Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Quorthon kirjoitti:Pharaohilla taitaa olla jotain uutta tietoa Bodomista kun se tietää jonkun kaverinsa olevan syytön!
Arska on ainakin syytön siihen, että olisi huijannut Wagneria bisnekisssä. Arska on aina ollut umpirehellinen, kun on ollut rahasta kysymys. Wagnerin houreet johtunevat väärinkäsityksestä.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Melkoinen väärinkäsitys kyseessä sitten... edelleenkin ihmettelen, mistä te edes saitte tietää, että tätä henkilöä puitiin muutama vuosi sitten, saatikka että hän todella on sama ihminen jonka olette itse tunteneet? Itse en näiden epämääräisten juttujen perusteella tunnistaisi varmaan edes perheenjäsentäni. Arskoja nyt on riittämiin.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Quorthon kirjoitti:Pharaohilla taitaa olla jotain uutta tietoa Bodomista kun se tietää jonkun kaverinsa olevan syytön!
Arska on ainakin syytön siihen, että olisi huijannut Wagneria bisnekisssä. Arska on aina ollut umpirehellinen, kun on ollut rahasta kysymys. Wagnerin houreet johtunevat väärinkäsityksestä.
Toiset ovat liikeasioissa parempia kuin toiset. Se on tosiasia. Tappio pitäisi vain osata niellä, eikä lähteä syyttelemään ölemattomista rikoksista vailla perusteita.
Pharaoh
Martin Beck

Quorthon kirjoitti:Melkoinen väärinkäsitys kyseessä sitten... edelleenkin ihmettelen, mistä te edes saitte tietää, että tätä henkilöä puitiin muutama vuosi sitten, saatikka että hän todella on sama ihminen jonka olette itse tunteneet?
Kaveria ei jätetä.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Taidetaan puhua eri Arskasta.
8)
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:Taidetaan puhua eri Arskasta.
8)
Laita Arska-FAQ tänne, niin voimme käydä debattia asiasta.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Yhdyn Masaan.
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Taidetaan puhua eri Arskasta.
8)
Laita Arska-FAQ tänne, niin voimme käydä debattia asiasta.
Jos Wagnerilta ei enää syytöksiä heru, voimme kai katsoa Arska-linjan loppuun kolutuksi? Piste.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Quorthon kirjoitti:Yhdyn Masaan.
Jos - yhtymisen voi saada - livenä "meseen" - jään silmät kiinni kuuntelemaan :D vanhan " haudasta nousseen awan " pieni toive.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Pharaoh
Martin Beck

awa kirjoitti:
Jos - yhtymisen voi saada - livenä "meseen" - jään silmät kiinni kuuntelemaan :D vanhan " haudasta nousseen awan " pieni toive.
Ymmärrän, että awa käy kuumana. Olen nähnyt monen muunkin tytön haaveilevan Masan brutaalista miehisyydestä.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Perverssi mummo! :P
Maza
Jane Marple

Pharaoh kirjoitti:Toiset ovat liikeasioissa parempia kuin toiset. Se on tosiasia. Tappio pitäisi vain osata niellä, eikä lähteä syyttelemään ölemattomista rikoksista vailla perusteita.
Onhan meillä yksi ekonomi paikalla. Wagner voisi kertoa hänelle kaupan yksityiskohdat niin saataisiin analyysi. Passar det?
Pharaoh
Martin Beck

Maza kirjoitti: Onhan meillä yksi ekonomi paikalla. Wagner voisi kertoa hänelle kaupan yksityiskohdat niin saataisiin analyysi. Passar det?
Ketä tarkoitat?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Samahan tuo on kertoa uudelleen: Arska jäi muutaman sata tuhatta mummonmarkkaa pystyyn toimistolleni, pyysi laskut esittämällä papaltaan nappulaa niiden hoitamiseen ja piti fyrkat itse.

Ei sen kummempaa. Velkomusprosessissa pappa maksoi vielä korruptiokulutkin eräälle läskille Espoon ämmätuomarille.

Nyt ei sen edesmennyt talousneuvosfaija kai maksa killinkiäkään kenellekään, ellei sitten helvetissä tehdä bisnestä hiilihangoilla.

8)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^ :lol: Mies mun makuun.

edit, siis huumori, ettei kellään jää vääriä kuvia mun fiksaatioista. :wink:
Lukittu