Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Knobster kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 11:11 am
En tiedä tuplan kirjoitteluista paskaakaan kun en jaksanut sitä sontaa tai "teidän" riitelyänne seurata. Ja se mitä mieltä olet minusta ei yhäkään kiinnosta vittuakaan.
Mikä vitun mun mielipide? Sellaisenko tuosta viestistäni luit?

Mut joo vastasit kyllä omalla tavallasi kysymykseeni. Ei tarvitse ihmetellä.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hank Voight kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 1:20 pm
Knobster kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 11:11 am
En tiedä tuplan kirjoitteluista paskaakaan kun en jaksanut sitä sontaa tai "teidän" riitelyänne seurata. Ja se mitä mieltä olet minusta ei yhäkään kiinnosta vittuakaan.
Mikä vitun mun mielipide? Sellaisenko tuosta viestistäni luit?

Mut joo vastasit kyllä omalla tavallasi kysymykseeni. Ei tarvitse ihmetellä.
Sinähän se täällä jatkuvasti raivoat ja vasikoit muita. Ihmeellinen ihmispaska ja nillittäjä. En voi käsittää miksi joku käyttäytyy noin. Lupasin aikoinaan sinulle että en vittuile idioottimaiselle paskallesi enää mitään mutta itsepä sitten näköjään jatkat. Vitun vammainen vasikka. Hyi.
Hank Voight

Jos emojivalikoimassa olisi Littipeukku, niin asettaisin sen tähän.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Hank Voight kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 5:49 pm Jos emojivalikoimassa olisi Littipeukku, niin asettaisin sen tähän.
Hank, tee palvelus itsellesi, kuten me monet muutkin olemme tehneet ja estä tuo yksi palstan pahimmista häiriköistä.
Hank Voight

claw kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 6:01 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Kesä 17, 2024 5:49 pm Jos emojivalikoimassa olisi Littipeukku, niin asettaisin sen tähän.
Hank, tee palvelus itsellesi, kuten me monet muutkin olemme tehneet ja estä tuo yksi palstan pahimmista häiriköistä.
Joo pakkohan se näemmä on. En ihan noin idiootiksi tuota aiemmin tajunnut.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Huh. Jotain järkeä sentään löytyy teiltäkin :D Kiitos.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kelasin tossa ketkä on parhaita minfolaisia. Hermione on kaikista fiksuin ja asiallisin ja sain häneltä joskus rahanarvoisia neuvoja. Oikeus ennen kaikkea on myös hyvä, ei oo pitkään aikaan tarvinnut itse kysellä käräjiltä mitään. Kakkosurpo tarjoilee parhaat naurut. Ite tykkään jopa parjatusta Janita silmistä kun hän vaan tahallaan provoaa. Olikos muita keitä tarvis nostaa. No Täytekakku Koskinen on vissiin aika tuore mut hyvä myös. Niin no puhelinkortti, luulen tietäväni kuka hän on ja hänellä on hyvät suhteet joka suuntaan niin saa paljon tietoa.
Hank Voight

Oho, Millan oma Hall of Fame :)
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Millavaan kirjoitti: Ti Kesä 18, 2024 5:37 pm Kelasin tossa ketkä on parhaita minfolaisia. Hermione on kaikista fiksuin ja asiallisin ja sain häneltä joskus rahanarvoisia neuvoja. Oikeus ennen kaikkea on myös hyvä, ei oo pitkään aikaan tarvinnut itse kysellä käräjiltä mitään. Kakkosurpo tarjoilee parhaat naurut. Ite tykkään jopa parjatusta Janita silmistä kun hän vaan tahallaan provoaa. Olikos muita keitä tarvis nostaa. No Täytekakku Koskinen on vissiin aika tuore mut hyvä myös. Niin no puhelinkortti, luulen tietäväni kuka hän on ja hänellä on hyvät suhteet joka suuntaan niin saa paljon tietoa.
Eikö sille mustalaisbussikuskille joka siivosi vissy-oksennuksesi bussissa tule mitään tunnustusta?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Hank Voight kirjoitti: Ti Kesä 18, 2024 5:58 pm Oho, Millan oma Hall of Fame :)
▪︎ Taitaa olla Cave of Fame 8)
X X X X X
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Millavaan kirjoitti: Su Kesä 16, 2024 10:23 am On mun face vielä vanhalla nimellä tosin en oo moneen viikkoon päässyt siihen profiiliin niin tein uuden. Face on kyllä sellainen mistä pitäis pysyä pois kun lörpöttelen sinne kaikki asiani, sen lisäksi tunnen pakottavaa tarvetta trollata ja provoisoida. Pääasiassa se on hauskaa mut välillä menee kuppi nurin ja sitten sillä on negatiivisia vaikutuksia koko elämään kun kaikki oppii tuntemaan sun nimen.
Yllapito kun nopeasti poisti viestini tuolta Vantaan murhaketjusta, niin lainaan vain itseani taman ketjun toiselta sivulta:

Viesti Kirjoittaja aivoriihi » Pe Marras 03, 2023 2:26 pm

Eikohan se ole aika selvaa, etta Milla on trolli, ehka jopa tuplaannanan "ystava"?

Jos ei ole, niin sitten on harvinaisen simppeli naisihminen, joka joko rakastaa tai haukkuu manneja, riipuen paivasta ja kellonajasta :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Täytyy kirjoittaa tää tänne kun ei kuulu tavallaan minnekään mut mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa. Olin ollut äärisuvakki ja tavallaan olen edelleen koska ilman maahanmuuttoa kuolemme sukupuuttoon mutta nyt vasta tiedän millaista se on kun naisella ei ole mitään oikeuksia ja pukeutumista ja meikkaamista ja kaikkea mihin suomalainen nainen on tottunut, yritetään rajoittaa. Ja voin kertoo että myös turvakodissa näkyi tämä että muutkin oli tulleet sinne mamua pakoon ja sitten oli yksi mustalainen. Että repikää siitä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Onko ollut yksinäinen juhannus ja nyt yrität täältä tuolla viestilläsi hakea myötätuntoa?

Veikkaanpa, että on tyhjä arpa!
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

^^Me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon oli maahanmuuttoa tai ei. Suomen valtion tehtävä on tehdä (valkoisten)perheellisten elämästä helvettiä. Saadaan maahanmuutto näyttämään pelastajana joka tilastoissa. Tätä kutsutaan väestönvaihdoksi.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Millavaan kirjoitti: La Kesä 22, 2024 7:33 pm Täytyy kirjoittaa tää tänne kun ei kuulu tavallaan minnekään mut mun viimeisin deittini oli ekaa kertaa elämässäni mamu ja muslimi ja se oli todella avartavaa. Olin ollut äärisuvakki ja tavallaan olen edelleen koska ilman maahanmuuttoa kuolemme sukupuuttoon mutta nyt vasta tiedän millaista se on kun naisella ei ole mitään oikeuksia ja pukeutumista ja meikkaamista ja kaikkea mihin suomalainen nainen on tottunut, yritetään rajoittaa. Ja voin kertoo että myös turvakodissa näkyi tämä että muutkin oli tulleet sinne mamua pakoon ja sitten oli yksi mustalainen. Että repikää siitä.
Onko tämä taas trollausta, psykoosia vai oletko oikeasti sortunut johonkin HIV-neekeriin. Hyi helvetti, te rotupetturit olette aivan uskomattoman kuvottavia.
Vastaa Viestiin