Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Valdovas
Axel Foley

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

buracee kirjoitti: Mun mielestä toi muokkauskielto on hyvä, jää ihmisten aivopierut ja typerät provot näkyville.
Miksi tuo on mielestäsi hyvä? Voivathan ihmisen mielipiteet ja näkemykset joskus muuttuakin. Arkielämässä sitä sanotaan kehitykseksi... 8)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tänään yritin neljä kertaa lähettää viestiä Ulvila ketjuun. Kaikki katosivat bittiavaruuteen. Yksi lyhyt (viides) päätyi palstalle.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ulvilaketjuun pitää hyväksyä "lähetä viesti" uudelleen ja uudelleen, koska liikennöinti on niin runsasta. :D Jossain kohden nappaa!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Lienee syynä ruuhka asian saaman uutistilan vuoksi. ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ulvilaketjun ruuhkautuminen niin ettei kaikki kommentoijat viitsi/ehdi lukea aikaisempia kommentteja ja alkaa olla näin ollen samojen asioiden toistoa ja teorioita.Teletappi-ilmiö,uudestaan,uudestaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Ärsyttää, että Naurattaa Murhainfossa -ketjun nimen voisi muuttaa Ärsyttää Murhainfossa-ketjuksi. Tuntuvat olevan sama asia.

Ja sitten ärsyttää, että ihmiset jaksavat valittaa palstan tasosta ja alustusten puutteesta. Monesti vieläpä sellaiset nicit valittavat alustusten puutteesta, jotka itse eivät niitä ole tehneet. Että ehkäpä kannattaisi katsoa peiliin, jos palstan taso tökkii. En ainakaan itse koe olevani oikeutettu valittamaan alustusten puutteesta, koska minulle ei ole niitä ollut koskaan aikaa tehdä tai en ole vaivautunut niitä tekemään.

:arrow: :idea:
Ehdottaisin, että palstan tasoa nostettaisiin niin, että henkilö, jota tympii ja joka haluaisi postata valituksen palstan (nyky)tasosta, tekisi sen sijaan upean alustuksen jostakin aiheesta. Näin palstan taso nousisi heti. Olisi kiinnostavaa luettavaa, alustuksesta tulisi hyvä esimerkki muille ja ainakin tällainen käytös auttaisi siihen, että ketjut eivät olisi täynnä marinaa palstan tasosta/nykytasosta.
Ailar
Jessica Fletcher

Minkä asiattomuuden vuoksi Härkä on poistettu palstalta???? Vituttaa!
Damienko on nyt tyytyväinen, vai? :( Jos niin, voin sanoa, että D valittaa asiasta, josta häntä itseäänkin on arvosteltu. Muisti taitaa vaan olla lyhyt.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ailar kirjoitti:Minkä asiattomuuden vuoksi Härkä on poistettu palstalta???? Vituttaa!
Damienko on nyt tyytyväinen, vai? :( Jos niin, voin sanoa, että D valittaa asiasta, josta häntä itseäänkin on arvosteltu. Muisti taitaa vaan olla lyhyt.
Miten minun tyytyväisyyteni mihinkään liittyy?En minä kuulu ylläpitoon enkä ole sen enempää
vaatinut Härän bannaamista.Mutta en minä sitä ihmettelekään.
Enkä tietääkseni ole myöskään ollut osallisena Härän syvällisiin, välimerkein kyllästettyihin
pohdintoihin: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 65#p267493
edit. Minua ei muuten vituta.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ailar
Jessica Fletcher

Damien kirjoitti:
Ailar kirjoitti:Minkä asiattomuuden vuoksi Härkä on poistettu palstalta???? Vituttaa!
Miten minun tyytyväisyyteni mihinkään liittyy?En minä kuulu ylläpitoon enkä ole sen enempää
vaatinut Härän bannaamista.Mutta en minä sitä ihmettelekään.
Enkä tietääkseni ole myöskään ollut osallisena Härän syvällisiin, välimerkein kyllästettyihin
pohdintoihin: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 65#p267493
edit. Minua ei muuten vituta.
Mua vituttaa!! Mikä tossa sun lähettämäsi linkin sisällössä on niin kamalaa, että pitäis banni saada??
Kyllä täytyy sanoa, että ihan saatanan "korkea" taso on minfolla. Lisää näitä ... :evil:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Eikai siinä mikään kamalaa ole?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Katjushka kirjoitti:
Ja sitten ärsyttää, että ihmiset jaksavat valittaa palstan tasosta ja alustusten puutteesta. Monesti vieläpä sellaiset nicit valittavat alustusten puutteesta, jotka itse eivät niitä ole tehneet. Että ehkäpä kannattaisi katsoa peiliin, jos palstan taso tökkii. En ainakaan itse koe olevani oikeutettu valittamaan alustusten puutteesta, koska minulle ei ole niitä ollut koskaan aikaa tehdä tai en ole vaivautunut niitä tekemään.

:arrow: :idea:
Ehdottaisin, että palstan tasoa nostettaisiin niin, että henkilö, jota tympii ja joka haluaisi postata valituksen palstan (nyky)tasosta, tekisi sen sijaan upean alustuksen jostakin aiheesta. Näin palstan taso nousisi heti. Olisi kiinnostavaa luettavaa, alustuksesta tulisi hyvä esimerkki muille ja ainakin tällainen käytös auttaisi siihen, että ketjut eivät olisi täynnä marinaa palstan tasosta/nykytasosta.
Mä ainakin olen päättänyt, että yritän olla valittamatta. Pakko kai hyväksyä se, että huomattava osa parhaista kirjoittajista on jo aikoja sitten poistunut palstalta.

