Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kas vain, ravinteli ei olekkaan tyhjä. Joku kuunteluoppilaan näköinen on tuolla pimeässä nurkkapöydässä utelias ilme kasvoillaan.
Vaan annetaan hänen olla ajatuksissaan.
Yksi viski vitutukseen, kiitos.
Vaan annetaan hänen olla ajatuksissaan.
Yksi viski vitutukseen, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Mikäs täällä vituttaa?
Olis tyttöjen kanssa grappaa tarjolla. Laitetaanko lasillinen?
Olis tyttöjen kanssa grappaa tarjolla. Laitetaanko lasillinen?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Öh...saiskostää ihan tavallista claretia? Kun ei oikeen muut tisleet ja haudukkeet maistu.
On baarimikko asettanu tarjolle jotain juustotaskuja - semmosen otan kokeeksi kun ilmatteeksi saa!
Minkänäkönen on kuunteluoppilas? Et sunkaan minua tarkottanu Urpo?
On baarimikko asettanu tarjolle jotain juustotaskuja - semmosen otan kokeeksi kun ilmatteeksi saa!
Minkänäkönen on kuunteluoppilas? Et sunkaan minua tarkottanu Urpo?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Saattoi hän tarkoittaa minuakin jos ei nähnyt todellista ilmettäni. Kirjoitin nimittäin eilen illalla tänne juttua koko menneen kesän edestä, mutta ne sepustukset lensivät taivaan tuuliin. Juttua ei voinut enää muokata. Luovutin.
Auto puunattu sisältä ja ulkoa ja talvirenkaat alla. Hrrrr tarpeeksi kylmää ja pimeää oli. Saako aloittaa glögikauden? Ihan sama saako vaiko eikö, aloitan silti eli kuppi kuumaa glögiä kiitos. Ja juu tiedän että tarjolla on vain viime vuotista ja sekin varmaan avatusta pullosta. Ei haittaa, tänne vaan. Onko suvakkinurkkauksen leidejä paikalla? Tarjoan, jos uskallatte maistaa. 
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
NahkaSaapas
- Hetty Wainthropp
Saa. 1911 Herrljunga Glögi. Väkevä viiniglögi, appelsiini & suklaa. Tätä itseltä löytyy, ja saattaisi upota paremman puutteessa. Huomenna täytyisi taas raahautua töihin. Ikävän työntäyteinen loppukuun edessä. Lasillinen sille.
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Kiitos Gladys ja N.Saapas: otan glögiä mieluusti.
Nakkasimme siipan kanssa sen 5 ja puolen kilsan (se on tarkkaa) kävelylenkin, ihanteellinen ilma, lämmin ja tyyni. Askelmittarin mukaan poltin rasvaakin sen verran, että se pitää korvata vaikkapa juuri tuolla glögillä. Mantelia ja sultanaa vaan sekaan! Ei pääse laihtumaan ja kurjistumaan...
Nakkasimme siipan kanssa sen 5 ja puolen kilsan (se on tarkkaa) kävelylenkin, ihanteellinen ilma, lämmin ja tyyni. Askelmittarin mukaan poltin rasvaakin sen verran, että se pitää korvata vaikkapa juuri tuolla glögillä. Mantelia ja sultanaa vaan sekaan! Ei pääse laihtumaan ja kurjistumaan...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
En halua olla Lovejoy. Mökötän. Kalja, kiitos.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Aaaah - eka lomapäivä valkeni ei niin aurinkoisena, mutta muuten mallikkaana. Keskimmäinen poika tuli avittelemaan isäänsä autotallin siivouksessa ja museopakun ruostesuojauksessa. Kotona hiljaista, välillä viulu soi ylhäällä.
Nyt poikkean tänne pubiin aamukahville, mutta ei täällä näy ketään olevan? Kunnon ihmiset kai töissä tai nukkumassa. Voin siis yksinäisyydessä riisua silinterin...
Iltapäivällä käyn Motonetissa ostamassa pienen sähköpatterin kesämökin syyskäytön jatkamista edistämään...
halloo - onko täällä ketään?
Nyt poikkean tänne pubiin aamukahville, mutta ei täällä näy ketään olevan? Kunnon ihmiset kai töissä tai nukkumassa. Voin siis yksinäisyydessä riisua silinterin...
Iltapäivällä käyn Motonetissa ostamassa pienen sähköpatterin kesämökin syyskäytön jatkamista edistämään...
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Olisikohan nämä "kunnon" ihmiset menneet suvaitsemaan suvaitsemattomia naisia nyrkillä nenään?
No ehkäpä vähemmän suvaitsevaisena ja kunnon ihmisenä otan yhden viskin, kiitos.
No ehkäpä vähemmän suvaitsevaisena ja kunnon ihmisenä otan yhden viskin, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
NahkaSaapas
- Hetty Wainthropp
Onnittelut loman johdosta. Eipä täällä itse ehdi päiväkahviseurana keikkumaan, kun pitää töissä pakertaa. Seuraavat lomapäivät itsellä varmaan vasta joulun aikoihin. Mutta näin päivällisen jälkeen voisin ottaa lasillisen jälkiruokaviiniä. Vaikkapa Etim, Tradition Verema Tardana 2010, Negre Dolc - Sweet Wine, Production of Spain. Haluaako joku muu lasillisen?J.Maybrick kirjoitti:Aaaah - eka lomapäivä valkeni ei niin aurinkoisena, mutta muuten mallikkaana.
...
Tuosta Gladysin (vai Gladyksen?) eilistä viestiä jäin vielä ihmettelemään. Et kai sentään itse niitä renkaita vaihtanut? Ei kai maar sellainen käytös sovi suvakkinurkkauksen leidille? Itse olen aina vaihdattanut kumit paikallisella huoltoasemalla. Kyllä siitä ilosta muutaman rahan maksaa, kun voi itse rauhassa särpiä sumppia sillä aikaa. Kerran tosin jouduin itse renkaan vaihtamaan, kun kumi puhkesi syrjäisellä metsätaipaleella. Onnistuihan se tietysti, mutta saappaat pölyyntyivät ikävästi...
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Kiitos vaan, tosin nyt jo alkaa ahdistaa se faktum, että loma kuluu vääjäämättä, ja seuraava on sitten joululoma, joka alkaa 20.12. Siihen on ikuisuus.
Otan mielelläni lasillisen mainitsemaasi jaloa juomaa. Missä täältä on suvakit ja kriitikot ja maltilliset? Joka pöytä tyhjänä.
Otan mielelläni lasillisen mainitsemaasi jaloa juomaa. Missä täältä on suvakit ja kriitikot ja maltilliset? Joka pöytä tyhjänä.
Juu ei onnistu itseltäni renkaiden vaihtaminen, tunnustan julkisesti olevani teknisesti ihan köpö. Onneksi kukkaroa raottamalla saa tämänkin palveluksen ostettua. 
Kuppi kuumaa kahvia kiitos. Tummaa paahtoa jos saa pyytää.
Kuppi kuumaa kahvia kiitos. Tummaa paahtoa jos saa pyytää.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Gladys, millaista tummaa paahtoa tykkäät ryystää noin kotosalla? Täällä pubissa ei vielä ole kovin kaksinen valikoima. Oletko vertaillut esim. Zoégasin Skånerostia (oma suosikki) ja Löfbergs Crescendoa? (se on minusta vähän huonontunut viime kuukausina)
Sorry innostun kun puhutaan kahvista, jolla on itselleni erityisen suuri arvo. Jos uteluni loukkaavat, syötä minulle puuta heinää, ja kaikki on ok!
Sorry innostun kun puhutaan kahvista, jolla on itselleni erityisen suuri arvo. Jos uteluni loukkaavat, syötä minulle puuta heinää, ja kaikki on ok!
Hei J. May, juon enimmäkseen teetä mutta tykkään myös hifistellä kahvini kanssa. Kun väsyttää niin menee lähes mikä tahansa kahvi. Kun ei väsytä ja haluan hifistellä, niin jauhan itse pavut ja välttelen tavallista kahvinkeitintä. Saksasta ja Ruotsista olen tuonut tullessani mm Zoégasin etiopialaista. Muitakin merkkejä löytyy, papuina lähinnä kenialaista, etiopialaista, ruandalaista ja myös Hawaiian mixiä (joka on toistaiseksi avaamaton).
Olen aika suurpiirteinen kaikessa, joten kahvinkin kanssa menen sillä periaatteella, että sitä juodaan mikä omaan suuhun maistuu. Hippunen luksusta kruunaa sitten makunautinnon.
Olen aika suurpiirteinen kaikessa, joten kahvinkin kanssa menen sillä periaatteella, että sitä juodaan mikä omaan suuhun maistuu. Hippunen luksusta kruunaa sitten makunautinnon.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol