Tällähän ei toki ollut mitään tekemistä sen kanssa, että aloit maalailemaan Arskasta kolmoismurhaajaa ja Zodiackia vielä kaupanpäälle?Wagner kirjoitti:Samahan tuo on kertoa uudelleen: Arska jäi muutaman sata tuhatta mummonmarkkaa pystyyn toimistolleni, pyysi laskut esittämällä papaltaan nappulaa niiden hoitamiseen ja piti fyrkat itse.
Kopla - 9
Ei todellakaan ollut.konsta kirjoitti:Tällähän ei toki ollut mitään tekemistä sen kanssa, että aloit maalailemaan Arskasta kolmoismurhaajaa ja Zodiackia vielä kaupanpäälle?Wagner kirjoitti:Samahan tuo on kertoa uudelleen: Arska jäi muutaman sata tuhatta mummonmarkkaa pystyyn toimistolleni, pyysi laskut esittämällä papaltaan nappulaa niiden hoitamiseen ja piti fyrkat itse.
Asiat asioina, vaikka ymmärrettävästi suuri osa savolaisista aina etsii motiivia sille, että ilmoittaa poliisille kuulemistaan murhatunnustuksista.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Jos tätä tarinaa katsoo puolueettomasta näkökulmasta, se vaikuttaa aivan normaalilta velka-asialta. Mutta eipä hätää "kyllä minä maksan sen nikkelimarkan... tralalaa.."Wagner kirjoitti:Samahan tuo on kertoa uudelleen: Arska jäi muutaman sata tuhatta mummonmarkkaa pystyyn toimistolleni, pyysi laskut esittämällä papaltaan nappulaa niiden hoitamiseen ja piti fyrkat itse.
Ei sen kummempaa. Velkomusprosessissa pappa maksoi vielä korruptiokulutkin eräälle läskille Espoon ämmätuomarille.
Nyt ei sen edesmennyt talousneuvosfaija kai maksa killinkiäkään kenellekään, ellei sitten helvetissä tehdä bisnestä hiilihangoilla.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Arska on jämpti raha-asioissa. Ensimmäisillä kesätienesteillään kertoi ostaneensa osakkeita. Luonteensa tietäen hoitaa varmasti velkansa, jos niitä nyt sitten oikeasti edes on?Wagner kirjoitti:Maza kirjoitti:Arska on aina hoitanut sitoumuksensa.Pharaoh kirjoitti: Sitäpaitsi velkasaatava on karttuvaa pääomaa, joka kasvaa korkoa.![]()
En tiedä yhtään hoitamaansa sitoumusta toistaiseksi.