Ilmeisesti tämä budo-opettaja?Jansku kirjoitti:Pikkukundina tapasin eräänä kesänä kaverin, jonka nimi oli Jortu.
Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet
^ Varmasti sama kaveri. En ole tavannut häntä sen kesän jälkeen ja siitä on jo yli 30 vuotta aikaa. Hänen täytyy olla nyt 42-43-vuotias. Kiitos linkistä, Aizerbaidzan!
Hmph..
No mun nimi on annettu sekä pojalle että tytölle. Ihanaa. Oon kyllä nainen mut minut kasvatettiin niiku poika. Huh huh.
Etunimestä: "yhdellä koolla", eli yhdellä k-kirjaimella, kiitos.
Sukunimestä sen verran että naimisiin kun menin, niin joka paikassa saan aina sanoa: "tuplaveellä ja yhellä ännällä".
Tyttönimestäni saatiin aina kuulla: "Ripatti räpätti, pieri ja päpätti."
Onneksi menin naimisiin; tuo "tuplavee ja yhellä ännällä" on siedettävämpi!
No mun nimi on annettu sekä pojalle että tytölle. Ihanaa. Oon kyllä nainen mut minut kasvatettiin niiku poika. Huh huh.
Etunimestä: "yhdellä koolla", eli yhdellä k-kirjaimella, kiitos.
Sukunimestä sen verran että naimisiin kun menin, niin joka paikassa saan aina sanoa: "tuplaveellä ja yhellä ännällä".
Tyttönimestäni saatiin aina kuulla: "Ripatti räpätti, pieri ja päpätti."
Onneksi menin naimisiin; tuo "tuplavee ja yhellä ännällä" on siedettävämpi!
Ei pitäs aina puhuu näin paljon..
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Mainitsinkohan jo aiemmin, mun mielestä lähes kaikki miehen nimestä naisen nimeksi -väännökset ovat hieman... Erikoisia.. Mitähän niitä edes on, Anttiina, Petriina, Oskariina, Samiina, Petteriina...Näitä kaikkia muuten löytyy ihan oikeasti, mikäli väestörekisterikeskuksen nimipalvelua on uskominen. Pauliinastako tämä kaikki alkoi, hä?
^Katsohan jos vanhemmat ovat toivoneet poikaa / lääkäri sanonut että poika sieltä on tulossa ja sitten onkin yllätys melkoinen kun syntyykin tyttö. Siinä voi olla joillakin vanhemmilla suurikin miettiminen uudesta nimestä.
Nanika ga tooku matteiru to
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Sattumoisin tunnen yhden "nuorehkon" tytön,jonka etunimet ovat Ensi Lempi Ihana ja pakko on kyllä tunnustaa,että monesti olen miettinyt kasteen suorittaneen papin ajatuksenjuoksua tuollaisen nimiyhdistelmän kanssa.Siis itse nimissähän ei ole mitään vikaa,mutta tuossa yhdistämistavassa on...pahasti. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Löytyy oikeasti henkilö nimeltä Simo Hovari. -Ei ole vanhemmat harjoittaneet sananmuunnoksia vissiin..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Taas noita rajan takaa tulleita pölynimurikauppiaita. Väestörekisterikeskus ei tunne sukunimeä Hovari...Tampereen Tyttö kirjoitti:Löytyy oikeasti henkilö nimeltä Simo Hovari. -Ei ole vanhemmat harjoittaneet sananmuunnoksia vissiin..
Sama homma kuin Pentti Hilkurilla. Pölynimurikauppias rajan takaa hänkin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Se on oikeesti olemassa. Mä näin sen fillarin tossa yks päivä parkissa. Se oli laittanut siihen kyltin, "Oravanpyörä, ei saa pölliä, muuten en pääse takaisin sorvin ääreen!"rosamarine kirjoitti:Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Juu..Terveisiä myös Sisi ja Pasi Liskolle Stadiin 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Tätä ei tarvitse tarkistaa. Ja Ossi ei ole tosiaankaan rajan takaa tullut pölynimurikauppias toisin kuin Pentti Hilkuri ja Simo Hovari.rosamarine kirjoitti:Viittitkö tarkistaa Marsalkka vielä tän Ossi Oravan Lahdesta, ammatti on kuulemma jyrsijä
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Re:
Kiitos solmu, tähän oikeasti repesinSolmu kirjoitti:Ei tämä nyt nimenä hauska ole sinällään, lähinnä väärinkuultuna hieman hilpeä.
Noniin asiaan, eli jokunen vuosi sitten puhelin soi ja siellä miesääni esitteliitsensä No terve se on Satiainen tässä siitä ja siitä firmasta hei.
Olin hetken hiljaa, ja sitten uskalsin kysyä että anteeksi kuka sanoitte olevanne?
"Satiainen" kuulin taas, sit aattelin jo et mikä tää juttu nyt on. Noh aattelin ohittaa sen nimiseikan ja käskin hänen kertoa vaan asiansa.
Puhelun loputtua oli pakko mennä ko.firman kotisivuilta katsomaan kuka sieltä oikein soitti.
Kyseisen miehen oikea nimi oli Esa Tiainen.
Mutta kun lausui niin nopeasti ja jollainlailla epäselvästi, niin Satiaiseksi sen kokoajan kuulin.
Itselle sattunut kun soitin lasten partioon yhdestä retkestä ja kysyin kuka on johtaja
jolta voin aikataulua kysyä tarkemmin. (Sukunimeä en muista, mutta sanotaan vaikka Savonen..) Kuulin että asiasta tietää tarkemmin herra Savonen. Keskustelimme vielä hetken ja vielä varmistin että kysymyksessä oli siis herra Savonen. Oikea nimi oli Henna Savonen... olin aika nolo...
Ja kauheista nimistä, yksi tuttuni on Jorma Väyrynen ja poika Jyrki Väyrynen (sorry jos luette tätä palstaa, vaikka en usko
Tänään nimipäiviään viettää Into ja huomenna Ahti. Onnittelut heille
ELÄ ja anna toisten elää
Poliisi-TV:stä tuttu Mape Morottaja
Mape on kyseisen henkilön lempinimi.