Mitä luet tällä hetkellä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

PaulaDrew kirjoitti:Ikiyö on kyllä loistava.

Agathan paras.

Aloitin juuri Hannes Markkulan Bodomin murhat.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Eppu74
Hetty Wainthropp

Pissismin Vaaleanpunainen Kirja

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Pitäisiköhän tilata Pissismin Vaaleanpunainen Kirja.

http://13kustannus.fi/?sivu=kirjat&kirja=pissismi

tai Kummallisten Kuolemien Kirja

http://13kustannus.fi/?sivu=kirjat&kirja=kkk
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Re: Pissismin Vaaleanpunainen Kirja

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Viime yönä sain loppuun Sid Vicious - Nuorena kuolemisen jalo taito-kirjan ja laskin sen hyllyyn lepoon. Kirja selvensi aika monia juttuja, mitä en ollut ennen osannut ajatellakaan. Samalla se kertoi aika tarkkaan, että Sid oli kuin olikin melkoinen kusipää ja on hämmästyttävää, että juuri hän on noussut punkin esikuvaksi.

Aloitin viime yönä myös Marilyn Mansonin kirjan Helvettiin ja takaisin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Eoin Colfierin Siipimies, joka aina puheessani/mielessäni kääntyy siipiveikoksi...heh...kaikenlaisella sitä itseään jaksaakin huvittaa, kun kerta toisensa jälkeen toi siipiveikko naurattaa :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kuusikonmies
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Shamaanin tie. Michael Harner :wink:
Kuusikonmies
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Bombay kirjoitti:Täällä Pohjantähden Alla on menossa nyt, vaikuttaa ainakin hyvältä ja ainakin vähäksi aikaa on luettavaa :)
Vieläkin sama menossa. Ehkä ennen kesää saapi loppuun jopa :) Sitten pitäisikin alkaa pitkästä aikaa kahlaa toista kahta kunnon eeposta, Kalevaa ja Tolkienin Tarua.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Työn alla Harri Nykäsen ja Tom Sjöbergin RÖÖPERI. Pari päivää olen lukenut ja kirja kohta lopussa. Todellinen helmi! Kertoo 50-luvulta eteenpäin Punavuoren alamaailman kundien elämästä heidän omien ja sen ajan poliisien sanoin. SUOSITTELEN, tämän palstan lukijoille kirja käy kuin nenä perseeseen!

Seuraavaksi otan luettavaksi MADVENTURES - Kansainvälisen seikkailijan oppaan. Sitäkin olen jo hypistellyt ja selaillut. Vaikuttaa kyllä tuhdilta ja hauskalta paketilta. Ensimmäinen kirja jossa olen törmännyt tipsisivuun :D
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

kkk!

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Kaksi päivää sitten sain luettua Tommy Tabermannin runoteoksen Duende.
Erityisen syvälle sydämeeni kosketti runo Veri. Voin jonain päivänä tulla pistämään lainausta tuosta...
Olen ennenkin lukenut Tabermannin runoja ja tulevaisuudessakin aion lukea. Tommy on varmaan ainoa, joka voi puhua runoissa spermasta, intohimosta ja seksuaalisuudesta vaikuttamatta likaiselta ja naiivilta seksihullulta.
Eppu74 kirjoitti:Pitäisiköhän tilata Pissismin Vaaleanpunainen Kirja.

http://13kustannus.fi/?sivu=kirjat&kirja=pissismi

tai Kummallisten Kuolemien Kirja

http://13kustannus.fi/?sivu=kirjat&kirja=kkk
Pissismistä en tiedä, mutta tilaa ihmeessä Kummallisten Kuolemien Kirja. Omaa en valitettavasti omista, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa olen tuota vilkaissut ja erittäin kiintoisa, olettaisin samoja fiiliksiä syntyvän monessakin murhainfon joukkolaisessa.
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Aloitin juuri Liza Marklundin Nobelin testamentin, katsotaan tykkäänkö, en ole ennen Marklundia lukenut. Oikeasti mun pitäisi tällä hetkellä lukea verkostoitumisen ja verkostotalouden kirjoja, mutta murhat on jostain syystä kivempia...
Misery is almost always the result of thinking.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Bombay kirjoitti:Linnunradan käsikirja liftareille:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Linnunrada ... iftareille

Pitää heittää arvostelua kun kerkee lueskella. Leffan perusteella ainakin diggaan tosta Douglasin kirjasta ainakin kuin hullu puurosta.

