Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Valhalla
Watson itse

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kuolemannaakka kirjoitti: No vielä kerran kakkelissa. Sitähän minä justiinsa kirjoitin, että kaikenlaista aina OLISI VOINUT tapahtua, mutta eri asiat tapahtuvat ihan eri todennäköisyyksillä.......
Älä nyt naakka kraakkaa. Jos sinä lähdet todennäköisyydellä karsimaan joitakin olettamuksia mahdottomiksi niin millä todennäköisyydella teet niin vain toisista ja toisista et. Ei nyt ollut puhe siitä kuinka todennäköistä virkoaminen on vaan, että oliko se mahdollista.

Kuinka todennäköistä siis on tuntemattoman tunkeutuminen ikkunasta haavoittumatta, isäntäväen odotellessa, aseena sorkkarauta ja fileerausveitsi ja aivan käsittämätön ihtohimomurha mielessään. Kenenkään kuulematta, ääntäkään päästämättä ja todennettuja jälkiä jättämättä sekä pakoreittiin mitään jättämättä ( ja ne lanseeraamasi sisäkengät pois vaihdettuaan ). Ja tuossa muutaman minuutin ajassa 70 pistoa tehden sekä kallon astaloniskut suorittaen ja lisäksi pitäen taukoa silloin kun Jukka ääntelee, kun lapsi käy oviaukolla ja kun Jukka väistelee lasinsiruja sekä vuotaa puolen tunnin veret puolessa minuutissa.

Se todennäköisyyksistä. vielä kerran
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Valhalla kirjoitti:jaha kiitos. Annaanna haluaa lomille ja joku tarjosi matkalipun Pussy G:n otsikosta.

Ja kaipaamaan jäävät... jaa - ei kukaan.
TÄH? ^. Höpö-höpönassu on ollut tarkkana, lukenut vietejäni ja koittaa epäsuorasti tässä ilmaista olleensa jälleen vikkeläsorminen vasikoija.
Oliko tuo aiemmin kopsaamasi kuva jossakin niistä lehdistä, joita piilottelet mammalta patjan alla.

Ulkosuomalainen olisi kyllä voinut vähän tarkemmin lähilukea tuota Kuolemannaakan harkiten ja ajatuksella kirjoittamaa viestiä. Niin maneerista tuo viestittelysi kilvenkiillotteluineen ja fraaseineen. Ottaisit Sinäkin opiksesi. Eikä minunkaan arvioini Sinun henkisestä epärehellisyydestä ole väärään osunut, muun muassa tuo oikaisuhaluttomuutesi siitä todistaa. Sentään Rantakoskelta vaadit rotia niitten viitteitten kanssa.

Taraa arvostankin tässä suhteessa ulkkista enemmän. Meillä kaikilla on temperamenttimme, erityisen paljon sitä tuntuu olevan Taralla. Hän on kuitenkin lapsellisen avoin, eikä pääsääntöisesti pyri sotkemaan faktoja ja tekemään "muistivirheitä", vaan väsymättä tuo esille nokkelasti keskusteluun sopivia eri lähteistä olevia materiaaleja. Se, ettei hän henkilönä ja ihmisenä tunnu olevan kovinkaan hyvä ihmistuntemuksessa, on persoonaansa kuuluva ominaisuus. Samaa vaivaa oon ollut huomaavinani Auerinkin miesmaussa. Tai sitten oon vaan ite sattuneesta syystä vähän nirso. Sirpan vilpittömyys on tietysti omaa luokkaansa, mutta jotakin sellaista on mielestäni myös Tarassa. Hassuudessaan viihdyttävä nikki.

(no niin.... oli ilmestynyt yksi aivopieru lisää; tajutonta VOI luulla kuolleeksi .... ja sitten soittaa häkeen, että täällä ON (preesensissä) joku tappaja, just nyt paikalla, heti tänne. Ja häkehän vastaa, että juuri on partio tehtävällä siinä nurkan takana (niinkuin oli ollutkin aikaisemmin), minuutissa kahdessa on paikalla.)
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Kuolemannaakka kirjoitti
Onko tätä pitkäaikaisen tajuttomuuden jälkeistä tointumista edes oikeudessa mitenkään käsitelty? Mikä on sen todennäköisyys? Mikä on todennäköisyys edes sille, että murhaaja jättää uhrinsa eloon, tointumaan?! :shock:
Minka skenaarion sa luulet olleen kasittelyssa naissa edellisissa oikeusasteissa?
Etta Anneli puukottikin Jukan Hake-nauhan aikana?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse

annaanna kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:jaha kiitos. Annaanna haluaa lomille ja joku tarjosi matkalipun Pussy G:n otsikosta.

