitte tai ette, Said Ahmed sanoo tiedotteessaan.
Se mitä hän luulee, että sillä yritetään sanoa on rasismi. Todellisuus saattaa olla ihan toista; ehkä joku ei pidä suldaanista jostain muusta syystä. Miksi hän ei osaa/halua sellaista edes ajatella, vaan ensimmäisenä ollaan syyllistämässä suomalaisia ja sitten puhutaan paskaa siihen päälle. Kansanedustajan pitäisi pystyä ajattelemaan loogisemmin. Sillai niiku rakentavammin.
- Kummasti nämä ajattelevat ihonväriä kun jotain tapahtuu. Heille on näemmä värillä väliä. Minulle taasen ei.

Jos he kuuluisivat tänne, niin maailma olisi tällöin luotu siten, että heitä olisi ollut Suomessa jo aikojen alusta lähtien. Joten siinäkin meni metsään oletuksensa. Itse he tuppautuivat n 30 vuotta sitten Suomeen - ja nyt kuvittelevat, että että he kuuluvat Suomeen.
- Omaa maataan eivät pysty kehittämään, mutta ollaan kyllä valmiit menemään muualle loisimaan. Mitä se kertoo somaleista?

Kuten Husu sanoi: Me elätämme teitä, eikä päinvastoin
Kuten toinen suuri somalialainen ajattelija sanoi; nää [Helsingin kivitalot] pitää purkaa sillä ne ovat meidän orjatöinä tekemiä (tjsp).
- Saatavilla videolla blm-miekkarista Senaatintorilla.

Toivotaan kuitenkin, että kirjeen lähettäjä saadaan selville. Siinä on myös postilla selityksen paikka, että miten noinkin iso kirje matkaa yhdellä merkillä.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ccldl
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2021 3:23 am

Re: Suldaan Said Ahmed - poliittinen toiminta, ilma-asejupakka ja hirttoköysi

Viesti Kirjoittaja ccldl »

Joko "Husutus" on päässyt sanakirjaan? :lol:
Vastaa Viestiin