Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
Ei vielä. Kummilapsille ja muille sukulaisipanoille tietysti ensisijaisesti pitää lahjat ostaa. Sen jälkeen muille sukulaisille ja tuttavilleLoka kirjoitti:Joko joululahjoja on haalittuna piiloissa? Millä summalla sijoitat lahjoihin tänä vuonna ja kenelle kaikille ne suuntautuvat?
Sama seuraavalle.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tuleehan noita suvunkin lapsukaisia muistettua, mutta yritän pitää käyttämäni summan kohtuullisena. (n.5-10 euroa/muksu)
Muutamalle ystävälle kuluu lahjoihin n. 10-15 euroa päätä kohti. Joskus saatan sortua hieman kalliimpaankin, jos tiedän, että esim. lahjoittamani kirja on saajalleen erityisen mieluinen.
Ihan lähimmille ihmisille hankin yleensä jotain "omannäköistä" ja tarpeellista tavaraa, jolloin olen valmis satsaamaan useammankin kympin/lurjus. Mihinkään täysin tarpeettomaan tavaraan en yleensä sorru.
Kun nyt olemme saaneet kaivatun Lokan palaamaan palstalle, vieläkö uskot arvon tohtorimmekin palaavan keskusteluihin?
Muutamalle ystävälle kuluu lahjoihin n. 10-15 euroa päätä kohti. Joskus saatan sortua hieman kalliimpaankin, jos tiedän, että esim. lahjoittamani kirja on saajalleen erityisen mieluinen.
Ihan lähimmille ihmisille hankin yleensä jotain "omannäköistä" ja tarpeellista tavaraa, jolloin olen valmis satsaamaan useammankin kympin/lurjus. Mihinkään täysin tarpeettomaan tavaraan en yleensä sorru.
Kun nyt olemme saaneet kaivatun Lokan palaamaan palstalle, vieläkö uskot arvon tohtorimmekin palaavan keskusteluihin?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Itse luin sukulaispapanoilleTampereen Tyttö kirjoitti:LUIN ENSIN VAHINGOSSA SUKULAISAPINOILLE.![]()
Laadukkaisiin vaatteisiin ja kenkiin - siis sellaisiin, jotka kestävät käyttöä ja pesemistä ja jotka sopivat minulle hyvin. Merkilläkin on jokseenkin väliä. Lisäksi tuhlaan erinäisiin asioihin, joiden arvon kuvittelevan maagisesti pysyvän samana tai jopa nousevan vuosien saatossa
Sama seuraavalle. Mihin tuhlaat rahaa?
Viimeksi muokannut joey, Su Loka 19, 2008 12:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näin meidän kesken ero apinoihin onkin käytännössä jos mahdollista vielä minimaalisempi kuin sanassaTampereen Tyttö kirjoitti:LUIN ENSIN VAHINGOSSA SUKULAISAPINOILLE.![]()
Mihin tuhlaat rahaa? Mikä saa maksaa mitätahansa?
Tuhlaan taiteeseen, lähinnä kirjoihin ja esineisiin. Erään läheisen mielestä vaatteisiin, mutta en omasta mielestäni, kaikki on tarpeellista
Mihinkäs seuraava tuhlaa?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Vaihtoehtoja kyllä löytyisi hirveästi, sitä rahaa vaan tällä hetkellä taas ei.. Joko hemmottelisin itseäni erään sarjan dvd-boxilla (on vaan niin kallis, että 99% varmuudella en sitä tule vielä ostamaan), tai tatuointikin olisi kiva (vielä kalliimpi, jospa sitten joskus myöhemmin..)... Että varmaan sitten seuraavan kerran tuhlaan keikkalippuihin ja sen jälkeen erääseen joululahjaan.Kirsi kirjoitti:Mihinkäs seuraava tuhlaa?
/Edit. Siis tarkennan, että minulle tuhlaaminen tarkoittaa sitä, että ostaa jotain mitä ei oikeasti ehkä tarvitsisi. Tietysti rahaa menee lääkkeisiin, puhelinlaskuun ja bensaan tässä nyt parin viikon sisällä, mutta en koe sitä tuhlaukseksi kun nuo on täysin pakollisia.
Seuraavalle: Mihin et ikimaailmassa olisi valmis tuhlaamaan rahaa?
Elektroniikkaan laajasti. Homma pysyy hyvin balanssissa kun taloudessa toinen osapuoli pitää tuon sektorin hankinnoista kiitettävän huolen (kuten miehet yleensä)Maybrick kirjoitti: Sama seuraavalle:
Mihin et ikimaailmassa olisi valmis tuhlaamaan rahaa?
Vielä eteenpäin: Mihin et kuunaan olisi valmis tuhlaamaan?