Ja kaipaamaan jäävät... jaa - ei kukaan.
TÄH? ^. Höpö-höpönassu on ollut tarkkana, lukenut vietejäni ja koittaa epäsuorasti tässä ilmaista olleensa jälleen vikkeläsorminen vasikoija.
en minä viitsi mutta helppo tuo on tarkistaa vasikointinappia painamalla. Joku oli vasikoinnin tehnyt mutta minä mokasin ja pääsit otsikkosi vielä poistamaan kun vasikoin jonkun vasikoineen. Pieleen meni.
ulkosuomalainen
Michael Knight

annaanna kirjoitti
(no niin.... oli ilmestynyt yksi aivopieru lisää; tajutonta VOI luulla kuolleeksi .... ja sitten soittaa häkeen, että täällä ON (preesensissä) joku tappaja, just nyt paikalla, heti tänne. Ja häkehän vastaa, että juuri on partio tehtävällä siinä nurkan takana (niinkuin oli ollutkin aikaisemmin), minuutissa kahdessa on paikalla.)
No hyva etta saatiin tahan minfon resident Einsteinin annaannankin erinomaisen hyvin perusteltu mielipide.

Tassa alkuperainen syyte -- syyttajan mielesta tajunnan menetys ja palaaminen oli todennakoista. Naakan ja Tuplan mielesta talla on sitten ollut aivoilmavaivoja. Naakalla ja Tuplallahan sita on varmaan veritoista enemman kokemusta.

1. MURHA
(6580/R/0016735/06)
Rikoslaki 21 luku 2 § 2
1.12.2006 ULVILA
SATAKUNNAN KÄRÄJÄOIKEUS VÄLITUOMIO 10/1094
-----
SELOSTUS ASIASTA
Syyttäjän rangaistusvaatimus
ANNELI AUER on keskinäisen riidan jälkeen tappanut alla tarkemmin
kuvatulla tavalla puolisonsa Jukka Lahden.
Lahden palattua noin 23.00 aikaan työmatkalta on puolisoiden välille
syntynyt jo aikaisernmista erimielisyyksistä johtuva riita mistä on ollut
seurauksena myös puolin ja toisin tapahtunut kiinnikäyminen. Riidan
pahentuminen on johtanut takkapuiden ja keittiöveitsen käyttämiseen
lyöntiaseina millä viimeksimainitulla Jukka Lahti on myös sohaissut
Aueria kerran rintaan aiheuttaen tälle vertavuotavan haavan.
Auerin saatua jossain vaiheessa veitsen haltuunsa hän on Lahden
käsivarsiin ja käsiin osuneiden lyöntien lisäksi lyönyt tätä veitsellä kaksi
kertaa kylkeen ja kerran kainalon alueelle siten, että veitsen terä on joka
lyönnillä ulottunut 11-20 cm syvyyteen vartalon sisään.

Lyönneistä kylkeen ja kainalon alueille on aiheutunut Jukka Lahdelle
runsaasti vertavuotavia haavoja ja toimintakyvyn menetys. Hän on
todennäköisesti myös menettänyt tajuntansa, minkä johdosta Auer on
luullut tappaneensa puolisonsa.

Tämän jälkeen hän on ikkunan rikkomalla ja verisiä kengänjälkiä myös
terassin oven ulkopuolelle tehden lavastanut tilanteen sellaiseksi, että
asuntoon olisi ikkunan rikkoen tullut ulkopuolinen henkilö, joka olisi
suorittanut Jukka Lahdelle yllä mainitun teon.

Lahti ei kuitenkaan ollut Auerin edellisten lyöntien johdosta kuollut vaan
tullut jossakin vaiheessa tajuihinsa alkaen voimakkaasti valittamaan.

Estääkseen jalkeilla olleen lapsensa näkemästä teon
loppuunsaattamista Auer on soittanut hätäkeskukseen ja soiton aikana
käskenyt tämän jäädä puhelimeen mennen itse makuuhuoneeseen,
missä hän on lyönyt lattialla maannutta Jukka Lahtea 2 kertaa jollakin
painavalla esineellä kasvoihin ja päähän seurauksin, että tämä on kallon
murskanneen iskun johdosta välittömästi kuollut. Tämän jälkeen Auer on
palannut puhelimeen.

