Nopeella googletuksella löyty tällainen palsta: http://www.islamtieto.com/markja kirjoitti:No, kaiva ihmeessä netistä nyt joku, joka sitten kertoo noin kuten minä sanoin, jos kerran uskot sellaisia olevan. Eipä kuulu. Mieti, miksi. Koska islam on pedofiiliuskonto ja Muhammed oli pedofiiliprofeetta.katupoika kirjoitti:Kyllä mä sanon, että helppoa se tuntuu olevan sovinisti-rasistillekin netissä huudella islamin uskosta uskotellen ihmisille todella tietävänsä siitä jotain ja kykenevänsä sen objektiiviseen tarkasteluun.markja kirjoitti: Helppo on "tavismuslimien" puhua netin suojissa nimettömänä vaikka mitä roskaa islamista ja koettaa selitellä, miten ihana ja suvaitsevainen uskonto se on. Helvetin helppoa. Mutta hommatkaas joku islamoppinut ruutuun omalla naamallaan sanomaan vaikka joku noista virkkeistä, jotka tuossa esitin? Eipä onnistu. Kas kummaa. Mistähän se voisi kertoa?
Enkä ymmärrä, että mitä sä täällä huutelet jengiä avaamaan islamin uskon sulle, kun täällä ei mun tietääkseni edes ole ketään muslimia. Mikset loggaa itteäs jollekin palstalle jossa käy muslimeita? Ne osais varmasti kertoa sulle enemmän islamista ja oikoa sun harhaluuloja.
Loggaa ittes tonne. Tosin jotenkin musta tuntuu, että sun kaltainen rasisti lentää aika vitun äkkiä ulos tuolta... Mut tuolla nyt ainakin luulis olevan muslimeita.