combat18 kirjoitti:Masennusta ei ole olemassakaan, nössöt jotka ei kestä maailmanmenoa keksii masennuksia saatana.
Mielialalääkkeet
Siis onko tämmöisiä ihmisiä vielä olemassa jotka ajattelevat näin? Ilmeisesti ja se on sääli. Säälin siis lähinnä tuota näin järkevästi ja aikuismaisesti ajattelevaa kirjoittajaa. Ei kai sitä muuta voi tosiaan kun sääliä.combat18 kirjoitti:Masennusta ei ole olemassakaan, nössöt jotka ei kestä maailmanmenoa keksii masennuksia saatana.
Nyt myöskin oma käsitykseni näistä natsismin ja rasismin kannattajista selvenee. On ne oikeasti tyhmiä eikä niin vain anneta olettaa. Se on nyt todistettu muutenkin kun katsomalla dokumenttejaa joissa ei voi kun ihmetellä että miten nämä tyhmät ihmiset kerääntyy porukaksi ja kannattavat samoja aatteita. Sanotaan että joukossa tyhmyys tiivistyy ja totta se on tosiaankin. Ilmeisesti näillä henkilöillä on köyhä ajatusmaailma ja se näkyy myös käytöksessä ulospäin. Sääli on edelleen se sana jolla voisin tätä tunnetta kuvailla.
Tuommosesta ei oikeastaan edes provosoidu koska eihän tuollainen ihminen ole täysissä järjissään
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Luckyone
- Hercule Poirotin viikset
Ei vai.. edellinen postaukseni poistettiin.rimma kirjoitti: Tuommosesta ei oikeastaan edes provosoidu koska eihän tuollainen ihminen ole täysissä järjissään
Kiehahti hieman tämän kirjoittelijan ymmärrys masennukseen, mutta koska tämä henkilö ei koskaan (toivottavasti koe) tiedä, mitä on masennus on.. jätän loputkin tekstit kirjoittamatta.
Peace and out!
Viimeksi muokannut Luckyone, La Elo 23, 2008 8:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä taas toivon, että juuri tämänkaltainen idiootti kokisi syvän masennuksen, ettei tarvitsisi tänne tulla huutelemaan typeryyksiäLuckyone kirjoitti:Ei vai.. edellinen postaukseni poistettiin.rimma kirjoitti: Tuommosesta ei oikeastaan edes provosoidu koska eihän tuollainen ihminen ole täysissä järjissään
Kiehahti hieman tämän kirjoittelijan ymmärrys masennukseen, mutta koska tämä henkilö ei koskaan (toivottavasti) tiedä, mitä on masennus on.. jätän loputkin tekstit kirjoittamatta.
Peace and out!
-
jumalan kosto
100% samaa mieltä! Masennus ei todellakaan ole mikään sairaus, niin kuin ei alkoholismikaan. Pelkkää luonteenheikkoutta molemmat.combat18 kirjoitti:Masennusta ei ole olemassakaan, nössöt jotka ei kestä maailmanmenoa keksii masennuksia saatana.
Pilleristit näköjään ottivat herneen nenään, kun joku uskalsi tuoda esille totuuden.
Nappia vaan naamariin, niin elämä luistaa!
-
Porin
-
jumalan kosto
No nämä nyt aluksi tulee mieleen: narkomania, riippuvuudet yleensäkin, syömishäiriöt, burnout.Porin kirjoitti:Hyvin alkoi jumalan kostolla murha.infolaisuus. Ensimmäinen viesti oli heti 100% paskaa.
Mikä muu sairaus ei ole mielestäsi sairaus?
Nuo kaikki kai on nykylääketiede määritellyt sairauksiksi. Olen eri mieltä.
-
purple_heart
- Alibin satunnaislukija
Missä sun mielestä menee sairauden määritelmän raja? Mikä on sunmielestä sairaus ja mikä ei?jumalan kosto kirjoitti:No nämä nyt aluksi tulee mieleen: narkomania, riippuvuudet yleensäkin, syömishäiriöt, burnout.Porin kirjoitti:Hyvin alkoi jumalan kostolla murha.infolaisuus. Ensimmäinen viesti oli heti 100% paskaa.
Mikä muu sairaus ei ole mielestäsi sairaus?
Nuo kaikki kai on nykylääketiede määritellyt sairauksiksi. Olen eri mieltä.
British by birth - English by the Grace of God
Suosittelen foorumitovereita tutustumaan tähän wikipedian artikkeliin ennen kun vastaa mitään jahven kostolle;
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Oletko psykiatri tai onko sinulla minkäänlaista pätevyyttä lääketieteen alalla? Sama kysymys combat18lle.jumalan kosto kirjoitti:Nuo kaikki kai on nykylääketiede määritellyt sairauksiksi. Olen eri mieltä.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
-
jumalan kosto