Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:en kyllä peru sanomisiani sillä perustella että ne loukkaisivat jotakuta
Miksi pitäisikään?
Itsestäsihän sinä idiootin maalaat kirjoittelemalla kärkkäitä ja loukkaavia viestejä.
(en ole sinun tuotantoa sen kummemmin seurannut, mutta jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että se on kovin pomppivaa)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Mike Manner kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:en kyllä peru sanomisiani sillä perustella että ne loukkaisivat jotakuta
Miksi pitäisikään?
Itsestäsihän sinä idiootin maalaat kirjoittelemalla kärkkäitä ja loukkaavia viestejä.
(en ole sinun tuotantoa sen kummemmin seurannut, mutta jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että se on kovin pomppivaa)
en voisi välitä vähemmän mitä kaltaisesti runkku minusta ajattelee

Hylkäyslistalle
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:en voisi välitä vähemmän mitä kaltaisesti runkku minusta ajattelee

Hylkäyslistalle
:lol: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

En ymmärrä miksi Hazardin kirjoitusta ymmärtävät haukkuvat niitä ketkä ei ymmärrä ko. tekstiä tai sen sisältöä/tarkoitusta tai niitä jotka eivät muuten pidä kirjoituksesta,kun taas samaa ei tapahdu päinvastoin,en minä ainakaan hauku Hazardin "kannattajia" :roll:
Mistä tämä kertoo???
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Kait siihen Hazard-addiktioon on joku hoito olemassa. :roll:

Get over it, juntit
That's a crock!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Oli erittäin asiallinen vastaus,vaikka en edes sinulta mitään kysynytkään,kiitos.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

HarrietM kirjoitti: en voisi välitä vähemmän mitä kaltaisesti runkku minusta ajattelee

Hylkäyslistalle
:shock: :roll: :lol: Kiristääkö pipo?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja SharQ »

HarrietM kirjoitti:juu en ole kiinnostunut keskustelemaan palstalla muusta kuin palstan aihepiiristä

sosiaalinen elämä netin ulkopuolelle ja muille foorumeille
Kai se junttien halme fan club lopulta rauhoittuu

en kyllä peru sanomisiani sillä perustella että ne loukkaisivat jotakuta, silloin minun täytyisi poistaa valtaosan viesteistäni, nekin saattavat loukata jotakuta.(rikoksesta epäillyn omaisia esim jne)
Onpa hienoa lukea alyllisesti noin korkealentoista tekstia 8)

Nayttaa tosiaan silta, etta sina todellakin olet kiinnostunut paljon enemman naista 'paanaukomisketjuista' kuin foorumin varsinaiseen aihepiiriin kuuluvista ketjuista. Tosin... samaa paanaukomista ja skeidan jauhamista noi sun kirjotukset on ketjussa kuin ketjussa.

Kanssakirjoittajien ajatuksien ja mielipiteiden aliarvioimista, oman itsensa korostamista, tietoista halveksumista jne... Lahes etovaa skeidaa :mrgreen:

Sulle tuntuu olevan tuo Toni Halme/Hazard aihe kovinkin tarkea ja samalla arka. Arka nimenomaan siina mielessa, etta et nayta sallivan omasta mielipiteesta poikkeavia mielipiteita laisinkaan... Varsinainen 'Kukko tunkiolla'... Mahtaako mukana olla jotain henkilokohtaista kaunaa tms. Halmetta kohtaan?

Epailenpa ettei tuo sosiaalinen elama tuolla netin ulkopuolellakaan ihan uomissaan ole. Tai jos on uomissaan, niin siina tapauksessa niin syvissa railoissa, ettei sielta kuulu kun jarjeton vouhkaaminen ja ahellys. Ehdottaisinpa aidosti ammattiauttajan puoleen kaantymista, vois elama hieman helpottaa 8)

Ja toteanpa tassa samalla, etta on ilo ja kunnia paasta sun 'hylkayslistalle'. Se ei onneks mun elamaa sen enempaa talla foorumilla kuin elavassa elamassakaan hetkauta suuntaan eika toiseen.

Hyvaa ja Rauhallista Kevaan jatkoa ja toipilasaikaa :mrgreen:
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

wow mitä roskasakkia onkin pesytynyt tänne.
näyttäkin siltä että kaikki asiallisemmat keskustelijat ovat poistuneet palstalta.

Toisin kuin minä sinä sharkki et ole saanut aikaan ei ainuttakaan alustusta
ja väheisen aivokapasiteetin johdosta et edes kykene asiallisen keskusteluun, sen sijaan kopiot iltapulujen juttuja, heikon englanninkielen taidon vuoksi suomennat tänne tekstejä väärin jne

samaan kategoriaan kuuluu valtaosa palstan aktiivisimmista jäsenistä

PS jatkossa en aio vastata viesteihin tässä ketjussa,
rikoksistakin saataan keskustella enemmän muualla, ei suomalaisella palstalla. jossa on parempi ilmapiiri.
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

HarrietM kirjoitti:wow mitä roskasakkia onkin pesytynyt tänne...
...jatkossa en aio vastata viesteihin tässä ketjussa,
rikoksistakin saataan keskustella enemmän muualla, ei suomalaisella palstalla. jossa on parempi ilmapiiri.
Ystäväni, kenen joukoissa seisot?

http://www.youtube.com/watch?v=TvrLV2Gl ... re=related

:lol: :lol: :D
...Kenen joukoissa seisot? Kenen lippua kannat? Ei synny rakkautta ilman oikeutta, ei synny oikeutta ilman taistelua, ei taistelua ilman yhteistä rintamaa.
:mrgreen:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

HarrietM kirjoitti: PS jatkossa en aio vastata viesteihin tässä ketjussa,
rikoksistakin saataan keskustella enemmän muualla, ei suomalaisella palstalla. jossa on parempi ilmapiiri.
Kuva
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mä odotinkin että koska HM kommentoi piilottamansa ihmisen viestiä, mut sehän kävi nopeasti :lol: :lol:

Tääkin kyl kuuluis naurattaa-topiciin, mut menkööt nyt tänne.
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja SharQ »

^ Minuako lie tarkoitat tuolla 'piilotetulla ihmisella'?

Lahinna vasta ennakoin tilannetta, kun vastauksissaan kaikille hanta arvostelleille Harriet aina lopussa heitti tuon 'Hylkayslistalle' toteamuksen :lol:

Kavikohan niin omituisesti, etta saastyin tuolta sanktiolta? 8)
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Just sua. Mut ethän sä ollutkaan sillä listalla. Tässä alkaa olla vakavia dalmatiaoireita havaittavissa :oops:
Taitaa olla parempi mennä nukkumaan ku ei ajatus kulje...
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mua ärsyttää täällä eniten se, että kun mä tulin tänne, luulin päässeeni eroon palstoista, joilla toisten keskustelijoiden verbaalinen taso on luokkaa "haista vittu, mee nussii sun faijaas vitun molo hahahahahaha". Ei täällä nyt sentään niin pahaksi mene, mutta nimeltä mainitsematta on muutama keskustelija jotka ovat pesiytyneet tänne ilmeisesti vain loukatakseen muita keskustelijoita letkautuksillaan. Jos se on jotain elämää jonkun mielestä, onnittelut heille!
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Lukittu