Niin ja yritetty on tuota alustuksen tekemistäkin, mutta ei se paljon inspiroi, jos uhraat parikin tuntia jutun tutkimiseen, kirjoitat mielestäsi ihan kohtuullisen alustuksen ja sitten et saa yhtään kommenttia :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ailar kirjoitti: Mua vituttaa!! Mikä tossa sun lähettämäsi linkin sisällössä on niin kamalaa, että pitäis banni saada??
Kyllä täytyy sanoa, että ihan saatanan "korkea" taso on minfolla. Lisää näitä ... :evil:
http://www.murha.info/phpbb2/search.php ... 2&sr=posts

Tuosta se selvinnee.
Paskanen tukka
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Katjushka kirjoitti:Ja sitten ärsyttää, että ihmiset jaksavat valittaa palstan tasosta ja alustusten puutteesta. Monesti vieläpä sellaiset nicit valittavat alustusten puutteesta, jotka itse eivät niitä ole tehneet. Että ehkäpä kannattaisi katsoa peiliin, jos palstan taso tökkii. En ainakaan itse koe olevani oikeutettu valittamaan alustusten puutteesta, koska minulle ei ole niitä ollut koskaan aikaa tehdä tai en ole vaivautunut niitä tekemään.
Tämä ilmiö on ihmeellinen. Samat tyypit kiljuu joka rööriin ja galluppeihin minfon tasosta. Itsehän täällä jokainen voi vaikuttaa minfon tasoon, millainen se on. Aika turhaa haikailua on myöskin itkeä entisiä kirjoittajia takaisin, ihankuin elämä loppuisi tai jtn, kun "vanhat" tyytyvät täällä enää vaan sisäpiirin kanssa chattailemaan privatisti.

Mielestäni palsta on kasvanut siitä, mitä se oli reilu pari vuotta sitten ja kehitystä on myös nähtävissä mihin suuntaan mennään. Joillekin se kehitys on sitten kirosana, patsastellaan samaan aikaan pub prisonista, seiskoista, BB-ketjuista sun muista, mutta unohdetaan katsoa sitä omaa profiilia, missä on viime aikoina ollut aktiivisin.
Joskus aiemmin sanoinkin, että ne, jotka todellakin ovat vain ja puhtaasti rikoksista kiinnostuneita, eivät edes käytä vapaata osiota sen enempää kuin lautamies osiotakaan. Vakkareille nämä osiot ovat selkeästi viihdykkeeksi.

Paras keino on siis ignoorata valitusryöpyt minfon tasosta ja kirjoittaa juuri sinne, minne lystää ja miltä tuntuu. Niin kauan kun tännekin on vapaa osio perustettu, on sitä lupa käyttää.

Ja ei vituta muakaan härkä nimimerkin bannit, jos joku vielä eilisten Härän viestien perusteella puhuu jostain tasosta, puhuu puuta heinää.

Samaan kastiin menee John Doen bannit, siinä myös tyhjät tynnyrit kolisi eniten, lainatakseni hautajaisvieraan käyttämää termiä. Monta päivää piti kuunnella ihme räksyttämistä ja sättimistä milloin mistäkin, ensin ruotsin kielestä, sitten minfon tasosta ja lopulta vielä erinäisistä vapaan osion ketjuista. Eikä naurattanut, ärsytti aikuisen miehen persläpi meininki.
Mulla ei ole mitään Härkä nimimerkkiä vastaan, enkä ole vasikoinut tai mitään, ihmettelin vain sitä tajunnan virtaa viime yöltä?

Ja onhan se kiva, että minfo on täynnä kotidekkareita ja ovat fiksumpia kuin rikostutkijat konsanaan, mutta kai jossain menee se raja, vai meneekö?

Ja vielä tämän ärsytyksen loppuun, kannattaa miettiä, mikä tämä paikka on. Onko se A. paikka missä ratkaistaan rikoksia vai B. keskustelupalsta, missä voi vaihtaa mielipiteitä ja spekuloida tapahtumia/rikoksia vai C. Paikka missä valitetaan ja pädetään ja kiukutaan/riidellään, besserwisseröidään, vittuillaan, aliarvioidaan toista vai D. kaikkea tätä?

Ja jos niitä alustuksia sitten on pöytälaatikot täynnä, niin sanoista tekoihin, kyllä minä luen ja kommentoin, jos siltä tuntuu.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ailar
Jessica Fletcher

Jos edellinen vuodatus oli minulle, niin viitsitkö ensin lukea kaikki alustukseni jotka olen tehnyt. Voi mennä aikaa.
Rapierin viestistä en vieläkään ymmärtänyt, mikä on bannin arvoista, jos Härkä kirjoittaa leikillään: Menkää nukkumaan!
No miepäs kokeilen piruuttaan annetaanko mulle bannit:
Menkääää nukkumaaaannnn!!!!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ailar kirjoitti:Jos edellinen vuodatus oli minulle, niin viitsitkö ensin lukea kaikki alustukseni jotka olen tehnyt. Voi mennä aikaa.
Rapierin viestistä en vieläkään ymmärtänyt, mikä on bannin arvoista, jos Härkä kirjoittaa leikillään: Menkää nukkumaan!
No miepäs kokeilen piruuttaan annetaanko mulle bannit:
Menkääää nukkumaaaannnn!!!!
Ailar, miksi otat niin herkästi kirjoitukset henkilökohtaisesti? Jos kolahti, niin sitten kolahti. En mene nukkumaan, vasta aloittelen. Et saa banneja, huutelet nyt lautamiehissä, etkä ajankohtaista ketjussa, missä ihmiset spekuloivat 28 vuotiaan tytön henkirikosta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lukittu