Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Tuskin elämällä on mitään erityistä tarkoitusta. Ensin pitäisi löytää joku elämän ulkopuolinen taho, jonka suhteen elämän tarkoitusta voisi yrittää määrittää.VoDKa kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Tuohon onnellisuus kysymykseen: Tämän hetkkisessä elämän tilanteessa en täysin onnellinen ole.
Voiko olla elämää ilman aineenvaihduntaa?
Haluaisin Robert Mugabelta vastauksen kysymykseen: Oletko myöntänyt itsellesi, että valta on noussut päähäsi?joey kirjoitti:
Mihin kysymykseen haluaisit vastauksen? Ja keneltä? (Ei siis välttämättä minfoon liittyen, vaan yleisestikin.)
Kuinka monta nollaa Zimbabwen dollareihin ehditään vielä lisätä, ennen kuin inflaatio saadaan edes jossain määrin hallintaan?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Veikkaan että kun inflaatio alkaa olla tämän hetkisen 2,2 miljoonan prosentin jälkeen 5 miljoonassa, alkaa jotain tapahtua. (vaikka tämän hetkiset luvut saattavat olla jo 10-15 miljoonaa) Eli seuraavan rahan suuruus, joka Zimbabwessa painetaan on 200 miljardia dollaria. Eikö tämän hetkinen ollut 100 miljardia? (paperiraha)antwerpen kirjoitti: Kuinka monta nollaa Zimbabwen dollareihin ehditään vielä lisätä, ennen kuin inflaatio saadaan edes jossain määrin hallintaan?
Oma huomautus, 100 miljardilla dollarilla zimbabwelainen pystyy kulkemaan kaksi matkaa bussilla tai ostamaan kaksi leipää - jos leipää sattuu olemaan myynnissä.
Oma kysymys; Millaiset kuukausitulot sinulle riittäisivät palkkana työstäsi? Jos nyt kuvitellaan ihan realistinen tilanne, eikä mitään kymmeniä tuhansia.
Ongelmattomaan peruselämiseen nykyisissä olo- ja elatussuhteissa riittäisi varmaan 2000-2500 euroa kuukaudessa (brutto). Toisaalta olen tietoisesti opiskellut useita vuosia päästäkseni parempaan.Loka kirjoitti:Oma kysymys; Millaiset kuukausitulot sinulle riittäisivät palkkana työstäsi? Jos nyt kuvitellaan ihan realistinen tilanne, eikä mitään kymmeniä tuhansia.
Edit. lihavointi väärinkäsityksien välttämiseksi.
Hyvä kysymys, jatketaan tällä.
Viimeksi muokannut Mariacka, La Heinä 26, 2008 7:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Huomaa taas miten ihmiset ei vain osaa.
Itse pärjään hyvin 800 eurolla kuussa. En ole pahemmin materialisti tai mitään muutakaan, en kaipaa ruoaksi mitään hemmetin hienoja ruokia tai muutakaan. Parhaillaan saan reilusti enemmän kuin 800 euroa kuussa, mutta siis kyllä, 800e riittää oikein hyvin vuokran, sähkön, veden, netin ja ruoan maksamiseen kuussa.
Jatketaan tällä, niin nähdään kuka on ahne ja kuka ei.
Itse pärjään hyvin 800 eurolla kuussa. En ole pahemmin materialisti tai mitään muutakaan, en kaipaa ruoaksi mitään hemmetin hienoja ruokia tai muutakaan. Parhaillaan saan reilusti enemmän kuin 800 euroa kuussa, mutta siis kyllä, 800e riittää oikein hyvin vuokran, sähkön, veden, netin ja ruoan maksamiseen kuussa.
Jatketaan tällä, niin nähdään kuka on ahne ja kuka ei.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Joku voi tienata parituhattakin kuussa, josta ei silti jää yhtään mitään käteen, jos rahat menee esimerkiksi entisten vaimojen elatukseen. Lasten määrä vaikuttaa, ja vuokrakin voi monella vaihdella.
Itse pärjään noin tonnilla + 200 euroa lyhennyksiin ja korkoihin, siis 1200 pitäisi jäädä käteen. Ja kas! Juuri sen verran mulle jääkin. Hyvin siis menee, toistaiseksi.
Niin juu, sama eteenpäin.
Itse pärjään noin tonnilla + 200 euroa lyhennyksiin ja korkoihin, siis 1200 pitäisi jäädä käteen. Ja kas! Juuri sen verran mulle jääkin. Hyvin siis menee, toistaiseksi.
Niin juu, sama eteenpäin.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
En tiedä millaiset tulot olisi riittävät jos olisin töissä, varmaan joku 1500e riittäisi menoihini. Karu totuus on kuitenkin, etten ole ns. oikeissa töissä, lusmuilen kotona jo neljättä vuotta... Ei.. en ole työtön työnhakija joka elää sossun tuella. Teen sijoituksia ja osakekauppaa... perusnörtteilyä ja puhelimella soittelua.. Ja joo, en oo WinCapitassa pyramidin huipulla
Mutta kuitenkin.. se siitä..
Oletko koskaan varastanut?
Oletko koskaan varastanut?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
en lainkaan. Jos mulla olisi rahaa sijoittaa, antaisin ammattilaisten hoitaa sen homman, vaikka niistakin on osa varmaan tyhmia, niin ainakin niilla on enemman aikaa panostaa siihen. Periaatteena kuitenkin ei kaikkia munia samaan koriin, eli varmaan kayttaisin useampaa eri rahastoa.
Financial timesia selailen kylla toissa joskus, mutta nimenomaan en sita tylsaa business&companies osastoa vaan yleisuutisia.
Mita uutisia luet lehdesta (paitsi rikos-, tietty)?
Financial timesia selailen kylla toissa joskus, mutta nimenomaan en sita tylsaa business&companies osastoa vaan yleisuutisia.
Mita uutisia luet lehdesta (paitsi rikos-, tietty)?