Uuuu... Kissatappelu. Nam.Kainonsorttinen kirjoitti:Luuletko tosiaan, että murha.info on ainut keskustelupalsta, mistä mulla on kokemusta? Haha! Ehkä sun kannattaisi pysyä kokonaan poissa internetsistä, jos et tajua, että täällä harvoin pätee yhtään mitkään säännöt. Kirjastoissa ja muissa verovaroin ylläpidettävissä paikoissa kokoontuu kaikenlaisia kivoja, vähän vanhemmalle väelle suunnattuja marttakerhoja.Kuolemannaakka kirjoitti:Se nyt vielä puuttuisi että nämä kädettömät saisivat hommastansa palkkaaKainonsorttinen kirjoitti: Lässyn lässyn läpä läpä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni tämän palstan moderaattorit hoitavat hommiaan ihan VAPAAEHTOISESTI. Eli joo, jos linja ei miellyrä, feel free ja painu helkkariin. Joku käyttää vapaa-aikaansa toisten aivopierujen lukemiseen, ja toinen jaksaa aina vaan urputtaa moisesta? En voi ymmärtää. Joo, jos mä saisin päättää, niin esim. Sirpa lentäisi palstalta pois. Mutta se yksinoikeus päättää näistä asioista on muilla ihmisillä.![]()
Jollei kyvyt riitä, niin kannattaa pysyä sivussa.
Ehkä sinäkin opit sitten, kun on palstalta vähän enemmän kokemusta. Mutta nuole vaan kovasti, niin saat kirjoitella=)
Modet voi vaikka halutessaan sulkea koko palstan jos huvittaa. Asiallinen kritiikki olisi vielä ymmärrettävää, mutta sinun kritiikkisi oli pelkkää sättimistä ja haukkumista.
Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)
- reijoreipas
- Jack Bauer
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)
Ehdotan Sirpa-ketjussa parempaakin kuin vain kissatappelu - minun mielestäni näille kainoille sorteille voisi olla todella myös hyödyllistä käyttöä.
Alethes doksa meta logu
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Minä olen antanut asiallista kritiikkiä puolitoista vuotta, siitä asti kun aloin saamaan aiheettomia banneja muutaman viikon välein. Se vaan ei vaikuta yhtään mihinkään. Olen ollut bannattuna runsaan vuoden aikana 3kk1vko aiheettomasti, ja ilman minkäänlaisia selityksiä, vastauksia tai perusteluita. Jos minä en saa asiallista kohtelua, tulee jossain vaiheessa semmoinen aika, etten enää itsekään sitä anna. Pelataan ihan samoilla säännöillä. Olen ollut kuule ihan harvinaisen joustava. Ja internetsissä vuodesta 1997, ilman yhtään bannia minnekään muualle.Kainonsorttinen kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että murha.info on ainut keskustelupalsta, mistä mulla on kokemusta? Haha! Ehkä sun kannattaisi pysyä kokonaan poissa internetsistä, jos et tajua, että täällä harvoin pätee yhtään mitkään säännöt. Kirjastoissa ja muissa verovaroin ylläpidettävissä paikoissa kokoontuu kaikenlaisia kivoja, vähän vanhemmalle väelle suunnattuja marttakerhoja.
Modet voi vaikka halutessaan sulkea koko palstan jos huvittaa. Asiallinen kritiikki olisi vielä ymmärrettävää, mutta sinun kritiikkisi oli pelkkää sättimistä ja haukkumista.
Se, että jossain muualla on asiat yhtä perseellään, ei ole mikään peruste sille, että niiden pitäisi olla täälläkin. Tämä olisi ideana ihan hyvä keskustelupalsta. Ei tässä ihmeitä ole kukaan ollut vaatimassa, vaan jotain tolkkua tähän touhuun.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
Kainonsorttinen
- Frank Drebin
Mutta kun moderointi ei vain yksinkertaisesti parane, jos modeja ei kiinnosta. Yksi toimiva keino olisi rekrytä enemmän modeja. Miksi niin ei tehdä? Koska jos ihmisellä on valtaa, se harvoin haluaa jakaa sitä toisille. Ja modet katselee tätä jauhamista etäältä ja nauraa partaansa. Mainostulojakin on, vaikka palstan sisältö olisi millaista. Siksihän satunnaisia banneja jaetaan ilman selityksiä, että modet edes näennäisesti tekisivät jotain.Kuolemannaakka kirjoitti:Minä olen antanut asiallista kritiikkiä puolitoista vuotta, siitä asti kun aloin saamaan aiheettomia banneja muutaman viikon välein. Se vaan ei vaikuta yhtään mihinkään. Olen ollut bannattuna runsaan vuoden aikana 3kk1vko aiheettomasti, ja ilman minkäänlaisia selityksiä, vastauksia tai perusteluita. Jos minä en saa asiallista kohtelua, tulee jossain vaiheessa semmoinen aika, etten enää itsekään sitä anna. Pelataan ihan samoilla säännöillä. Olen ollut kuule ihan harvinaisen joustava. Ja internetsissä vuodesta 1997, ilman yhtään bannia minnekään muualle.Kainonsorttinen kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että murha.info on ainut keskustelupalsta, mistä mulla on kokemusta? Haha! Ehkä sun kannattaisi pysyä kokonaan poissa internetsistä, jos et tajua, että täällä harvoin pätee yhtään mitkään säännöt. Kirjastoissa ja muissa verovaroin ylläpidettävissä paikoissa kokoontuu kaikenlaisia kivoja, vähän vanhemmalle väelle suunnattuja marttakerhoja.