Koska Auer on ensin aiheuttanut veitsellä useita vakavia ja kivuliaita
vammoja Lahdelle ja apua hankkimatta antanut tämän kärsiä pidemmän
aikaa ennen teon loppuunsaattamista ja koska Lahti on ollut
puolustuskyvyttömässä tilassa on teko tapahtunut erittäin raa'alla ja
julmalla tavalla.

Ottaen lisäksi huomioon, että tapahtumahetkellä heidän yhteiset lapset
ovat olleet hereillä kuullen ja osin nähden isänsä kuolinkamppailun on
tekoa kokonaisuudessaan arvioituna pidettävä murhana.

http://www.edilex.fi/data/uutiset/auer.pdf

Tummennukset minun.

Confucius
ulkosuomalainen
Michael Knight

Kuolemannaakka kirjoitti
Kun luet netistä, että pernavamma voi parantua itsestään (kun et lue tarpeeksi tarkasti, ettei kyse suinkaan ollut mistään puukotusvammoista...tämän saattaisi jo ihan arkijärjellä tajuta), niin sitten ne pernavammat paranee Ulvilassakin.
Kun ei mene perille niin ei mene perille. Ma toistan. Taas. Kerran.

ulkosuomalainen kirjoitti
Toisekseen --mun pointti ei ollut mikaan pernan itsekseen "parantuminen" vaan se, etta se saattaa lakata alussa vuotamasta itsekseen, jos isoihin suoniin ei ole osuttu. Se ei tarkoita, etta se olisi pysyvasti "parantunut" vaan saattaa silti reveta kunnolla myohemmin. Jos sa olisit katsonut mun linkit, niissa viitattiin traumaan yleensa, mutta mainittiin ihan erikseen ampumahaavat ja puukonpistot. (Ma olen ennenkin kysynyt pitaisiko mun kaantaa noita englanninkielisia linkkeja?)
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... a*#p515341

"Arkijarki" on ilmiselvasti joidenkin kohdalla venyva kasite. Mun on nyt pakko paatella, etta sa et osaa englantia tarpeeksi ymmartaaksesi mun linkkeja. Pahoittelen. Annoit joskus ymmartaa olevasi korkeasti koulutettu niin oletin liikaa.

Confucius
Valhalla
Watson itse

Eihän tuo naakka todistetusti ymmärrä suomeakaan joten täällä täytyy edetä varovasti. Täysyisi tarjota animaatiota - näyttäisi nimittän olevan, että vaikka vastaanottaja on lähes täyttä ymmärrystä vaille niin ne kolahtavat.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ke Marras 28, 2012 6:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ulkosuomalainen
Michael Knight

^ Nain on. Tai hatatilassa kuva.

Tupla tekee nyt hartiavoimin toita joka ketjussa arsyttaakseen sen verran, etta ma paasen joululomille.
Ehkapa se onnistuu kun tarpeeksi monta kertaa vasikoi vaarasta ketjusta tai ylipitkasta lainauksesta tai "chatista."

No -- eipa se mitaan. Naakan TODENNAKOISYYDET pursuaa jo korvista, hoyryn saattelemana.
Ei hyva alku paivalle. (Ma luen naita juttuja usein kun herailen jetlagin takia omituisiin aikoihin.)

Confucius
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Itse olisin halukas käymään asiallista keskustelua. Se lienee täällä mahdottomuus.
Jos koittaa jotain aiallista esittää, heti tulee paskaa niskaan. Uusista kirjoittajista saadaan nopeasti vanhojen kaltaisia. :shock:
ulkosuomalainen
Michael Knight

^Ok -- sori. Yritetaan uudelleen.

Ne sun alunalkaiset :idea: ja Mieti! kehotukset oli mulle automaattinen punainen vaate.
Jos immeiset on kirjoittaneet taalla kolmatta vuotta, eikohan ne ole joskus jotain miettineet. :idea:

Useimmat uudet keksii pyoran uudelleen. Niin tein minakin alussa. Vanhat taas turtuu korjaaman faktoja ja vastailemaan samoihin kysymyksiin uudestaan ja uudestaan. Minfon haku on armottoman huono mutta * merkilla loytaa silti. Ja google loytaa vanhoja minfojuttuja hyvin.

