Liekköhän pappia löydetty,tuli tästä ihan mieleen,että noinkohan on vapaasta tahdosta kadonnut
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Onko ihmisellä siis velvollisuus todistaa itsensä syyttömäksi? Muuten hän on syyllinen? Vai mitä tarkoitat?cicero kirjoitti:velvollisuudesta olen eri mieltä...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ilmeisesti myös portugalilaista oikeutta...konsta kirjoitti:Pohjoiskorealaista oikeutta: syyllinen, ellei toisin todisteta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Can. 983 §1 The sacramental seal is inviolable. Accordingly, it is absolutely wrong for a confessor in any way to betray the penitent, for any reason whatsoever, whether by word or in any other fashion.Patricia C. Itämaa kirjoitti: Minulla on myös tälläinen muistikuva,että valan saisi osittain jotenkin rikkoa nykyään,jos joku on kertonut murhanneensa jonkun.Kaikenkaikkiaan tämä voi olla toki papille sangen rasittavaa henkisesti,ei ihme että katoaa tai ei tavoiteta.
§2 An interpreter, if there is one, is also obliged to observe this secret, as are all others who in any way whatever have come to a knowledge of sins from a confession.
Can. 984 §1 The confessor is wholly forbidden to use knowledge acquired in confession to the detriment of the penitent, even when all danger of disclosure is excluded.
§2 A person who is in authority may not in any way, for the purpose of external governance, use knowledge about sins which has at any time come to him from the hearing of confession.
Ehkä tilanne on muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ehkä
http://www.encyclopedia.com/doc/1G1-19206224.html
http://www.catholicculture.org/library/ ... ecnum=1385
patricia, varmaan on vaan kysymässä neuvoja kollegoiltaan...
marsalkalle ja konstalle filosofiaa satojen vuosien takaa:
"Pidän sitä parhaana profeettana, joka arvaa hyvin."
nämä sanat mielessä porskutan tätä juttua eteenpäin...naivismi ei kiinnosta...
marsalkalle ja konstalle filosofiaa satojen vuosien takaa:
"Pidän sitä parhaana profeettana, joka arvaa hyvin."
nämä sanat mielessä porskutan tätä juttua eteenpäin...naivismi ei kiinnosta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Itse asiassa poliisit hoitavat asian puolestasi.cicero kirjoitti: porskutan tätä juttua eteenpäin...
Veikkasin juuri päinvastaista.naivismi ei kiinnosta...
no enhän minä poliisi kuvittele olevanikaan vaan harrastuksen ja huvin vuoksi pähkäilen näiden juttujen kimpussa.
Minun mielestäni sinulla on naiivi tapa ottaa osaa keskusteluun...mutta se on tietysti vain minun mielipiteeni...
Pääasiassa haluaisin täällä KESKUSTELLA tapauksesta...
Minun mielestäni sinulla on naiivi tapa ottaa osaa keskusteluun...mutta se on tietysti vain minun mielipiteeni...
Pääasiassa haluaisin täällä KESKUSTELLA tapauksesta...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minä taas olen pitänyt hieman naiivina esimerkiksi valokuvista havaittujen ilmeiden yhdistämistä erilaisiin mielenterveysongelmiin tai persoonallisuuden häiriöihin. Tai lennokkaita teorioita liittyen katoliseen uskoon. Mutta eri ihmiset pitävät erilaisia asioita naiiveina.cicero kirjoitti:
Niin minäkin.Pääasiassa haluaisin täällä KESKUSTELLA tapauksesta..
-
blackwidow
Nyt sitten tutkitaan miksi Kate ei ole itkenyt..
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1437960Poliisi tutkii, miksei Kate McCann itkenyt
IS:n tietojen mukaan kaksosten ja Maddyn dna ei voi sekoittua
19.9.2007 14:44
Portugalin poliisi aikoo käydä läpi Madeleine McCannin vanhempien televisiohaastattelut seuratakseen vanhempien reaktioita, The Times -lehti kertoo.
Poliisi on kiinnostunut haastatteluista, sillä Kate McCann ei ole itkenyt julkisuudessa. McCann vuodatti kyyneleitä ensimmäistä kertaa julkisesti sunnuntaina, kun IS osallistui Madeleinen muistoksi järjestettyyn messuun perheen kotikylässä Rothleyssä.
Kate McCannin viileää käytöstä onkin pidetty merkkinä hänen mahdollisesta syyllisyydestään. Times-lehti kuitenkin kertoo, että äitiä on luultavasti kehotettu olemaan itkemättä sen takia, että Madeleinen mahdollinen sieppaaja voisi innostua julkisesta tunteenilmauksesta.
Poliisi aikoo lehden mukaan tutkia myös äidin käsialaa ja kutsuu grafologin käymään läpi hänen päiväkirjamerkintänsä. Käsialatodisteet eivät kuitenkaan yleensä ole päteviä oikeudessa.
Portugalin poliisi valmistautuu raporttien mukaan uusiin etsintöihin vainukoirien ja infrapunalaitteiden kanssa.
Daily Mail -lehden mukaan poliisi aikoo tutkia ainakin kirkon takana olevan vanhan hautausmaan. Madeleinen vanhemmat vierailivat kirkossa säännöllisesti ja heillä oli sinne jopa oma avain.
Kate McCann paljasti eilen, etteivät vanhemmat ole kertoneet kaksosille Seanille ja Amelielle, että Maddy voi olla jo kuollut. Vanhemmat kertovat lapsilleen vain, että Madeleine "ei ole nyt täällä".
- Me puhumme Madeleinesta kaksosille koko ajan. Me vastaamme heidän kysymyksiinsä. Kaksoset ovat koko ajan Madeleinen lelujen ja tavaroiden ympäröimiä ja talossa on runsaasti kuvia Madeleinesta, Gerry sanoi Sun-lehden mukaan.
Sun-lehden kannessa oli tänään väite, jonka mukaan vanhempien vuokra-autosta löytynyt dna olisi kaksosten eikä Madeleinen. Kaksosten likaisia vaippoja kuljetettiin autolla, mikä voisi Sunin mukaan selittää dna:n löytymisen auton takakontista.
Kaksosten dna on melkein identtistä Madeleinen kanssa. Dna:n sekoittuminen sisarusten dna:n kanssa on kuitenkin IS:n tietojen mukaan lähes mahdotonta.
Poliisilähteiden mukaan Madeleinen dna:sta löytyi "vain" 16 dna-aluetta, jotka sopivat Madeleinelle. Kuusistoita aluetta on kuitenkin erittäin suuri määrä, joten siitä saadaan selvä tunniste. Esimerkiksi Suomessa keskusrikospoliisi tutkii rutiininomaisesti pelkästään yhtätoista aluetta.
Katsokaapa Madeleinen kuvaa (sivun osoitesivun alaosassa), kerrankin on kokovartalokuva tytöstä. Ja polvet ovat verillä, ja olisiko käsissäkin (ja otsassa?) jotain mustelmantapaista? Ja miksi kengät ovat liian isot?blackwidow kirjoitti:Tämä pappijuttu on varmaan Daily Star sivuilta, sekin on tabloidi keltaisemmasta päästä.
DNA tutkimukset tehtiin Britanniassa Birminghamin laboratoriossa (Forensic Science Service laboratory in Birminham).
Joten turhaa syyttää portugalin poliisia, McCannien väitteiden perusteella, joiden mukaan DNA näyttö on hataraa.
Birminghamin laboratorion tutkijat ovatkin tänään kertoneet julkisuudessa, että labran toimittamat tulokset ovat ehdottomasti luotettavia.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1811&ct=5
Just joo... Täytyypä muistaa, että kun itselleni tapahtuu jotain pahaa, niin pitää muistaa ulvoa kurkku suorana joka tilanteessa, ettei vain menetä säälipisteitä.kahvitar kirjoitti:Nyt sitten tutkitaan miksi Kate ei ole itkenyt..
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1437960
Every ship must sail a world.
Kengät eivät mielestäni ole liian isot, kun ovat tuollaiset remmisandaalit, joissa jalka pysyy hyvin, vaikka siinä kasvuvaraa olisikin. Eli varmaan kasvuvaran takia ostettu vähän reilummat sandaalit, ettei koko ajan tarvitse uusia ostaa.skoone kirjoitti:
Katsokaapa Madeleinen kuvaa (sivun osoitesivun alaosassa), kerrankin on kokovartalokuva tytöstä. Ja polvet ovat verillä, ja olisiko käsissäkin (ja otsassa?) jotain mustelmantapaista? Ja miksi kengät ovat liian isot?
Kuva ei ole kovin selkeä, vaikea sanoa mitä nuo "jäljet" polvisssa voisi olla. Voi olla ihan valaistuksesta ja varjoista johtuvaa. Tai sitten esim. hiekkarantaleikeistä tulleita, lapsethan leikkivät rannalla hiekkaleikkejä, joissa polvet usein kuluvat, samoin kuten vesileikeissä meren rannalla. Lapset istuvat ja ovat polvillaan rantavedessä, voisi siis olla jostain tällaisesta kyse. Ja minulla ainakin oli lapsena paljon kaiken maailman haavoja, mustelmia ja hyttysenpistoksia jaloissa ja käsissä, jotka tulivat ihan normaalista leikkimisestä.