Se, että jossain muualla on asiat yhtä perseellään, ei ole mikään peruste sille, että niiden pitäisi olla täälläkin. Tämä olisi ideana ihan hyvä keskustelupalsta. Ei tässä ihmeitä ole kukaan ollut vaatimassa, vaan jotain tolkkua tähän touhuun.
Koen silti, että se oli ikään kuin sinun valintasi tulla leikkimään tälle paskaiselle hiekkalaatikolle. Turha täällä on istua ja porata, että voisko joku muu siivota, kun joku sen laatikon on jaksanut sentään rakentaa. Joko leikit paskan seassa tai vaihdat laatikkoa. Tai rakennat oman?
^Mielestäni ylläpito voisi vastata tuohon vaikka on kertaalleen jo niin tehnytkin ja vastaus oli tuohon bannien perustelemattomuuteen jokseenkin niin että joskus aikanaan niitä banneja pyynnöstä perusteltiin mutta se meni juupas-eipäs leikiksi ja sen vuoksi perusteleminen lopetettiin, näin nyt äkkiseltään muistelen, josko ylläpito vielä korjaisi tämän muistikuvani.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
^ Tämän ketjun eka sivulta tuo kannanotto löytyy..
..saapa nähä..
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Toripolliisi kirjoitti:^ Tämän ketjun eka sivulta tuo kannanotto löytyy..
Tulkitaanko tuo niin, että mitä useampi kanssakirjoittaja vasikoi, sen herkemmin nasahtaa banni? Eli jos joku tyyppi ottaa monia aivoon, joukkovasikoinnit kehiin ja taas nasahtaa? Voihan sitä uskoa, että ylläpito näkee salaliittojen läpi ja on armollinen. Jos on
edit. Tämä nyt ei mihinkään liity, kunhan lämpimikseni lätisen.
Yhdestä viestistä voit vasikoida vain kerran, joten yhden vinksahtaneen klikin joukkohiostus ei onneksi niin helpolla onnistu sitä kautta (toki yksikin sääntöjä selvästi rikkova viesti riittää banniin - mutta oletan ettet sitä skenaariota tarkoittanut).
Sen sijaan kirjoittaja- joka kirjoittaa paljon - siis lukumääräisesti monta viestiä - ja joka jostain syystä joutuu jonkinsortin pakkomielteen omaavien mielisairaiden hampaisiin - altistuu kyllä herkemmin banneille. Tällöin nimittäin tuo (tai ne) mielisairas kun käy vasikoimassa jokaisen viestisi - oli asiaa tai ei - jolloin siitä syntyy paljon ilmoituksia yhtä nickiä vastaan. Ylläpito sitten katsoo tuota pelkkien ilmoitusten määrää ja nasauttelee banneja pelkästään sen mukaan - varsinkin jos heitä laiskottaa tai on muuten vain kiire.
Sen sijaan kirjoittaja- joka kirjoittaa paljon - siis lukumääräisesti monta viestiä - ja joka jostain syystä joutuu jonkinsortin pakkomielteen omaavien mielisairaiden hampaisiin - altistuu kyllä herkemmin banneille. Tällöin nimittäin tuo (tai ne) mielisairas kun käy vasikoimassa jokaisen viestisi - oli asiaa tai ei - jolloin siitä syntyy paljon ilmoituksia yhtä nickiä vastaan. Ylläpito sitten katsoo tuota pelkkien ilmoitusten määrää ja nasauttelee banneja pelkästään sen mukaan - varsinkin jos heitä laiskottaa tai on muuten vain kiire.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Tänks! Ymmärsit juurikin mitä hain takaa. Mä oon sillee vielä nyyppä, etten oo huomannut mitään hirveän järisyttävää ylläpidon perseilyä, mutta eiköhän tännekin vielä nasahda joku päivä jotain bannintynkää 
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Lumienkeli kirjoitti:Toripolliisi kirjoitti:^ Tämän ketjun eka sivulta tuo kannanotto löytyy..
