Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Korvakipuun ja flunssaan auttaa perinteisesti valkosipuli :wink:
Nanika ga tooku matteiru to
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Mutta sitä ei voi laittaa korvaan, se polttaa ihon. 8)
Nothing is quite what it seems
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

On se ...kele kumma, millaista OT-löpinää täällä taas on harrastettu jo useamman viestin verran :evil:

Kiitos silti kaikille huolestuneille ja tiedoksenne, että kivusta on jo päästy 8) :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

On mulla kyllä hyvä näkö 8) Hups, sorry ot =) Kiva, että olet voiton puolella kivuissa!

Mua ärsyttää mun avautuminen huu haassa, mutta meni jo...ei paluuta, hu0h...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
zatulee
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja zatulee »

No vittu se kun herää naapurissa pidettäviin jatkoihin kaksi tuntia ennen kuin olisi tarvinnut nousta ylös! :x

MINÄ VIHAAN NAAPURIANI! Joka on luopio, sospummi, juoppo, ääliö, luulee olevansa jotakin ja ihan vitun ruma kamala äijä! Sais painua helvettiin asumasta täältä. Ei tajua et kukaan ei häntä tässä talossa jäis kaipaamaan!

On se nyt helvetti et ei aikuinen ihminen tajua et viiden aikaan aamulla suurin osa vielä nukkuu, ja vaikka hänen ei tarvitse nousta töihin/kouluun niin meidän muiden tarvitsee!

Köyhä aivokääpiö. Sais jo sen maksakirroosin tai jonku muun vastaavan. Menis katkolle tai tekis edes jotain elämällään et muut sais elää rauhassa.

:evil: :evil: :evil: FUCK OFF!
-Tuuli käy heidän ylitseen...
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Ei muuta kun valitus kehiin. Kolmesta lentää pihalle.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
HBIC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja HBIC »

A(H1N1)-epäilyn takia nyt täytyy huilia kotona eristyksissä jonkin aikaa. Töissä olisi just kriittiset hetket ja viikonloppuna ois kivat sukulaiskekkerit, harmillista. Itse kyllä epäilen koko lentsuani vaan normaalia äkäisemmäksi syysflunssaksi, mutta kaipa nämä täytyy vakavasti ottaa.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Vähän OT:
HBIC kirjoitti:A(H1N1)-epäilyn takia nyt täytyy huilia kotona eristyksissä jonkin aikaa. Töissä olisi just kriittiset hetket ja viikonloppuna ois kivat sukulaiskekkerit, harmillista. Itse kyllä epäilen koko lentsuani vaan normaalia äkäisemmäksi syysflunssaksi, mutta kaipa nämä täytyy vakavasti ottaa.
Millaiset oireet sulla on? Onko sulla kuumetta, entä korva- ja pääkipua?
Tietäis vähän, että onko itseenkin iskenyt toi pirun virus. Saitko muuten mitään lääkettä vai oletko käynyt lääkärissä ollenkaan?
Catish
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Catish »

Porvoon pyöräilijät !! Opetelkaa noi liikennemerkkit... (ellen itse ole väärässä :lol: ) Yahoon UK chatin eliitti tyypit jotka eivät juttele muiten kun brittien kanssa... Grrrrr.... ja sitten itse valittavat kun huone on hiljainen.... :roll: Blah sanon minä.
Be like water
HBIC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Ailar kirjoitti:
Millaiset oireet sulla on? Onko sulla kuumetta, entä korva- ja pääkipua?
Tietäis vähän, että onko itseenkin iskenyt toi pirun virus. Saitko muuten mitään lääkettä vai oletko käynyt lääkärissä ollenkaan?
Mulla iski nopealla tahdilla nuha ja kurkkukivut ja nosti äkkiä yli 38:n kuumeen. Lisäksi oli helvetillisiä selkä- ja muita lihaskipuja. Terveyskeskukseen ei ohjeiden mukaan saanut mennä, eli soittelin sinne vaan; hoitaja jo maalaili melkoisia kauhukuvia viikon eristyksestä, jne. Sain sitten kuitenkin vielä soittoajan lääkärille (tarvitsin poissaolotodistuksen töihin), ja lääkäri oli sitten tosi maltillinen, sanoi ettei suurin osa näistä kuitenkaan ole sikaa, vaan ihan normaalia flunssaa. Kolme päivää nyt sitten vaan kotioloissa (ei sen kummempaa lääkitystä) ja mikäli olo pahenee, niin yhteydenotto uudelleen puhelimitse. Olo itse asiassa on jo vähän parempi, eikä kuumettakaan oo kovin paljon. Tietenkin A(H1N1):ssa on jo lievempiäkin versioita, mutta luultavasti mulla on/oli vaan rajumpi flunssa. Testeihin todennäköisesti joutuu, mikäli on riskiryhmässä, eli raskaana, diabeetikko, ylipainoinen, jne.
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Pyykkipäivä (ei suju kyllä ihan noin iloisella naamalla..)

Kuva

Mutta onneksi on sitten taas yöaikaan aikaa keskittyä tärkeämpiin juttuihin...

Kuva
ELÄ ja anna toisten elää
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ärsyttää masentunut ja saamaton olo. :cry: Koko päivä mennyt pelkäksi pyörimiseksi. Toivottavasti en putoa johonkin masennuksen syövereiden pidemmäks aikaa...
Maybrick
Perry Mason

Paniikkipäivä töissä ja nyt yhtäkkiä illalla kesken vanhempainillan iski kurkkukipu ja tosi uupunut olo. Se parin tunnin miitinki oli ihan tekemisessä että jaksoin. Mutta kun olen ollut hetken kotona, on jo vähän parempi olo, vaikka kurkkukipu ja hikiaallot jatkuvat. :?:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hu0h...Mistäs alottais...läppärin kovalevy hajos ja nyt sit taiteilen vanhalla läppärillä, enkä oo yhtään sinut tän kanssa. On se kumma ketjureaktio, kun yks asia mättää, niin eiköhän sit mee kaikki muukin siinä sivussa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Ärsyttää kun jotkut puhuu korvat niin täyteen p..kaa toisista ihmisistä joiden kanssa joudun päivittäin tekemisiin, että joudun ihan psyykkaamaan itseni että voin aloittaa niiden viattomien kanssa puhtaalta pöydältä. Suuri osa panettelusta johtuu silkasta laiskuudesta ottaa asioista selvää. Eli nähdään vain seuraus joka sekin on kovasti liioiteltu. Syystä ei niin väliä. :evil:
Lukittu