Selvännäkijä
ONNISTUISIKO NÄIN. Olet siis saanut kuvasi sinne PHOTOBUCKET areenalle.matkaaja kirjoitti:Kuvan siirtäminen ei toistaiseksi ole onnistunut; sitä ei ehkä saakaan tuosta ohjelmasta, olen kaikki elementit siitä känyt läpi, mutta yritän vielä. Jos ei muuten niin printtaan (printtikin nyt ilman mustetta kääk.) ja skannaan, ja laitan sähköpostiin siten.
1) Mene kyseiselle sivulle, ja klikkaa siellä olevaa pikkukuvaa hiirellä, niin saat sen saman kuvan suurempana.
2) Klikkaa tuota kuvaa hiiren OIKEALLA näppäimellä.
3) Valitse OMINAISUUDET
4) Katso kuvan osoite kohdasta OSOITE
5) Jätä siinä olevasta osoitteesta pois kaikki se lisä, joka on sen varsinaisen KUVAN NIMEN perässä. Esim. viimeinen merkintä:
........../kuva2.jpg
Minä teen tässä tuolla tavalla, ja nyt näppäilen tuolla ylhäällä olevaa IMG ruutua. Sen IMG tagin perään OSOITE ja loppuun vielä IMG lopetustagi.
Siis

Taitaa toimia näin!
Helpoiten sen kuvan laittaa http://www.aijaa.com -palvelun kautta. Ei voi mokata, jos vain sattuu saamaan kuvan ensin tallennettua koneelleen.
^Jos meillä täällä on tiedossa kuvan tallennuksen nimi, tallentajan nikki ja palvelimen osoite, niin kuka tahansa voi käydä katsomassa kuvan itse.
Ellei tekijä saa kirjoitettua kuvaa pdf- tai tiff-kuvaksi oman koneen varusohjelmilla, niin jotakuta toista voi pyytää kirjoittamaan tallennetun kuvan esim. jpg-kuvaksi photobuckettia varten. Ruudulta voi myös kaapata kuvan print screen-komennolla, siirtää sen esim. Wordiin tai kuvankäsittelyohjelmaan ja sieltä edelleen jpg-kuvaksi.
Ellei tekijä saa kirjoitettua kuvaa pdf- tai tiff-kuvaksi oman koneen varusohjelmilla, niin jotakuta toista voi pyytää kirjoittamaan tallennetun kuvan esim. jpg-kuvaksi photobuckettia varten. Ruudulta voi myös kaapata kuvan print screen-komennolla, siirtää sen esim. Wordiin tai kuvankäsittelyohjelmaan ja sieltä edelleen jpg-kuvaksi.
Saitko muokkausohjelmalla omasta mielestäsi hyvän lopputuloksen?matkaaja kirjoitti:Saan huomenna asiantuntija-apua tässä kuvan laitossa. Ja ellei onnistu
noilla em. 'jutuilla', niin käyn myös printtiini värejä, jotta saan
printattua, ja scannaan sitten sähköpostiin. Eiköhän se jotenkin onnistu.
kiitos vinkeistä kuitenkin.
Joo, laitan kyllä sitten.
Olen tässä taas funtsinut että jo kolme näkijää on nähnyt ulkopuolisia tekijöitä, eli ainakin melko mielenkiintoinen havainto tämä mielestäni. Eli on ollut todella yhdenmukaista näkemistä, ja tämä osoittaa minulle sen ehkä, että 'olemme oikeita'. Ja jos olisi tullut jollekkin kolmesta poikkeava näky, esim. NG:stä tekijänä, niin ei meihin voisi luottaa? Mitenkäs sitten jos olis nähty NG tekijänä? Ei kukaan ole nähnyt häntä tekijänä. Tämä on mielipiteeni, ja tästä saa ajatella mitä haluaa.
On olemassa erittäin hyvä meedioita myös Suomessa, ja kannustan käyttämään tällaista aivan käymään siellä paikan päällä edelleen (olen kinnostunut tulemaan mukaan kyllä; opetusta nääs), sillä mielestäni tästäkään ei olisi kyllä mitään haittaa ainakaan.
Olen tässä taas funtsinut että jo kolme näkijää on nähnyt ulkopuolisia tekijöitä, eli ainakin melko mielenkiintoinen havainto tämä mielestäni. Eli on ollut todella yhdenmukaista näkemistä, ja tämä osoittaa minulle sen ehkä, että 'olemme oikeita'. Ja jos olisi tullut jollekkin kolmesta poikkeava näky, esim. NG:stä tekijänä, niin ei meihin voisi luottaa? Mitenkäs sitten jos olis nähty NG tekijänä? Ei kukaan ole nähnyt häntä tekijänä. Tämä on mielipiteeni, ja tästä saa ajatella mitä haluaa.
On olemassa erittäin hyvä meedioita myös Suomessa, ja kannustan käyttämään tällaista aivan käymään siellä paikan päällä edelleen (olen kinnostunut tulemaan mukaan kyllä; opetusta nääs), sillä mielestäni tästäkään ei olisi kyllä mitään haittaa ainakaan.