Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Jansku kirjoitti:Pikkukundina tapasin eräänä kesänä kaverin, jonka nimi oli Jortu.
Ilmeisesti tämä budo-opettaja?
Jansku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jansku »

^ Varmasti sama kaveri. En ole tavannut häntä sen kesän jälkeen ja siitä on jo yli 30 vuotta aikaa. Hänen täytyy olla nyt 42-43-vuotias. Kiitos linkistä, Aizerbaidzan!
Neve Lake
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Neve Lake »

Hmph..

No mun nimi on annettu sekä pojalle että tytölle. Ihanaa. Oon kyllä nainen mut minut kasvatettiin niiku poika. Huh huh.

Etunimestä: "yhdellä koolla", eli yhdellä k-kirjaimella, kiitos.

Sukunimestä sen verran että naimisiin kun menin, niin joka paikassa saan aina sanoa: "tuplaveellä ja yhellä ännällä".

Tyttönimestäni saatiin aina kuulla: "Ripatti räpätti, pieri ja päpätti."

Onneksi menin naimisiin; tuo "tuplavee ja yhellä ännällä" on siedettävämpi!
Ei pitäs aina puhuu näin paljon..
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mainitsinkohan jo aiemmin, mun mielestä lähes kaikki miehen nimestä naisen nimeksi -väännökset ovat hieman... Erikoisia.. Mitähän niitä edes on, Anttiina, Petriina, Oskariina, Samiina, Petteriina...Näitä kaikkia muuten löytyy ihan oikeasti, mikäli väestörekisterikeskuksen nimipalvelua on uskominen. Pauliinastako tämä kaikki alkoi, hä?
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

^Katsohan jos vanhemmat ovat toivoneet poikaa / lääkäri sanonut että poika sieltä on tulossa ja sitten onkin yllätys melkoinen kun syntyykin tyttö. Siinä voi olla joillakin vanhemmilla suurikin miettiminen uudesta nimestä.
Nanika ga tooku matteiru to
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Sattumoisin tunnen yhden "nuorehkon" tytön,jonka etunimet ovat Ensi Lempi Ihana ja pakko on kyllä tunnustaa,että monesti olen miettinyt kasteen suorittaneen papin ajatuksenjuoksua tuollaisen nimiyhdistelmän kanssa.Siis itse nimissähän ei ole mitään vikaa,mutta tuossa yhdistämistavassa on...pahasti. :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Löytyy oikeasti henkilö nimeltä Simo Hovari. -Ei ole vanhemmat harjoittaneet sananmuunnoksia vissiin..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Löytyy oikeasti henkilö nimeltä Simo Hovari. -Ei ole vanhemmat harjoittaneet sananmuunnoksia vissiin..
Taas noita rajan takaa tulleita pölynimurikauppiaita. Väestörekisterikeskus ei tunne sukunimeä Hovari...

Sama homma kuin Pentti Hilkurilla. Pölynimurikauppias rajan takaa hänkin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

rosamarine kirjoitti:Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä 8)
Se on oikeesti olemassa. Mä näin sen fillarin tossa yks päivä parkissa. Se oli laittanut siihen kyltin, "Oravanpyörä, ei saa pölliä, muuten en pääse takaisin sorvin ääreen!"
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Juu..Terveisiä myös Sisi ja Pasi Liskolle Stadiin :wink:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Marsalkka
Horatio Caine

rosamarine kirjoitti:Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä 8)
Tätä ei tarvitse tarkistaa. Ja Ossi ei ole tosiaankaan rajan takaa tullut pölynimurikauppias toisin kuin Pentti Hilkuri ja Simo Hovari.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kakira
Sabrina Duncan

Re:

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Solmu kirjoitti:Ei tämä nyt nimenä hauska ole sinällään, lähinnä väärinkuultuna hieman hilpeä.
Noniin asiaan, eli jokunen vuosi sitten puhelin soi ja siellä miesääni esitteliitsensä No terve se on Satiainen tässä siitä ja siitä firmasta hei.
Olin hetken hiljaa, ja sitten uskalsin kysyä että anteeksi kuka sanoitte olevanne?
"Satiainen" kuulin taas, sit aattelin jo et mikä tää juttu nyt on. Noh aattelin ohittaa sen nimiseikan ja käskin hänen kertoa vaan asiansa.

Puhelun loputtua oli pakko mennä ko.firman kotisivuilta katsomaan kuka sieltä oikein soitti.
Kyseisen miehen oikea nimi oli Esa Tiainen.

Mutta kun lausui niin nopeasti ja jollainlailla epäselvästi, niin Satiaiseksi sen kokoajan kuulin. :lol:
Kiitos solmu, tähän oikeasti repesin :lol: :lol: :lol:

Itselle sattunut kun soitin lasten partioon yhdestä retkestä ja kysyin kuka on johtaja
jolta voin aikataulua kysyä tarkemmin. (Sukunimeä en muista, mutta sanotaan vaikka Savonen..) Kuulin että asiasta tietää tarkemmin herra Savonen. Keskustelimme vielä hetken ja vielä varmistin että kysymyksessä oli siis herra Savonen. Oikea nimi oli Henna Savonen... olin aika nolo... :)

Ja kauheista nimistä, yksi tuttuni on Jorma Väyrynen ja poika Jyrki Väyrynen (sorry jos luette tätä palstaa, vaikka en usko :oops: )
Tänään nimipäiviään viettää Into ja huomenna Ahti. Onnittelut heille :lol: :lol:
ELÄ ja anna toisten elää
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Poliisi-TV:stä tuttu Mape Morottaja
Marsalkka
Horatio Caine

Mape on kyseisen henkilön lempinimi.
Vastaa Viestiin