Uusi käyttäjä esittäytyy, moi kaikille!

Olen jo pidemmän aikaa lueskellut palstaa mutta viimein sain rekisteröidyttyä. Ehdottomasti eniten mua on kiinnostanut ja mietityttänyt tämä Raisan tapaus ja lisäksi tunnustaudun Bodom-friikiksi, näiden molempien tapausten toivoisi joskus selviävän!
Raisan kohdalla en itse usko ollenkaan itsemurhaan tai itse aiheutettuun tapaturmaan vaan uskon, että tässä on joku ulkopuolinen tekijä ja valitettavasti Raisa on varmaan joutunut henkirikoksen uhriksi. Se jenkkiauto on jäänyt vaivaamaan, samoin sekin mahdollisuus että Raisa olisi edelleen ihan keskustassa. Käsittääkseni Tampereen keskustassa oli silloin jotain rakennustyömaata, jonne olisi voinut saada ruumiin piilotettua niin, ettei välttämättä tule koskaan vastaan.
Muistelen lisäksi lukeneeni jostain miehestä, joka oli poiminut Tampereen alueella liftareita ja nuoria tyttöjä kyytiinsä, ja oliko tätä miestä epäiltykin jossain vaiheessa? Muistan vain että tarinaan liittyi miehen pihamaalta löytyneet nuotion jäänteet, jossa on kai epäilty jotain poltetun mutta tästä en muista mitään virallista tietoa ikinä löytäneeni, joten voitaneen ehkä kuitata huhuna.
Jokuhan tästä jotain tietää, toivottavasti tulisi esiin kun tämä on niin tuhansia suomalaisia jo yli vuosikymmenen mietityttänyt.