Sirpa kirjoitti:Tätä argumenttiaan Miss Holmes on nyt perustelemassa, ja jään odottamaan seuraavaa todistetta asiasta.
Sivulta 140, Miss Holmes: "En ole missään vaiheessa sanonut, että Kate olisi murhannut tyttärensä harkitusti, vaan uskon raivokohtaukseen ja vahinkoon. Enkä ole sulkenut pois sitäkään vaihtoehtoa, että tekijä olisikin isä kiukkupuuskassaan."
http://www.uta.fi/~tierka/relattietokas.htm
?????? Nyt putosin minä kärryiltä!
Miksi minun pitäsi uudelleen ja uudelleen perustella tuo näkemykseni.
Minä olen ollut tuota mieltä alusta asti ja olen edelleen. Ja olen perustellut näkemykseni jo kymmeniä kertoja.
Jospa nyt vain odotellaan tuloksia, koska me emme näemmä keskenämme pääse samalle aaltopituudelle edes yrittämällä.
Mielestäni me keskustelimme Philomenan luottetavuudesta lausuntojen antajana ja lähinnä liittyen Katen 'tasapainoisuuteen, rauhallisuuteen ja käytökseen'.
En epäile ollenkaan sitä juttua, jossa Philomena kertoo soittaneensa sisarelleen Portugaliin ja kuulleensa Katen kirkuvan juristilleen taustalla niin, että sisaren oli mentävä ulos puhumaan. Näitä tarkoitin niillä 'ajattelemattomilla lausunnoilla' joita Philomenan yhteydessä mainitsin.