Ja tässä vielä kuva hotellialueesta:

Antaisitko viitteen lähteeseen, josta käy ilmi, että kyseinen laboratorio on ilmoittanut, että Madeleine on kuollut?cicero kirjoitti:Sitähän minäkin, huippulabraja hehän ilmoittivat silloin tulosten varmistuttua että tulokset näyttivät varmasti että madeleinen dnata oli ollut autossa ja näytteistä saatiin varmuus että tyttö on kuollut...
Tuosta paikasta olisi kiva saada tarkkoja kuvia, onko siellä pensaita, puita tai muuta mikä voi estää näkyvyyden (että Wilkins ei nähnyt Tanneria tai Tannerin näkemää miestä). Samoin olisi tarpeellista tietää kuinka kaukana Tannerin reitistä Wilkins ja Gerry ovat seisseet, puhutaanko tässä kuinka monesta metristä. Hotellialueella on luultavasti ollut joku bändi tai muuta musiikkia, miten paljon se on mahdollisesti häirinnyt näköhavaintojen tekemistä ja miten päin Gerry ja Wilkins ovat seisseet ja jutelleet, ovatko olleet esim. katsomassa sitä mahdollista esitystä tapas-baarissa jne. Onko siitä muuten mitään tietoa mitä kaikkia tapahtumia Tapas-baarissa oli tuona iltana ja mihin aikaan? Tietovisailu oli, mutta oliko muuta? Kuinka paljon ruokailijoita, tarkka lukumäärä olisi mukava tietää ja muutenkin kaikkea mahdollista pikkutietoa.Patricia C. Itämaa kirjoitti:^^
Kun taas katsoo tuota kartaa,ihmettelen edelleen missä se Tanner on ollut ja seikkaillut jos nähnyt Gerryn tulevan katsomaan lasta ja juttelevan miehen kanssa,sekä toisen miehen kantavan lasta. Aika erikoisessa paikassa on täytynyt olla,jossain puskassa???Miksi muka..
Outoa on jos karttaa katsoo,pitäisi olla paljon muitakin näköhavaintoja.
Kun lukee tuon 3 kohdan tekstinkin niin sehän jo kertoo paljon.
Anna vain linkki siihen lehtijuttuun. Katsotaan lukeeko siinä, että kyseinen laboratorio on ilmoittanut, että Madeleine on kuollut.cicero kirjoitti:siis kyllä perustuu lehtijuttuun. totta.
hae vaan ihan itse....tai hae täältä ketjusta tuolta aiemmilta sivuilta...olen tosi huono linkittämään eikä minulla ole mitään intressiä ruveta todistelemaan näitä juttuja kerta toisensa jälkeen...jos ei usko niin ei uskoMarsalkka kirjoitti:Anna vain linkki siihen lehtijuttuun. Katsotaan lukeeko siinä, että kyseinen laboratorio on ilmoittanut, että Madeleine on kuollut.cicero kirjoitti:siis kyllä perustuu lehtijuttuun. totta.
Tiedän, ettei löydy.cicero kirjoitti:
hae vaan ihan itse....tai hae täältä ketjusta tuolta aiemmilta sivuilta...olen tosi huono linkittämään eikä minulla ole mitään intressiä ruveta todistelemaan näitä juttuja kerta toisensa jälkeen...jos ei usko niin ei usko
IS kirjoitti:Silminnäkijä: Maddyn isä itki epätoivoisena katoamisyönä
19.9.2007 17:58, päivitetty 19.09. 20:00
Portugalilaisen Paraiso-rantaravintolan tarjoilijat kuvailevat haastattelussaan Madeleine McCannin ja Gerry -isän viimeistä ateriaa yhdessä.
Tarjoilijoiden mukaan Madeleine oli täysin hullaantunut isäänsä, ja Gerry vaikutti "täydelliseltä vanhemmalta".
Tunteja myöhemmin Madeleinen katoamisen jälkeen he näkivät Gerryn jälleen. Tuolloin isä oli täysin romahtanut: peloissaan, eksynyt ja onneton.
- Menin ulos tupakalle ja näin yksinäisen miehen. Hän oli epätoivoinen. Hän itki ja huusi Madeleinen nimeä uudestaan ja uudestaan. Hän oli aivan sekaisin, tarjoilija kertoo Mirror -lehdessä.
Gerry yritti haravoida maastoa ja huusi:
- Madeleine, Madeleine, Madeleine. Missä sinä olet?
Halasi ja suukotteli
Ensimmäistä kertaa katoamisyöstä julkisuudessa puhuneet tarjoilijat kertoivat, että koko perhe oli syömässä ravintolassa. Kate-äiti yritti syöttää korkeissa syöttötuoleissa istuneita kaksosia. Gerry-isä leikki Maddyn kanssa.
- Hän vaikutti täydelliseltä isältä, hän halaili ja antoi Madeleinelle paljon huomiota. On todella surullista, että vain muutaman tunnin kuluttua pikkutyttö katosi.
Perhe saapui rantaravintolaan kolmen muun pariskunnan kanssa.
- He olivat ravintolassa yli tunnin ja suurimman osan ajasta Gerry ja Madeleine leikkivät rannalla. Gerry kantoi Maddya hartioillaan. Madeleine kikatti ja poukkoili ylösalas.
Rannalla Madeleine laski liukumäkeä ja halasi ja suukotteli isäänsä.
- Isi, isi, isi, Maddy huusi.