Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Studiojoukkue
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2012 5:26 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Studiojoukkue »

En oikein tiedä onko nuo aiemmat kommentit joissa mollataan miittejä turhanpäiväisiksi yms. provomielessä laitettu vai onko niin, ettei jotkut oikeasti tiedä miten hommat menee. Jos mikä tahansa MC-kerho aikoo Suomessa sanan varsinaisessa merkityksessä toimia, niin käytännössä se tarkoittaa sitä, että kerho osallistuu myös Biker Meetingiin ja on mukana Biker Unionin touhuissa. Kyse on bikereiden yhteisöön kuulumisesta.
Ei siitä että täytyisi olla muita pokkuroimassa tai että joku tulisi ja vetäisi turpaan jos ei ole käyty esittäytymässä miitissä. Juttu on niin, että jättäytymällä Unionin ulkopuolelle jättäydyt kerhosi kanssa yhteisön ulkopuolelle, teitä ei ole muille olemassakaan - olette yksin. :roll:

Miksi helvetissä mikään BIKERKERHO niin tekisi?! Porukassa on hauskempaa. Jopa olla kova jätkä.
flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

naavala kirjoitti:Sen mitä itse olen näistä lain toisella puolen toimivista mc kerhoista ymmärtänyt niin niiden olemassaolon tae on tiukka sisäinen kuri ja hierarkia sekä jäsenten lojaalisuus. Nuo kriteerit tuskin täyttyy jos kerhoon hyväksytään jäseniä kovin löyhin perustein. Ja kyllä niillä moottoripyörilläkin on oma funktionsa. Tuntuisi ettei mongooleissa olla oikein ymmärretty homman punaista lankaa. Kovasti on isoveljiltä kaikki matkittu väreistä, logoista, sloganeista ja arvohierarkioista lähtien mutta sitten kaikkein tärkeimmässä eli jäsenten valinnassa mennään metsään.

En veikkaa kovinkaan pitkää ikää tälle liikkeelle.
No eipä noilla muillakaan kerhoilla historia onnistumisia ole täynnä.. Tuntuu tosiaan että 90-luvulta meininki on muuttunut ja laajentumishalussa jäseniksi otetaan kaikki mahdolliset halukkaat.. Tuorein onnistuneen rekrytoinnin tuloshan oli Hangon hatuilla kun täysjäsen meni laulamaan kytille alkoholinmyynnistä.. Siinä on ollut lojaalisuus huipussaan..
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Kuvassa vasemmalla oleva ruuhkatukka on kotimainen prosari. Mitähän on pötöillyt kun ei suoraan memberiksi päässyt? :shock:

http://blog.mongolsmcscandinavia.com/pi ... esten-386/
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Tässä perus Poke ja känniääliöt jää pihalle:
http://blog.mongolsmcscandinavia.com/pi ... esten-377/
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Intruder »

Mä lähden ny ajelulle,ja katsastelen josko mongolseja tulis vastaan :D

tuliko montakin :D :D :D
Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Atari »

Intruder kirjoitti:Mä lähden ny ajelulle,ja katsastelen josko mongolseja tulis vastaan :D

tuliko montakin :D :D :D
Mä en ole nähnyt yhtään vielä :|
Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Nyt mää oon hieman ihmeissäni.... siis noissa kuvissa poseeraavien karpaasien liiveissä on jos jonkinlaista merkkii / kaarta. Mutta mitä hemmettiä on noi sivu kaaret?? yhellä on kaaret joissa lukee reykjavik / norway / stockholm....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
the-game
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 12, 2012 3:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja the-game »

Intruder kirjoitti:Mä lähden ny ajelulle,ja katsastelen josko mongolseja tulis vastaan :D

tuliko montakin :D :D :D
Ei tullu,ei... En kyllä ihan mongoliaan asti ajanut,olis varmaan pitäny :D
I'am The Game, and i know you can't take me!
J.V.V.
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 7:48 pm
Paikkakunta: Suomi, Finland

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja J.V.V. »

poikkeus kirjoitti:Nyt mää oon hieman ihmeissäni.... siis noissa kuvissa poseeraavien karpaasien liiveissä on jos jonkinlaista merkkii / kaarta. Mutta mitä hemmettiä on noi sivu kaaret?? yhellä on kaaret joissa lukee reykjavik / norway / stockholm....
Tarkoitatko liiveissä edessä ja oikealla olevia merkkejä? Eiköhän siinä ole mainittu chapter, ala-chapter, maa ja kaupunki; tjsp. :) Minä kun menen ihan mutu-pohjalta. :oops: :lol:

Itse jaksoin plärätä fotoja kolmisenkymmentä, ja olihan siellä seassa Finland'kin. :!: Tuohon toiseen kysymykseesi sanoisin, että ( vaikken juuri tuollaista sekasotkua kuvista bongannutkaan ), että näissä tapauksissa chapter valvoo ja antaa värit, jos ala-chapteri ne ansaitsee. Tai jotain. :D
Turhan usein käy näin: elämäni on yösuunnistusta sellaisen otsalampun kanssa, jossa on halvat sekundapatterit.
Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

poikkeus kirjoitti:Nyt mää oon hieman ihmeissäni.... siis noissa kuvissa poseeraavien karpaasien liiveissä on jos jonkinlaista merkkii / kaarta. Mutta mitä hemmettiä on noi sivu kaaret?? yhellä on kaaret joissa lukee reykjavik / norway / stockholm....
Sivulla 11 lukee näin:
lepajoki kirjoitti:Ne on sivukerhojen merkit, jos et ole huomannut käytäntöjä.
Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Ok sen jotenkin oon aikaisemminkin ymmärtänyt et ovat sivukerhojen merkkejä. hämmästykseni kohdistuukin siihen kun samalla jantterilla on kolmet kaaret ja nimet viittaavat eri maihin. eli että mitä? onko jäsenenä eri maiden kerhoissa vai satutaanko nyt vaan mainostamaan missä kerhoja on? näin sivullisesta kummallinen ja aikas naurettava meininki. ymmärtäisin jos ois yks kaari mut kolme menee jo yli hilseen...
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja juta »

No johan taa on mennyt ihan pelleilyksi jos yksi suurimmista 1%-kerhoista on "rantautunut" suomeen ja ainoa keino nahda Suomi-Mongooli on kuvat jostain Ruotsalaisten syntymapaivistajuhlista. Jengi selaa kaikki kuvat lapi toivoen nakevansa edes vilahduksen jostain Suomi prospectista ovivahtina kun isommat pojat juhlii sisalla.
Suomen Mongooleille (jos teita siella on...) tulkaa ulos tai ottakaa liivit pois ja lopettakaa taa v...n saalittava farssi. Eihan suuri yleiso viela oikein edes tieda keita te olette joten ei osata teille naureskellakaan jos vain otatte liivit pois ja meette himaan :? ...ja minne katosivat kaikki Support your local Mongols - tyypit tasta ketjusta? Taisivat kai jo tajuta koko homman tyhmyyden...HUAH :lol:
the-game
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 12, 2012 3:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja the-game »

Pari viikkoo prospektinä :D ja täysvärit apinalle niskaan...

http://www.facebook.com/#!/markus.p.laaksonen
I'am The Game, and i know you can't take me!
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Ehkä "veljet" tulivat siihen lopputulokseen, että Member on kaverille helpompi lausua kun Prospeckt :D
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Vastaa Viestiin