Jussi Halla-Aho (PS) sekä kirjoituksensa mm. Scriptaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
katupoika
Theo Kojak

Re: Jussi Halla-Ahon kootut kirjoitukset

Viesti Kirjoittaja katupoika »

markja kirjoitti:
katupoika kirjoitti:
markja kirjoitti: Helppo on "tavismuslimien" puhua netin suojissa nimettömänä vaikka mitä roskaa islamista ja koettaa selitellä, miten ihana ja suvaitsevainen uskonto se on. Helvetin helppoa. Mutta hommatkaas joku islamoppinut ruutuun omalla naamallaan sanomaan vaikka joku noista virkkeistä, jotka tuossa esitin? Eipä onnistu. Kas kummaa. Mistähän se voisi kertoa?
Kyllä mä sanon, että helppoa se tuntuu olevan sovinisti-rasistillekin netissä huudella islamin uskosta uskotellen ihmisille todella tietävänsä siitä jotain ja kykenevänsä sen objektiiviseen tarkasteluun.
Enkä ymmärrä, että mitä sä täällä huutelet jengiä avaamaan islamin uskon sulle, kun täällä ei mun tietääkseni edes ole ketään muslimia. Mikset loggaa itteäs jollekin palstalle jossa käy muslimeita? Ne osais varmasti kertoa sulle enemmän islamista ja oikoa sun harhaluuloja.
No, kaiva ihmeessä netistä nyt joku, joka sitten kertoo noin kuten minä sanoin, jos kerran uskot sellaisia olevan. Eipä kuulu. Mieti, miksi. Koska islam on pedofiiliuskonto ja Muhammed oli pedofiiliprofeetta.
Nopeella googletuksella löyty tällainen palsta: http://www.islamtieto.com/

Loggaa ittes tonne. Tosin jotenkin musta tuntuu, että sun kaltainen rasisti lentää aika vitun äkkiä ulos tuolta... Mut tuolla nyt ainakin luulis olevan muslimeita.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti: Koska islam on pedofiiliuskonto ja Muhammed oli pedofiiliprofeetta.
Ai koska parissa Hadithissa, joihin osa muslimeista uskoo, kerrotaan, että Muhammedilla oli seksuaalista kanssakäymistä 9-vuotiaan Aishan kanssa? Kyllä hieman vahvempia perusteita tarvittaisiin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

katupoika kirjoitti:Nopeella googletuksella löyty tällainen palsta: http://www.islamtieto.com/
Loggaa ittes tonne. Tosin jotenkin musta tuntuu, että sun kaltainen rasisti lentää aika vitun äkkiä ulos tuolta... Mut tuolla nyt ainakin luulis olevan muslimeita.
En loggaa yhtään mihinkään. Ei minulla ole todistustaakkaa. Sinulla on. Näytä nyt se imaami tai muu korkea-arvoinen muslimi, joka kertoo jonkun noista esittämistäni asioista julkisesti omalla nimellään ja naamallaan.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti: Koska islam on pedofiiliuskonto ja Muhammed oli pedofiiliprofeetta.
Ai koska parissa Hadithissa, joihin osa muslimeista uskoo, kerrotaan, että Muhammedilla oli seksuaalista kanssakäymistä 9-vuotiaan Aishan kanssa? Kyllä hieman vahvempia perusteita tarvittaisiin.
Ei, vaan koska kyseessä on muslimien lajityypillinen, kenties jopa geneettinen erityispiirre. Et siis ole lukenut yhtään mitään etkä katsonut yhtään videotakaan, joita olen tänne postannut asiaan liittyen? Tajuatko, että muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiiliaan?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Ei, vaan koska kyseessä on muslimien lajityypillinen, kenties jopa geneettinen erityispiirre. Et siis ole lukenut yhtään mitään etkä katsonut yhtään videotakaan, joita olen tänne postannut asiaan liittyen?
Kerrotaanko niissä videoissa, että kyseessä on muslimeille lajityypillinen , kenties jopa geneettinen erityispiirre? Onko kristityille lajityypillinen piirre tuo lasten seksuaalinen hyväksikäyttö. Nykyinen paavikin on sitä pyrkinyt peittelemään.
Tajuatko, että muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiiliaan?
Joku saattaa hyväksyä, joku toinen ei.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

markja kirjoitti:
katupoika kirjoitti:Nopeella googletuksella löyty tällainen palsta: http://www.islamtieto.com/
En loggaa yhtään mihinkään. Ei minulla ole todistustaakkaa. Sinulla on. Näytä nyt se imaami tai muu korkea-arvoinen muslimi, joka kertoo jonkun noista esittämistäni asioista julkisesti omalla nimellään ja naamallaan.
Kantsis ehkä kuitenkin loggaa, kun sulla tuntuu olevan niin paha päähänpinttymä ton pedaritouhun suhteen (Halla-Ahon blogijorinat otettu vähän turhan vakavasti?). Jengi tuolla varmaan osais auttaa sua ja kertoa sulle, että sä vaan kuvittelet asioita.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Marsalkka kirjoitti:
Ei, vaan useimmat hyväksyvät, eikä ole mitään näyttöä, että kukaan ei hyväksyisi.

Olen osoittanut sinulle useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiliaan. Osoita sinä useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet vastustavat aikuisten ja lasten välistä seksiä (myös avioliitossa) ja tuomitsevat Muhammedin pedofiilipuuhastelut. Osoita sinä noita "toisia jotka eivät" hyväksy, ole hyvä.

Odotan.

Odotan.

Yhä odotan. Eipä taida kuulua. Miksiköhän?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

markja kirjoitti:Ei, vaan useimmat hyväksyvät, eikä ole mitään näyttöä, että kukaan ei hyväksyisi.
Useimmilla muslimeilla ei ole lapsivaimoja.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
markja
Adrian Monk
Viesti:

Damien kirjoitti:
markja kirjoitti:Ei, vaan useimmat hyväksyvät, eikä ole mitään näyttöä, että kukaan ei hyväksyisi.
Useimmilla muslimeilla ei ole lapsivaimoja.
Ymmärrätkö eroa "hyväksyvät pedofilian" ja "omaavat lapsivaimoja" välillä? Et tietenkään.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

markja kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Ei, vaan useimmat hyväksyvät, eikä ole mitään näyttöä, että kukaan ei hyväksyisi.

Olen osoittanut sinulle useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiliaan. Osoita sinä useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet vastustavat aikuisten ja lasten välistä seksiä (myös avioliitossa) ja tuomitsevat Muhammedin pedofiilipuuhastelut. Osoita sinä noita "toisia jotka eivät" hyväksy, ole hyvä.

Odotan.

Odotan.

Yhä odotan. Eipä taida kuulua. Miksiköhän?
Markja, pidän itseäni lähteenä väittämääsi, koska olen asunut useita vuosia kyseisen uskontokunnan valta-alueilla. Voin kertoa, että lukuunottamatta Saudeja ja Jemenia, en ole nähnyt lapsimorsiamia kertaakaan. Se, miksi Saudeissa ja Jemenissä tämä vielä sallitaan, johtuu siitä, että ovat hyvin vanhoillisia ja suhteellisen suljettuja arabimaita.
Muissa Lähi - Idän maissa lapsen asema on lainvoimalla turvattu. Esimerkiksi Kuwaitissa on tuomittu pedofiliasta.

Tässä lainaus Kuwait Timesista:
KUWAIT: An Egyptian man accused of raping up to 20 children in Kuwait denied all charges in court yesterday, telling the judge he had confessed under torture. Jihad Al-Saadi, 27, who was arrested in July just before boarding a flight to Egypt, made his first appearance in criminal court where he faces the death penalty for abduction and rape. Saadi's lawyer Baker Al-Naimi, hired by his relatives in Egypt, told reporters he would ask the court at the next hearing on September 18 to refer the accused for a psychiatric examination. After his arrest, Kuwaiti police said that Saadi "confessed to raping 17 children in Hawally". Saadi had earned the nickname "Hawally Monster" after a spate of rapes of boys and girls aged 10 years and younger in the district. No such cases have been reported for the past six months.
Ja kun huomasin Markja, ettet osaa hurjan hyvin englantia, kun jouduin suomentamaan sulle lautamiehiin oman lauseesi oikein, niin tässä pikanen referaatti siitä, että muslimitkin saavat rangaistuksia pedofiliasta.
Egyptilainen mies, jota syytetään 20 lapsen raiskauksesta Kuwaitissa, kielsi kaikki syytteet. Hän kertoi, että oli tunnustanut rikokset kidutettuna. Jihad Al Saadille vaaditaan kuolemantuomiota rikoksistaan.
Pidätyksen jälkeen Saadi oli tunnustanut raiskanneensa 17 lasta Hawallyssa. Saadi on saanut lisänimen Hawallin Monsteri raiskattuaan jopa alle 10 vuotiaita tyttöjä ja poikia alueella.
Tiedän, että olet ateisti ja se ihmetyttää niin helvetisti, että mikä ihme sua kiinnostaa uskonnossa niin paljon, kun et itse sitä edes tunnusta?
Jos olisit oikea ateisti, niin tuskinpa olisi tarvetta kiistellä uskonasioista keskustelupalstoilla? Sunhan pitäisi olla täysin tämän keskustelun ulkopuolella? Vai onko siitä puhe, mistä puute?

Mä en käsitä muutenkaan näitä ihme wannabe ateisteja, ketkä toitottaa joka helvetin torvessa että eivät usko mihinkään, eikö se pitäisi olla silloin sillä nakki? Mitä nämä keskustelut yleensäkään kuuluu niille, ketkä eivät tunnusta muuta kuin oman itsensä olemassaolon? Piste.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

rosamarine kirjoitti:Mä en käsitä muutenkaan näitä ihme wannabe ateisteja, ketkä toitottaa joka helvetin torvessa että eivät usko mihinkään, eikö se pitäisi olla silloin sillä nakki? Mitä nämä keskustelut yleensäkään kuuluu niille, ketkä eivät tunnusta muuta kuin oman itsensä olemassaolon? Piste.
Kysy toki myös miksi nämä wannabe-apinat myös kuuluttavat ja saarnaavat muille kirkosta eroamisen
puolesta?Ei oikein kuulosta ateismille. :mrgreen:
rosamarine
Adrian Monk

Damien, sepä, olet niin oikeassa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

rosamarine kirjoitti:Ja kun huomasin Markja, ettet osaa hurjan hyvin englantia, kun jouduin suomentamaan sulle lautamiehiin oman lauseesi oikein, niin tässä pikanen referaatti siitä, että muslimitkin saavat rangaistuksia pedofiliasta.
Muslimit saavat rangaistuksia seksistä ilman avioliittoa. Tuo mies sai tuomion, koska ei ollut naimisissa lasten kanssa, ei siksi, että nussi lapsia. Mies olisi saanut luultavasti tuomion myöskin, mikäli olisi nussinut naisia tuolla tapaa, koska tuomion saa siitä, että nussii ilman avioliittoa...ei muuten. Mitä tuossa on sellaista, mitä et ymmärrä?
Mitä nämä keskustelut yleensäkään kuuluu niille, ketkä eivät tunnusta muuta kuin oman itsensä olemassaolon
Sinusta siis pedofiliaa vastaan taisteleminen ei kuulu ateisteille. Just.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

markja kirjoitti:Sinusta siis pedofiliaa vastaan taisteleminen ei kuulu ateisteille. Just.
Mussuttaminen ja lässyttäminen ei ole mitään taistelua.Maailmaa sinä et paskapuheillasi muuta,
yrityshän tietysti sekin, omassa maassa kun ei mitään muutosta voi saada aikaiseksi.
rosamarine
Adrian Monk

markja kirjoitti: Tajuatko, että muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiiliaan?
markja kirjoitti:Olen osoittanut sinulle useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet hyväksyvät ja jopa kannustavat pedofiliaan. Osoita sinä useita videoita ja lähteitä, joissa muslimioppineet vastustavat aikuisten ja lasten välistä seksiä (myös avioliitossa) ja tuomitsevat Muhammedin pedofiilipuuhastelut. Osoita sinä noita "toisia jotka eivät" hyväksy, ole hyvä.
markja kirjoitti:Mitä tuossa on sellaista, mitä et ymmärrä?
No sitä en ymmärrä, että miksi sä huutelet tuossa pedofiliasta? Jos et jumankauta TAJUNNUT, että mun esimerkissä oli kyse pedofiliasta, niin minkäs mä sille voin.

Muslimioppineet kun eivät kannusta pedofiliaan.

Osoitin.

Kun muslimioppineet eivät hyväksy ja kannusta pedofiliaa.

Niinkuin sanoin, pidän itseäni lähteenä, olen asunut useita vuosia Lähi - Idässä, viimeiset kolme vuotta Kuwaitissa, tuttuja paikkoja (asuttu myös osassa näitä maita) ovat Irak, Iran, Bahrain, Oman, Dubai; yleensäkin yhdistyneet arabiemiraatit, Egypti, Jordan ja Qatar. Visiitillä olen käynyt myös Saudeissa, Jemenissä en koskaan, mutta näillä lähteillä voin kertoa, että sä voit tunkea aikA syvälle ne lapsimorsmaikut. Oikeesti.

On se kumma, että sun elämä on joko tai, mutta se välimuoto jostain syystä puuttuu? Kun alat chopperin sanoin länkyttämään asioista, niin onko ihan hurjan vaikeeta ajatella asioita objektiivisesti?

Kyllä mä olen kironnut muslimit miljoona kertaa maan rakoon, olenhan joutunut tekemään töitä näiden ihmehemmojen kanssa, mutta silti haluan kunnioittaa heitä ihmisinä, vaikka ikinä en allahia ala kumartelemaan.
Ja tiedän myöskin, että joka helvetin perjantai kun alkaa muslimin allah- saarna, siinä manataan vääräuskoiset alimpaan koloon, mutta silti mun puolesta kumarrelkoot mihin lystää, kunhan Suomi on Suomi ja meille ei tule minareetteja/moskeijoita.

Edit. Ja yritä sinä päättää, kummasta puhut, pedofiliasta vai islamin uskosta. Ja jos puhut islamin uskosta yhdistettynä pedofiliaan, niin pystytkö myöntämään sitä tosiasiaa, että islamin uskossa kaikki (lue:suurin osa) eivät hyväksy lapsimorsmaikkuja?

Jos pystyt vastaamaan yhdellä lauseella tähän simppeliin kysymykseen, niin lupaan kertoa mielipiteeni siihen hyvinkin objektiivisesti, katsomatta pätkääkään ateistisuuteesi.
Vastaa Viestiin