Ainii +

Bock, Ior: Bockin perheen saaga : Väinämöisen mytologia

Vaikuttaa wikipedian mukaan niin hysteeriseltä ihmiseltä että on pakko lukea tuo.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ior_Bock
ite luin adamsin 5 osaisen "trilogian" linnunradan käsikirja liftareille joskus yläasteella ekan kerran, nyt oon lukenu kolme kertaa läpi. elokuva ei mielestäni ollut mistään kotoisin, mutta ylen radioteatteri on tehnyt tästä loistavan kuunnelman joskus 80-luvulla, löytynee kirjastosta, sitä suosittelen tarinasta tykkääville. kertojan äänenä mm. heikki kinnunen ja muissakin osissa vanhempia kuuluisia suomalaisia näyttelijöitä..
ja jos diggaa adamsista ni katsii tsekata myös sellainen brittiläinen fantasiakirjailija kuin terry pratchett. tähän koukutuin samaan aikaan kun adamsiin. olen kaikki suomeksi käännetyt kirjat lukenu useaan kertaan ja nyt olen alkanu keräillä näitä "kiekkomaailma"-novelleja englannin kielisinä. aika paljon häviää "jujuja" käännetyssä tekstissä, kun sellaiseen sanailuun tuo sarkasmi ja huumori perustuu.

Ior Bockiin olen tutustunut kun tein päättötyötä valokuvaajan tutkintooni. kävin kuvaamassa Iorista henkilö/muotokuvia (tosi kuvauksellinen äijä!) ja sipoossa kävin kuvaamassa näitä "lemminkäisen temppelin" maisemia. oli hieno projekti kaikenkaikkiaan, Ior selitti mytologiaansa silmät loistaen ja välillä puhe karkasi innostuksesta ruotsinkieliseksi jolloin oli pakko keskeyttää kun ei enää ymmärtänyt (en puhu ruotsia). pitäisi käydä ioria moikkaamassa munkkiniemessä kun käyn seuraavan kerran helsingissä..
Viimeksi muokannut esmes-, To Maalis 27, 2008 12:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tänään ostin Edgar Allan Poen Kootut kertomukset, tavoite olisi se lukea.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

History of the Devil

Erittäin mielenkiintoista luettavaa ja kerrontakin on kovin asiallista.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Kuulostaa mielenkiintoiselta; laitatko vielä kirjailijan nimen?
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Robert Muchembled: A History of the Devil - From the Middle Ages to the Present kuuluu kirjan nimi näin niinkuin kokonaisuudessaan :)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kohtapuoliin alkaa Poikani Kevin. Joku suositteli sitä jossain ja päätin hankkia sen kokoelmiini.

Veikkaan, että ainakin noin äkkiseltään selailtuna kirja ei ole ihan semmoinen mitä pitäisin äärihyvänä, mutta luultavasti tulee luettua nyt kuitenkin, kun se kerran tosiaan löytyi edullisesti.

(Marilyn) Mansonin Helvettiin ja Takaisin tosiaan loppui tuossa pari yötä sitten, hyvä kirja, suosittelen kyllä Manson-faneille. Ainakin itse olin mieltänyt Mansonin aika pitkälti erilaiseksi ihmiseksi kuin mitä kirja sitten paljasti. Äijän suorasukaisuus ja häpeilemättömyys kyllä ansaitsi ihan helvetisti minulta pisteitä, vaikka ihan kaikkea samaa ei tulisi kyllä itse kokeiltua mutta oli lavalla(kin) tapahtunut hänen toimestaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin