Sivu 14/16
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 2:14 pm
Kirjoittaja jasso
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:46 am
Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu?!?
Eihän tässä enää yllätä yhtään mikään. Onnea vaan Espoon asukkaille, tätäkin siellä on haluttu ja nyt sitä sitten saavat oikein koulussa opetettuna.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 2:18 pm
Kirjoittaja jasso
Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:26 pm
Silti suomijuntit raiskaavat enemmän Suomessa kuin muslimiehet. Lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä on 85% suomijunttien tekemiä.
Ihan kuin tästä oltaisiin esitetty ihan toisenlaista tilastoa, mitä te ette tietenkään ole nähneet, tai ette ole halunneet ymmärtää.
En siis teititellyt sua, jos sitä luulit vaan tarkoitin "te" sua ja muita kaltaisiasi.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 2:19 pm
Kirjoittaja Sipi
Yhdenvertaisuuslainsäädäntö, kiihottaminen kansanryhmää vastaan sekä vihapuhe- ja sananvapauspykälät ovat Suomessa säädetty koskemaan kaikkia tasapuolisesti. Kuitenkaan emme löydä yhtäkään sellaista tuomiolle asti päätynyttä juttua, jossa maahanmuuttajaa syytettäisiin valkoiseen ihmiseen kohdistuvasta vihapuheesta tai kunnianloukkauksesta. Suomessa vain valkoinen voi siis olla rasisti.
Kun Suomessa on jo kouluja (kuten nyt Espoossa), joissa valtaosa oppilaista on jotain muita kuin kantasuomalaisia on ihan käsittämätöntä, että tällaisia koulutuksia järjestetään. Sen lopputulemana ja toteutuksena kun on se, että vähemmistö (eli suomalaiset lapset) saavat tätä "erityiskoulutusta" ja asennekasvatusta siksi, että he vain hyväksyisivät ja tottuisivat siihen, että koulu on nyt islamistinen ja aiheesta pitää olla rangaistuksen uhalla hiljaa.
Itse pitäisin huomattavasti hyödyllisempänä sellaista koulutusta, jossa pakollisen intensiivikurssin kautta koulutettaisiin näitä maahanmuuttajakakaroita ja heidän vanhempiaan siihen, miten Suomessa ollaan, miten tämä maa on suomalaisten ja miten toimien he voivat omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, että heitä kohdellaan kuten he toivovat. Heillä on myös velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan, ei ainoastaan oikeuksia.
Tätä ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska kun kuvassa on sana rasismi, se tarkoittaa aina sitä, että valkoinen on tekijä ja neekeri on se uhri. Valkoinen ihminen ei ilmeisesti voi kokea rasismia missään. Tästä syystä pysyn ihan suosiolla poissa vaikka Somaliasta, ei ole mielenkiintoa lomailla. Mutta tämä on meidän kotimaamme, ja nyt Espoossa lapsia koulutetaan siihen, että kaikki pitää hymyillen antaa pois, kaikki pitää jakaa mamujen kanssa ja pienikin kulmien rypistäminen asialle on rasismia.
Koko pääkaupunkiseutu on jo menetetty. Peukku on vallannut Helsingin ja Espoo sekä Vantaa ovat islamilaisia kalifaatteja. Hyi hitto sentään.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 4:46 pm
Kirjoittaja ASierra
Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 5:46 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 4:46 pm
Ja tuollahan päin Seta järjestää packer- työpajoja 13 v. Siellä jokainen lapsi voi askarrella itselleen tekopeniksen.
Anyone? Levisi?
Pitää askarrella tarpeeksi iso, niin ehkä se toimii pamppuna eli itsepuolustusvälineenä jonka voi vetäistä tarpeen tullen housuista, mikäli kauppakeskusreissulla törmää seksuaalisessa hätätilassa oleviin jätkiin.
Toisaalta jos larppaa tarpeeksi hyvin poikaa, ehkä ne hätätilalliset jättävät rauhaan, mikä eivät ole pojanperseen makuun päässeet.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 7:02 pm
Kirjoittaja Karhere
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Miksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 7:11 pm
Kirjoittaja Moonshiner
Nyt meni stubitolta pitkällti ohi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9af ... c49db4c77c
VMP!!! Stubitoa lainaten
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 7:51 am
Kirjoittaja Karhere
Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pm
Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää
Heikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea.
