Se ei ole mahdotonta, mutten millään jaksa uskoa siihen.
Onko JJ ihan ''tavispoliisi'' tampereen poliisikoulusta vai opiskellut mahdollisesti lakia Turussa?
Samaa ikäluokkaa ainakin....
Tiiä sitte. Tainnut kouluttaa rikospaikkatutkijoita Kaarinan poliisiasemalla. Ja live-osuudet tutkinnassa suoritettu autiotalossa missä on ollut paljon lihavia, verta syöneitä hyttysiä. Dna-näytteitä otettu koeluontoisesti öpaut 300 kpl.MissHolmes kirjoitti:Onko JJ ihan ''tavispoliisi'' tampereen poliisikoulusta vai opiskellut mahdollisesti lakia Turussa?
Minulla on osa pöytäkirjoista ja niissä on mukana myös paljon kuvia. Sain niitä yhdeltä tutulta. Ja on noista joitain ollut myös lehdissä.Who was it kirjoitti:v-a-45: Missä nuo kuvat ovat olleet? Lehdissä vai oletko tilannut oikeudesta matskut?
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Otin tämän lainauksen siksi, koska täällä on useammassa viestissä puhuttu surevasta leskestä. Ja ajateltu AA:n silläkin harhauttaneen poliisia, että on näytellyt surevaa leskeä.Tay77 kirjoitti:Ehkä tämä ajatus on motivoinut häntä; "normaalilla" käytöksellä (sureva leski, äiti) häntä ei ehkä teosta tultaisi epäilemään ja hän saisi pitää lapsensa, koska ei (tietenkään!) halua heitä menettää. Ehkä hän on ns. "teeskennellyt tervettä"?
Kuulusteluissa olleen psykologin näkemys on eriävä. AA:ta sairaalaan katsomaan menneet sukulaiset ja heidän kertomansa siitä mitä Anneli heille puhui eivät myöskään saa minua vakuuttuneeksi, että hän silloinkaan suri Jukan kuolemaa.
Missään perhekerhon sivulla ei viitata mihinkään perheessä tapahtuneeseen ikävään. Sen sijaan neuvotaan isänpäiväkorttien teossa.
Oliko hän hädissään tai itkuinen kun hän soittaa Häkeen? Ei käsittääkseni.
Joutsenlahti kertoo tuossa Ylen Arkistosta otetussa videossa, että kukaan ihminen (surmaaja) ei voi elää tällaisen teon jälkeen normaalia elämää.
Mielestäni normaalia olisi ollut surra ja aika kovastikin. Miksi tämäkään ei herättänyt ketään epäilemään? Ennen kaikkea miksi se ei herättänyt JJ:tä, jos muut paikalla olleet ovat kiinnittäneet asiaan huomiota?
Ehkä meille selviää jotain todella erikoista tämän oikeusprosessin aikana![]()
Niin siis huumepuolella vai? En kyllä löytänyt mitään kautta, että olisi Ulvilaa aikaisemmin toiminut henkirikospuolella, jollei kyse ole huumeista?HerloCCi Solmunen kirjoitti:Tiiä sitte. Tainnut kouluttaa rikospaikkatutkijoita Kaarinan poliisiasemalla. Ja live-osuudet tutkinnassa suoritettu autiotalossa missä on ollut paljon lihavia, verta syöneitä hyttysiä. Dna-näytteitä otettu koeluontoisesti öpaut 300 kpl.MissHolmes kirjoitti:Onko JJ ihan ''tavispoliisi'' tampereen poliisikoulusta vai opiskellut mahdollisesti lakia Turussa?
Juu kuva on yhden toimittajan minulle lähettämä ja täällä laittelinkin yksäreitä vähän joka suuntaan, koska en itse sitä osannut sp.n kautta laittaa ja Esko sitten oli ainoa "rohkea"Tay77 kirjoitti:v-a-45: Osaisitko sanoa mainitsemiesi kuvien perusteella, kuinka hyvin tuo piirroskuva (mm. sivulla 139) vastaa todellisuutta? En tietenkään tarkoita, että sinun tarvitsisi arvioida, että "yksi tuoli on ehkä 3 cm vinossa ja eri värinen" vaan lähinnä minua kiinnostaisi, että:
a) onko piirroskuvassa lasinsirpaleiden määrä/sijainti edes suunnilleen oikea?
b) ovatko "piirretyt" huonekalut (takkahuone, terassi, olohuoneen osa lähimpänä takkahuonetta) suunnilleen oikeilla pakoillaan?
c) ja mitä nuo siniset "palikat" olohuoneessa ovat?(Juu, tiedän, ettei niillä varmaankaan ole merkitystä tässä tapauksessa!)
Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastata!