Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
HarrietM
Roger Murtaugh

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

MissHolmes kirjoitti:Harriet MakePeace, minulla ei ole täällä tupla nikkejä!
Voit tarkistaa tuon vaikka ylläpidolta, jos vainoharhaisuuttasi et muuten usko.
Named and shamed! :o
Jos sulla on oikeasti asiaa eli luulet että toimin sääntöjen vastaisesti tms niin ilmoita siitä ylläpidolle, he ryhtyvät sitten toimiin mikäli siihen on aihetta, turha asiasta on keskuteluissa vatvoa.

Oudot vihjailyt ja provoilu ovatkin ilmeisesti eräänlainen 'bravuurisi' palstalla.
Hylkäyslistalle.
That's a crock!
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Sori OT,mutta luulis et HM ärsyyntyis siitä,että tietty "herra" kuvitteli,että olemme tuplanikki! (siis minä ja HM) 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

HarrietM:
:?: :?: :?:
Mitä tuo M sitten tarkoittaa? Makkonen?
Ei se ollut provoilua eikä vihjailua.
Aivan vilpitön päätelmä:
googlettamalla ei löydy muita Harriet -etunimisiä salapoliisittaria kuin neiti Makepeace.
Sitä nikkiä ei tietenkään voinut ottaa käyttöön, koska täällä meillä on jo yksi, kehuttukin alustusten tekijä. ;)
Pahoittelen, jos erehdyin esikuvastasi. :oops:

Sirpa:
en ollenkaan epäile Paateron pätevyyttä, enkä viran näennäistä hienoutta. Mutta en myöskään usko, että Paatero pystyisi pistämään tutkimuksen kuin tutkimuksen munilleen omien intressiensä varjolla.
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kyl se vain niin on, että mitä suurempi titteli sitä suurempi valta. Ja mitä suurempaa titteliä ihminen hamuaa itselleen, sitä enemmän hän haluaa tuota valtaakin.

Jaa-a että miksi? No tietty siksi, jotta voi sitä käyttää omiin intresseihinsä joko rahan tai käskyvallan muodossa. Vai uskooko joku muuta vielä tämän päivän Suomesta? Niin Paatero kuin Kuusirantakin ovat vahvasti politiikassa mukana kumpikin.

Kuka ajaa, kenen intressä ja miksi - ei aavistustakaan, mutta nuo intressit ovat aina ja kaikessa mukana.

Odotan vielä "luonnollista selitystä" myös tuolle Lahtea kohdanneelle, pitkään jatkuneelle uhkailulle, joka koski hänen henkeä ja terveyttä, ja josta hän ei halunnut (Joutsenlahden sanojen mukaan) puhua vaimolleen, joten vaimo ei ole tuota asiaa voinut myöskään Joutsenlahdelle kertoa. Mistä Joutsenlahti tiesi uhkailuista?

Tässä hänen sanojaan asiasta:

"- Se riippui vähän siitä, kenelle hän puhui. Eivät ne hänen normaalielämäänsä vaikuttaneet, mutta hän ei välttämättä kertonut kaikkea läheisilleen, vaan halusi säästää heitä. Hän ei halunnut aiheuttaa heille tuskaa, mitä asioitten vatvominen olisi mahdollisesti tuottanut, Joutsenlahti sanoo."

"- Kyse oli pitkään jatkuneesta sanallisesta henkeen ja terveyteen kohdistuvasta uhasta. Hän puhui siitä aika laajalle porukalle, Joutsenlahti kertoo."
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Kuusiranta vakuutti, että kaikille asioille löytyy "luonnollinen selitys". Ihmettelin, että miten fileerausveitsi olikin Jukka S. Lahden surma-aseena nyt muuttunut leipä- tai keittiöveitseksi. Luonnollinen selitys on tässä: kyseisellä fileerausveitsellä tapettiinkin Ulvilalainen Jukka S Tikka eikä Lahtea!

Joutsenlahden mukaan veitsi on esittäin kulunut, joten se on ollut kovassa käytössä. Puukon terää on teroitettu todennäköisesti niin sanotulla puikkoterottimella.

Lisäksi poliisi on saanut kolmisenkymmentä muuta vihjettä, jotka liittyvät tutkinnanjohtaja Joutsenlahden mukaan liittyvät lähinnä kokonaisuuteen. Esimerkiksi uhri Jukka S. Tikan työelämään ja yksityiselämään.

