Heheh, en kyllä magneetilla sitä tarkoittanut.Kylli kirjoitti:Katupojalla kävi flaksi?
Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
Haudii, lievä känni päällä, joten voin taas kirjoitella. Loka, oliko mulla suomut silmillä, vai oliko sulla? Hylkää se se Grootti-varis, se anna síun ees katella bik bratoorsseja.
Mikähän tuo magneetti oli? Tuli enimmäkseen mieleen tuomarin lyriikka, muttei taida sieltä löytyä. Kerro katupoika, tai tuomari tulee ja tuomari ta......
Mikähän tuo magneetti oli? Tuli enimmäkseen mieleen tuomarin lyriikka, muttei taida sieltä löytyä. Kerro katupoika, tai tuomari tulee ja tuomari ta......
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Pakko kai mun se hylätä... No, kuis panee?konsta kirjoitti:Haudii, lievä känni päällä, joten voin taas kirjoitella. Loka, oliko mulla suomut silmillä, vai oliko sulla? Hylkää se se Grootti-varis, se anna síun ees katella bik bratoorsseja.
...tais olla molemmilla jotain silmillä...
edit, groot ei ole linjoilla, hmm.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Hahahahah!!! No, groot on vähentäny bodomia jonka varmaan kaikki on huomannut..konsta kirjoitti:Joo, sen näki tosta ku Awa huus apua, mutta mitään ei tapahtunut.Loka kirjoitti: edit, groot ei ole linjoilla, hmm.
No mites on on, onko taas tylsä viikonloppu?
Tylsää joo, yksin lapsenlikkana omalle, ja kahdelle vieraalle lapsukaiselle. Lasten vanhemmat lähti baarikierrokselle ja minä jäin kotimieheksi. Toisekseen olen vieraassa kaupungissa, keskellä ei mitään. Eli lyhyesti; Tylsä viikonloppu, onneksi Huomenna kotiin.
Mitäs kivaa keksitään?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joo ei, kolme ei oo hyvä.konsta kirjoitti:Joo, en minäkään tosta kolmen kuviosta..
Gr on linjoilla, ammunko sen alas?
Kolmen lapsen hoitsuna? Saitko jo nen nukkumaan?
Jees, täällä kummilapsosia hoitelen Varkaudessa, odottelen että vanhemmat tuleevat kotiin. Penskat pistin seiskalta petiin, julma mamma, heh. Eli pitkä yövalvominen edessä, ei nukuta...
Missäs konstan vaimo on kun mies kaljottelee?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
konsta kirjoitti:****muttei heterojuomia.
Juhlimaan tänne on tultu tosiaan. Itsellänikin on samat ajatukset, teissä on itseasiassa grootin kanssa jotain samaakin. Ehkä mä alotan sen juhlimisen kanssa pikkuhiljaa, ainakin siihen suuntaan on tällä hetkellä yritystä.
Hui kun mulla tulee awa mieleen näistä;
Awalle;