Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Gladys
David Starsky

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Eikun olen mä täällä vielä. Taisin olla tuolla pimeimmässä nurkassa eikä kynttiläkään koskaan syttynyt. Mut hei, ei se haittaa. Toiset?
All is pretty.
- Andy Warhol
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hengissä vielä, mutta vain nipinnapin. Rääppiäisiksi voisin tarjota sammiollisen boolia, jos vaan sour rhubarb -väritteinen iloliemi maistuu. Väkevämmät ylijäämäviinat lähtivät sujuvasti nuorison matkaan, pojasta polvi paranee 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Tulen tekemään riskianalyysin Pubista ja maija turjukan boolista. Kahvia, kiitos, pannullinen.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Raparperi? Jaa, meillä sitä on otettu pihalta vain piirakkaan. Yksitoikkoista...itse uskallan kyllä maistaa maija t:n tulilientä, se ei voi olla pahempaa kuin venäläinen mäskishampansku, josta olen usein kertonut puistattavia muistelmia. Destiny voit seurata naamani väriä, minkä kukertava siitä tulee, olen vapaaehtoinen.

Eli tähän kuppiin, kiitos! Huomenissa matka kohti Vaasan seutua... pari noitakukkulaakin olisi tutkimuksen kohteena.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
NahkaSaapas
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja NahkaSaapas »

Perjantai-ilta on alkanut. Onko täällä nurkkapöydän suvaitsevaistoa paikalla? Voisin tarjota 24 cl Lindenmansia. Nyt voi jo mielestäni laskeutua punaviinikauteen. Syyskuu ja syksy saa. Kaksi ämpäriä haaparouskuja perattu, ryöpätty ja säilötty. Täytyy vielä harkita kävisikö viikonlopun aikana pari ämpäriä myös kangasrouskuja keräämässä. Siippa ei niistä tosin kovinkaan perusta, mutta minusta niiden haaparouskuja voimakkaampi maku on paikallaan ainakin tiettyjen riistaruokien seuralaisena.

Tämä se on hyvä ketju. Ei enää paljon muualle jaksa täällä minfossa kommentoida, mutta yritän aika ajoin pubissa roikkua. Pitäähän sitä ihmispololla jotain sosiaalista elämääkin olla... (olen vilpittömästi pahoillani kolmen pisteen käytöstä, mutta se on jäänyt yhdeksi monista paheistani)
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Voi sinua onnekasta, täällä ei juurikaan rouskuja näy (varsinkaan, kun kammoksun hirvikärpäsiä ja pysyttelen poissa metsästä :oops: )
Punaviini ei oikein nappaa, mutta eilistä boolia riittää vieläkin. Lisäksi maistettiin äsken jopa Concorde XO-takin, pähkinäistä oli.

Nyt vois etsiä Areenasta vikan jakson Maan povessa, kun jäi harmikseni katsomatta keskiviikkona.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

XOta voisin tilkan ottaa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

ÖÖÖH....pitäskö nyt tähän aikaan alkaa nukkumaan vai jo herätä? Toi voiskin olla nyt se dilemma jota alan syvällisesti käsittelemään jonkun iloliemen kera.

Parempaa toikin kun että vilkaiset yöuutisia niin siellä vaan reportaaseissa pyssyt paukkuu ja pakolaisvirrat kasvaa. Semitylsää!

Mutta ehkä joskus jonkun sateenkaaren päässä esimerkiksi ISIS:in murskatut jämät katuvat vielä tekosiaan vankileireillä, joten siinä toivossa tää viisu lähtee nyt eetteriin. Hyvää yötä ja huomenta...

https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Iltaa.
Minulle kupillinen mustaherukkateetä, kiitos.

Olen tässä metsästänyt Sapfon runoutta sisältävää kirjaa Iltatähti, häälaulu. Vinkatkaa minulle, jos omistatte ylimääräisen! 8)
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Leidi. huuto.netissä näkyi olevan pari-kolme kappaletta etsimääsi kirjaa. Antikvaari.fi ja Antikvariaatti.net myyvät kirjaa monennäköisinä painoksina, kuntoluokitus enimmäkseen K3.

Lupaavat jonkinlaista säätä viikonlopuksi, eli marjametsä voisi houkuttaa, kunhan viikko saadaan loppuun.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Leidi
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Huuto.netistä jo katsoinkin, mutta myyjien saamat palautteet saivat epäröimään. Pitääpä vilkaista seuraavaksi nuo antikvariaatit, kiitos, May.

Täällä olisi raikasta punaviinimarjamehua tarjolla, saa tulla maistelemaan!
Disturbed
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

Baarimikko, pullo Disaronnoa, nyt hienostellaan!

...Tai kaakaota. Hienostelu loppui lyhyeen

Onneksi jää Ruotsi pian taakse. Paska homma ja reissu mutta tulipahan tehtyä
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Finrexin, mustaherukan makuisena, kiitos.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Nyt sitten tapahtuu ennätys, äikkistä. Mutta tässä samalla menis pullakahvit, jos löytyy lantteja kukkarosta.
Gods made heavy metal.
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Tää neiti tarvitsee nyt lasin viiniä. Iso lasi kuivaa ja kylmää valkkaria kiitos. Ja vaikka koko pullo, jos sattuisi löytymään täältä muitakin. Tarjoan.

Ei baarin suvaitsevaisuusnurkassa (vaimikäsenytolikaan) ole ketään?

Ja voitaisiin myös pohtia erästä katoamiskeissiä... heh...
All is pretty.
- Andy Warhol
Vastaa Viestiin