Tulkitaanko tuo niin, että mitä useampi kanssakirjoittaja vasikoi, sen herkemmin nasahtaa banni? Eli jos joku tyyppi ottaa monia aivoon, joukkovasikoinnit kehiin ja taas nasahtaa? Voihan sitä uskoa, että ylläpito näkee salaliittojen läpi ja on armollinen. Jos on
edit. Tämä nyt ei mihinkään liity, kunhan lämpimikseni lätisen.
Minähän sain myös kuukauden bannin ja allekirjoitusoikeus poistui kun siteerasin tätä Raidin kannanottoa allekirjoituksessani=) : "Paasaantoisesti ilmiannot ovat se aktiivinen toiminto minka berusteella banneja jaetaan."
Aika erikoista, eikö?=) Mutta ei saa valittaa. Aina voi mennä pois ja perustaa oman rikospalstan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Lyhensin lainausta.Kuolemannaakka kirjoitti:Aika erikoista, eikö?=) Mutta ei saa valittaa. Aina voi mennä pois ja perustaa oman rikospalstan.
Murha.infon lisäksi on jo kolme rikospalstaa (ainakin http://www.hejac.com, http://www.rikospalsta.fi/, http://www.atfreeforum.com/crimestory) eli eiköhän kannata ensin kokeilla jotain niistä
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Voisko joku valaista mua, että mikä tuo hejac on? Siis kun siellä on paljon samaa jengiä kuin täällä? Jos ei halua tässä ruotia, niin roiskaiskaa yyveetä
Olen siellä käynyt joskus jotain lueskelemassa, mutten kehtaa rekkautua kun en oo eliittiä 
Mihin mahtoi tuo crime unohtua? Eikös sekin ole rikospalsta? Siellähäm on todella paljon aineistoa rikostapauksista.matlockb kirjoitti:Lyhensin lainausta.Kuolemannaakka kirjoitti:Aika erikoista, eikö?=) Mutta ei saa valittaa. Aina voi mennä pois ja perustaa oman rikospalstan.
Murha.infon lisäksi on jo kolme rikospalstaa (ainakin http://www.hejac.com, http://www.rikospalsta.fi/, http://www.atfreeforum.com/crimestory) eli eiköhän kannata ensin kokeilla jotain niistäUlvilasta ainakin on melko paljon hyvää keskustelua hejacissa, ei se palstan perustaminen niin helppoa ole, sitten tietenkin suoli24 jonne saa suoltaa mitä haluaa mutta kun sitä vielä jaksoin selailla niin eipä siellä enää asiakeskustelusta ollut jäljellä edes rippeitä.
korr typoja ja lisäys
Muista lähdekritiikki!
Eikös tuossa viestissäni crimekin ole (ja jos ei ole niin nyt on kyllä meikäläisen viimein aika marssia tuonne Auroraan selvittämään että millainen sekavuus pääkoppaani oikein vaivaa)??skoone kirjoitti:Mihin mahtoi tuo crime unohtua? Eikös sekin ole rikospalsta? Siellähäm on todella paljon aineistoa rikostapauksista.
korr typoja ja lisäys
En tuosta tarkoituksella ainakaan yhtään palstaa jättänyt mainitsematta, ihan tasapuolisesti listasin ne mitä tiedän olevan tällä hetkellä käytössä.
Viimeksi muokannut matlockb, La Touko 04, 2013 3:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katos vaan, niinpä onkin crimekin mukana. Kevätaurinko lie häikäissyt, kun en sitä huomannut. Vai olisiko sama vika kuin monella palstalaisella, heitetään vastaus ennen lähilukua;)matlockb kirjoitti:Eikös tuossa viestissäni crimekin ole??skoone kirjoitti:Mihin mahtoi tuo crime unohtua? Eikös sekin ole rikospalsta? Siellähäm on todella paljon aineistoa rikostapauksista.
korr typoja ja lisäysVai tarkoitatko jotain muuta vastaavannimistä palstaa (josta en ole tietoinen)?
En tuosta tarkoituksella ainakaan yhtään palstaa jättänyt mainitsematta, ihan tasapuolisesti listasin ne mitä tiedän olevan tällä hetkellä käytössä.
Muista lähdekritiikki!