EOSmaija turjukka kirjoitti:Mitä luulet, mikä olisi ollut todennäköisyys, että joku ko. stoorin nähnyt olisi sattunut paikalle vastaamaan juuri näihin kysymyksiin?
Koskettavin elokuva, jota koskaan olet nähnyt? Saa perustellakin.
EOSmaija turjukka kirjoitti:Mitä luulet, mikä olisi ollut todennäköisyys, että joku ko. stoorin nähnyt olisi sattunut paikalle vastaamaan juuri näihin kysymyksiin?
Vastaan omaan kysymykseeniKirsi kirjoitti:Koskettavin elokuva, jota koskaan olet nähnyt? Saa perustellakin.
Näitä on aika monta, siis liian monta. Mutta jos juuri nyt pitäisi nimetä joku, niin Minä olen Sam, ihan siitä syystä, että jollekulle sellainen voi olla todellisuutta. Vaikkakin elokuvissa on lähes aina kaunis loppu, niin Samin tarinan tietyt kohdat ovat varmasti aivan kuin jonkun omasta elämästä. Katsoessani sitä muistan aina tuon faktan ja sitten onkin itku kurkussa.Kirsi kirjoitti:Koskettavin elokuva, jota koskaan olet nähnyt? Saa perustellakin.
Lilja 4ever tulee ensiksi mieleen, kukaan joka on esityksen nähnyt ei varmasti ihmettele. Toinen on vähemmän tunnettu filmatisointi "Falcone", joka kertoo italialaisen, mafiaa vastaan (vastustajan laatu huomioon ottaen) erittäin ansiokkaasti ja menestyksekkäästi taistelleen tuomari Giovanni Falconen elämäkerran, aina hänen salamurhaansa 1992 asti. Toisaalta se on ehdottomasti sankaritarina, toisaalta se kertoo sitä puolesta maailmaa jota ei todella toivoisi olevan, siinä se hirvittävyys. Falconesta on muuten loistava kirjakin, "Cosa Nostra jne."-niminen, en muista tarkalleen eikä se tuosta omasta kirjastosta äkkiseltään käteen sattunut, löytynee kirjastoista tästä tekstistä löytyvillä hakusanoilla. Itku pääsi muuten tuossakin loppupuolella, unohdin tuossa aiemmin. Sotaelokuvia on useita, heitetään nyt päällimmäisistä "Isku Mogadishu"un, en minä sitä osastoa tokikaan ole hirvittävästi katsellut. Taas nähneet ymmärtänevät.Howler kirjoitti:Mikä elokuva sinusta on ollut hirvittävin ja miksi?
PäällekkäisyyksiäPaulaDrew kirjoitti:Minkä elokuvan olet nähnyt useimmin? Monestiko ja miksi?
Cannibal Holocaust. Todella raaka sekä väkivaltainen sen lisäksi että siinä oikeasti kidutettiin ja rääkättiin niin eläimiä kuin ihmisiäkin.Raiskaukset näytettiin mitään kohtaa salaamatta jne. Noh jos jotakuta kiinnostaa enemmän niin alta löytyy lisää faktaa.Kirsi kirjoitti: Jatkaisin mieluusti tuolla Howlerin kysymyksellä ja siis hirvittävimmällä elokuvalla ja nyt nimenomaan siinä mielessä, että se on todella jotenkin koskettanut ja järkyttänyt katsojaa.
Repesin..Blues kirjoitti:Toiveena olisi omat kanat ja omat munat.(siis ei munat minulle, vaan kanoille).
No enpä kyllä pelkää, tulee jos on tullakseen. Turha sellasia murehtia mille ei voi mitään.Blues kirjoitti:Pelkäätkö sikaflunssaa, tipuflunssaa tai hullunlehmäntautia?
Nimenomaan tässä ja nyt, se tuntuu kaikkein parhaimmalta. Tosin tuleva vuosi jotenkin pelottaa, mutta uskon, että kaikki menee hyvin ja rakkaus voittaa, kaipuu on nyt jo liian kivulias, mutta ehkä se kipu pitää kestää, että tajuaa, mitä on.elisa_day kirjoitti:Osaatko elää nykyhetkessä vai murehditko tai mietitkö liikaa menneitä?