Ulvila-osio on erilainen kuin muut kun sita on jauhettu niin kauan -- uusien on vaikea paasta sekaan kun yrittavat taydessa vauhdissa olevaan junaan. Kyytiin paasemista auttaa, jos yrittaa vahan juosta rinnalla ennenkuin hyppaa.

Confucius
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

annaanna kirjoitti:Kiitokset kaikille, ootte hienosti ennakko-odotukset täyttäneet, mutta missä on Taavetti?
Ainahan heinähattumme tässä vaiheessa ilmestyy paikalle komppaamaan.
Emmä jaksa leikkii nyt sun kaa. Naapurilaatikossa on paremmat lapiot.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Juu, annaanna, korjataan nyt sitten ne ´Lasten kertomukset´ -ketjun (kokonaisuuden kannalta to-del-la merkitykselliset) lapsukset. Ei kumihanska vaan näppylähanska ja ei revennyt perna :lol: vaan pernaan ulottunut, runsasta sisäistä verenvuotoa aiheuttanut pistovamma. Täytyy olla tarkkana, ettei koirat ärähdä.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

ulkosuomalainen kirjoitti:^Ok -- sori. Yritetaan uudelleen.

Ne sun alunalkaiset :idea: ja Mieti! kehotukset oli mulle automaattinen punainen vaate.
Jos immeiset on kirjoittaneet taalla kolmatta vuotta, eikohan ne ole joskus jotain miettineet. :idea:

Useimmat uudet keksii pyoran uudelleen. Niin tein minakin alussa. Vanhat taas turtuu korjaaman faktoja ja vastailemaan samoihin kysymyksiin uudestaan ja uudestaan. Minfon haku on armottoman huono mutta * merkilla loytaa silti. Ja google loytaa vanhoja minfojuttuja hyvin.

Ulvila-osio on erilainen kuin muut kun sita on jauhettu niin kauan -- uusien on vaikea paasta sekaan kun yrittavat taydessa vauhdissa olevaan junaan. Kyytiin paasemista auttaa, jos yrittaa vahan juosta rinnalla ennenkuin hyppaa.
No ei tämän mitään pyhäkoulua tarvi ollakkaan.
Olen kyllä seurannut tätä juttua tiiviisti, etp-paprutkin lukenut vaikkakaan en ulkoa osaa.
Tuolla lasi väännössä hiillyin, kun et huomioinut sulkuja(?) ja kysymysmerkkiä, koska lasin rikkominen ei ollut senhetiken pointti, en sitä viitsinyt tarkistaa. Aloit sitten vääntää lasia rikki.
No koitetaan, koitetaan.

ps. Huomasin juuri, että olen rekisteröitynyt tänne ennen sinua. :D tuo vielä tuohon, kun tunnut niistä pitävän.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ joko oon saanut virtuaaliset pakit tai sitten on otettu vinkistä vaari ja vähän tarkkaillaan tekemisiä.

Ulkosuomalaiselle sanoisin, että joskus aina keittää yli nuo maneerisi ja fraseologiasi kuten jo mainitsin. Tänäänkin oot koko ajan siirtänyt fokusta johonkin muuhun kun oot ahtaalle joutunut. Välillä oot muka koko ajan puhunut syyttäjän ammoisista väitteistä (joita tuskin enää allekirjoittaisi, nehän on ennen käsittelyä käräjillä laadittu), väliilä jostakin nippelitiedosta, tai jostain vanhasta väännöstä tai jostain pernan vuotamisesta tai ... Naakka laittoi Sulle hyvää palautetta, ota onkeesi.

Täytyypä vielä joskus toistekin testailla itsekunkin todellista vasikointiherkkyyttä, siksi koominen on tää Valhallan veto; "en minä viitsi mutta helppo tuo on tarkistaa vasikointinappia painamalla. Joku oli vasikoinnin tehnyt mutta minä mokasin ja pääsit otsikkosi vielä poistamaan kun vasikoin jonkun vasikoineen. Pieleen meni." Tulee mieleen se yksi klassikkosi; en minä ole vasikoinut, kysykää vaikka ylläpidolta.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Ja Tuplalle tuosta edellisesta juniori-luokan pulumerkki:

Kuva

Confucius
Vastaa Viestiin