*pltmtxtvp*tm
Sinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:06 am
Kirjoittaja Anom
Karhere kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:51 am
Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:46 pm
Tiinas kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Heikompi aines tuijottaa taas absoluuttisia lukuja eikä %-osuuksia. Peruskoulupudokkaille liian vaikea asia ymmärtää
Heikompi aines nimenomaan ei ymmärrä kokonaiskustannuksista mitään. Jos Suomessa on yksi X-kansallisuuden omaava henkilö ja tämä on työtön niin haittaisänmaallisen mielestä tämä on yhteiskunnan kannalta suurempi kustannus ja ongelma kuin yli 7000 työtöntä ukrainalaista. Ei vittu mitä täältä saa lukea.
*pltmtxtvp*tm
Sinä et itse ymmäärrä, minkähän takia haittaisänmaalliset suvakit puolustavat ja valkopesevät islamistien loisintaa, rikoksia, raiskauksia, katujengeja jne ja liioittelevat ukranalaisten tekemisiä. Ukranalaiset työllistyvät nopeasti, kun taas matut ovat yliedustettuina, työttömyys-, rikos-, Kelan tukien saajina ym. negatiivisissa tilastoissa. Mistä johtunee vasemmiston onneeton rakkaus islamiin ja islamistiterroristeihin.
Se johtuu siitä, että ukrainalaiset tolkun ihmisinä eivät mahdollisen kansalaisuuden saatuaan äänestä noita haittaisänmaallisia vihervasemmistolaisia puolueita, mutta ne kaikki muut ovat pelkkää äänestäjäkuntaa heille.
Vähät välittämättä seurauksista, kunhan ääniä tulee ja pääsevät vallankahvaan.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 1:50 pm
Kirjoittaja Le chat bleu
Karhere kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 7:02 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Miksi sinä jatkuvasti viet keskustelua sivuraiteelle, ja kannatat sairasta, sekä typerää vasemmistolaista antirasismi koulutusta. Vihervasarit ovat haittaisänmaallisia ja ajavat Suomen turmioon huväuskoisten idioottien avustuksella.
Kun tv ja lehdistö pauhaa rasismin pahuutta aamusta iltaan, ja vähemmän analyyttiset uskovat sen kaiken. Suomalainen perisynti on tietty naiivius: kun itse ollaan rehellisiä, ei tajuta että muut eivät ole, ja että maailmalla suomalaista rehellisyyttä pidetään vain yksinkertaisuutena, ei hyveenä.
Antirasismin sijaan pitäisi opettaa mitä islamissa ajatellaan vaikka yksin liikkuvasta huppelissa olevasta naisesta. Että se on huora, jonka raiskaaminen ei ole edes oikeasti raiskaus.
Mutta meillä opetetaan koulussa, että kaikki ovat samanlaisia, että kaikkiin miehiin pitää suhtautua yhtä luottavaisesti. Sitten kun nuori nainen uskoo antirasistisen opin ja lähtee jonkun ulkomaisen matkaan ymmärtämättä ollenkaan miltä se tilanne ulkkarin silmin näyttää, sitten huudetaan että mitäs läksit.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 1:52 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:02 pm
Kirjoittaja ASierra
Muslimit tekevät suurimman osan raiskauksista Suomessa 15-29 v nuslimit 45% ja kun lasketaan mukaan yli 29 v niin taitaa luku lähennellä 70%
viewtopic.php?t=10415
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:16 pm
Kirjoittaja Ifigeneia
Tällä menolla täytyy pitää raiskaus- ja ahdisteluolympialaiset, eikä Suomea edusta kantis. Kumpikohan porukka poraisi sitä enemmän, natsit vai vihavasemmisto...
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:17 pm
Kirjoittaja ASierra

- 0_Screenshot_20260623_140551_com_duckduckgo_mobile_android_BrowserActivity.jpg (47.8 KiB) Katsottu 96 kertaa
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 5:30 pm
Kirjoittaja Gurney
Haittamaahantunkeutujat eivät raiskaa. Luin murha.infosta