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtm ... /09/561075
Alethes doksa meta logu
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

John Doe kirjoitti:Sori OT,mutta luulis et HM ärsyyntyis siitä,että tietty "herra" kuvitteli,että olemme tuplanikki! (siis minä ja HM) 8)
:lol: Ei ollenkaan ystäväiseni, päinvastoin. luulen ettei hän ole osannut epäillä, mitä sinuun tulee niin on etsinyt käyttäjälistalta 'jane doe'ta :)
That's a crock!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Nostetaampas tätä ketjua ylös niin löytyy helpommin....
Kyllikki S kirjoitti: 3 viimeisintä sivua ulvilasta voisi viskata suoraan roskiin.
Olen samaa mieltä,sellasta kackelsberiä siellä on.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Eikä oo muuten ainoat sivut Ulvilaa nuo kolme viimeisintä mitkä joutas roksikseen 8)

Sanon nyt Lautamiehissä tämän ettei enempää tule roskasivuja ko.ketjuun.
Huvittavaa on, että Sirpalla on pakonomainen tarve puolustaa siellä ex-tutkinnajohtajaa ja varotella vaikka mistä, mutta poliisiylijohtajan tekemisiä ja sanomisia hän on valmis ruotimaan vaikka maailman tappiin.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Minulla on sellainen tunne että Sirpa tekee tuota osittain tahalleen,osittain tahattomasti ja on vilpittömästi spekulaatioidensa takana.
Olen itsekseni tulkinnut että Sirpa kaipaa enemmänkin seuraa palstalla ja mitä enemmän hän hämmentää sen enemmin saa vastakaikua. Muutama "Sirpan" ketju kuihtunut Sirpan kirjoituksista kun ei ole saanut vastakaikua skenaarioilleen.
Siis tämä ainoastaan oma tulkintani,en ole ammattilainen, sanan varsinainessa merkityksessä, tulkitsemaan kenenkään olemassaolon syytä missään.
Kyllä sieltä kirjoituksien seasta löytyy niitä helmiäkin mutta ne hukkuu kaiken muun utopian keskelle ja monikaan ei jaksa edes enää lukea Sirpan kirjoituksia, mikä on sinällään harmi koska silloin se helmi saattaa jäädä löytymättä.
Itse lukeudun niihin jotka ovat luopuneet jo toivosta ja rullaan lähes kaikki Sirpan postaukset ohi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sirpa

Chopper kirjoitti:Muutama "Sirpan" ketju kuihtunut Sirpan kirjoituksista kun ei ole saanut vastakaikua skenaarioilleen.
Itse lukeudun niihin jotka ovat luopuneet jo toivosta ja rullaan lähes kaikki Sirpan postaukset ohi.
Järkevästi tehty, koska niihin on aivan turha kuluttaa aikaa, jos järkikulta ei riitä ymmärtämään. Tätä olen ennenkin ihmetellyt, että mikä tarve joillakin on kovaan ääneen kuuluttaa omaa järjen vähyyttä, eikä yhtään tule mieleen, että entäpä jos onkin ainoa, jolla jutut menee yli hilseen - sekin nimittäin voi olla mahdollista.

Kuten nytkin - yli hilseen varmasti menee tuo Ulvila-ketjussa ollut viittaus professoriin, ja koska kirjoitukseni ei aikaisemmin auennut asiasta - niin ei se aukene nytkään.

PS Nettirautalanka on lopussa, joten tähän on sitten turha kysellä tarkennuksia.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Ah! Ja nyt päästään taas tekemään salaliittokytköksiä.

Ah ei. Poliisiylijohtaja ei ole minkäänalan professori. Ikävä kyllä.
Eikä myöskään tutkinnanjohtaja. Ei kukaan heistä.

Oikeastaan koko tarinan ytimestä ei löydy yhtään proffaa. Tannerkin on opiskellut teatteria kansalaisopistossa.
Naapurista en toki mene takuuseen ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

MissHolmes kirjoitti:

Ah! Ja nyt päästään taas tekemään salaliittokytköksiä.
Päästäänkö? Mielenkiintoista. :shock:

(Täytyykin katsoa, että mitä olet saanut Ulvila-ketjussa aikaiseksi - ehkä selviää sieltä.)
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti: Tannerkin on opiskellut teatteria kansalaisopistossa.
Tarkoittanette kansanopistoa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Kyllä. Olette oikeassa.
Pointtini kuitenkin oli, ettei hänkään ole tuo kadoksissa oleva professori, eikä teatteritieteiden professori.
Nuotio & Äreät Tiput
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Sirpa kirjoitti:Järkevästi tehty, koska niihin on aivan turha kuluttaa aikaa, jos järkikulta ei riitä ymmärtämään. Tätä olen ennenkin ihmetellyt, että mikä tarve joillakin on kovaan ääneen kuuluttaa omaa järjen vähyyttä, eikä yhtään tule mieleen, että entäpä jos onkin ainoa, jolla jutut menee yli hilseen - sekin nimittäin voi olla mahdollista.
Voisitko joskus soveltaa tätä omaan jankuttamiseesi jostain asiasta, pliis? :shock:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Vastaa Viestiin