Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Mansikoita.Bombay kirjoitti:Jalopenoja vai Mansikoita?
Olen päässyt melko vähällä, tikattavaksi olen joutunut vain kahdesti. Eli...jotain 5-6 tikkiä on ollut.Kirsi kirjoitti:Montako tikkiä (haava-/leikkausommelta) sinulla on elämäsi aikana ollut?
Mitä lupasit viimeksi?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
-
John Smith
- Nikke Knatterton
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Taisin luvata olla enää sekaantumatta minkään sortin ihmissuhdekuvioihin viimeisimmän jälkeen. Ne eivät vaan anna yhtään mitään, eivät tunnetasolla saati muutenkaan ja lisäksi tuottavat vain hankaluuksia. Päätöksen seurauksena olen menossa painamaan itseäni yli 15 vuotta vanhempaa, aviossa olevaa henkilöä. Että näin meillä.loneliness kirjoitti:Sama...mitä lupasit viimeksi...
Kysymys: Onko teepussin muodolla oikeasti väliä sen suhteen maistuuko tee paremmalle vai ei?
Tottakai on. Varmasti on tehty tieteellinen tutkimus teessä olevien aineiden molekyylirakenteista ja siitä minkä muotoisesta pussista teen saa parhaiten uutettua.Andre kirjoitti:
Kysymys: Onko teepussin muodolla oikeasti väliä sen suhteen maistuuko tee paremmalle vai ei?
Kannattaako haaveilla? Vai kannattaako myöntää, että kaikki asiat ovat myös tulevaisuudessa päin vittua?
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Aivan loistavasti, totta kai. Onhan Sinulla eletyn elämän tuoma kokemuspohja tukenasi. Mamma. Ja kun menet tästä ohi, vinkkaa niin käydään kilistämässä onnistuneen reissun kunniaksi
Mikä sinua kaduttaa?
Mikä sinua kaduttaa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi